Een kleine verrassing: dit keer komt er dus opnieuw een editie van de Andere Strip, de actie van vorig jaar van Boek.be en Humo. Zo blijkt uit de nieuwsbrief van mijn SSZ en dat wordt bevestigd op Boek.be. Veel namen worden nog niet prijs gegeven.
had al de indruk dat de vorige editie ook wel gewerkt heeft en extra interesse voor de ‘volwassen’ strip gewekt had, en dat blijkt wel uit dit bisnummer.
lamaarkomen
ze zullen de negermaagd er nog wel eens tegengooien, pyongyang miss ook
o en Ergens waar je niet wil zijn en ik vermoed dat de meeste van uw gokken er ook wel op zullen zitten (crémer niet, zwaluwenspel betwijfel ik ook)
ik vul straks nog wel aan
vorige keer waren er ook enkele all-time classics bij, dat is moeilijker gokken
Leuk nieuws! Jammer dat ik net “Een deken van sneeuw” gekocht heb! Andere titels? Sorry, geen idee. De kronkelige gedachtengang van die gasten is me meestal net iets te onvoorspelbaar…
heb het nog eens nagekeken: vorig jaar waren er bonnen van 2,5 en 4,5 euro, zal dus rond de 15% (wat meer, wat minder, alnaargelang) zijn
dus idd niet de 20% van de fnac-lidkaart, maar ook niet heel veel minder, u kan dus met een gerust financieel geweten naar de stripspeciaalzaak gaan (ik vermoed dat die geen bonnetjes ed meer geven), en hoeft zich niet meer zoals anders te schamen voor een fnac-aankoop
De eeuwige oorlog
Een dierentuin in de winter
Magasin general - Marie
Animalz
De stem van het volk
Zwart gat
Een deken van sneeuw
Een bodemloos bestaan
Kiki van Montparnasse
Pyongyang
De Maria van plastic
Ergens waar je niet wil zijn
De tweede kus integraal
Cash - I see a Darkness
Bob Dylan Revisited
Het proces naar een roman van Kafka
Bone 1: Weg uit Boneville
Vluchtroute naar de zon
Watchmen
Wachten op een eiland
Het ontstaan van soorten, een stripbewerking
Berlijn 1: Stenen
Ode aan Kirihito 1 - Hondenlevens
De aankomst
Origineel geplaatst door the pope
bon, mijn definitieve gokken:
De eeuwige oorlog
Een dierentuin in de winter
Magasin general - Marie
Animalz
De stem van het volk
Zwart gat
Een deken van sneeuw
Een bodemloos bestaan
Kiki van Montparnasse
Pyongyang
De Maria van plastic
Ergens waar je niet wil zijn
De tweede kus integraal
Cash - I see a Darkness
Bob Dylan Revisited
Het proces naar een roman van Kafka
Bone 1: Weg uit Boneville
Vluchtroute naar de zon
Watchmen
Wachten op een eiland
Het ontstaan van soorten, een stripbewerking
Berlijn 1: Stenen
Ode aan Kirihito 1 - Hondenlevens
De aankomst
Iemand heeft zich blijkbaar de Humo van deze week aangeschaft ! 8o
Er staan heel wat leuke titels tussen. Berlijn en Maria van plastic koop ik zeker. Over Kiki, Bone en Pyongyang denk ik nog even na. Ik kan ook Vluchtweg naar de zon aanraden.
De eeuwige oorlog, Magasin general, Zwart gat, Ergens waar je niet wil zijn, Cash - I see a Darkness, Watchmen en Ode aan Kirihito heb ik al, en smaakten allen (op cash na, dat ik nog niet gelezen heb)
Een deken van sneeuw, De tweede kus en De stem van het volk stonden al op het verlanglijstje
bone, animal’z en de maria op de twijfellijst
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.