Bovenstaande vind ik zelf stuk voor stuk TOP titels die iedereen moet gelezen hebben. Strips als Bone 1 zijn best leuk, maar niet zo essentieel als deze 4, wat mij betreft.
als je helemaal het effect van de actie wil meten, zul je het binnen een paar dagen wel nog eens over moeten doen, vrees ik, want ik sta nog een paar score-ingaves achter, waarvoor excuus
Bovenstaande vind ik zelf stuk voor stuk TOP titels die iedereen moet gelezen hebben. Strips als Bone 1 zijn best leuk, maar niet zo essentieel als deze 4, wat mij betreft.
Daarnaast ben ik nog wel heel benieuwd naar Osamu Tezuka, ik heb nog niets van hem gelezen, en was oorspronkelijk van plan me eerst op Boeddha te storten, maar ‘Ode aan Kirihito’ komt wegens de gunstige marktomstandigheden dan wellicht iets hoger op het lijstje..
toen ik in wonderland zat en de 1ste magasinn general wou aankopen zei de de man dat ie volgende week afgeprijsd ging zijn met de humo actie dus die zal er ook al inzitten voor de rest zag ik op de zelfde tafel dierenruin in de zomer ,blankets en ik geloof ook ontstaan van soorten
Origineel geplaatst door allp
Daarnaast ben ik nog wel heel benieuwd naar Osamu Tezuka, ik heb nog niets van hem gelezen, en was oorspronkelijk van plan me eerst op Boeddha te storten,
Niet doen !
Niet alleen is Kirihito met deze aanbieding een stuk voordeliger, het is ook gewoon een stuk beter dan Boeddha.
Deze laatste vind ik persoonlijk één van zijn mindere reeksen op de markt. Maar ja, in het Nederlands heb je qua Tezuka manga nog niet te veel keus. In het Frans daarentegen keuze te over.
Deze actie is zeker niet in Nederland geldig…?
Want ook ik wil Magasin General nog compleet gaan maken!
Ik zal eens een balletje opgooien bij Silvester, mocht ik daar binnenkort weer eens binnenstappen, aangezien er toch wel wat van hen bijzit…
Origineel geplaatst door woelfie Origineel geplaatst door allp
Daarnaast ben ik nog wel heel benieuwd naar Osamu Tezuka, ik heb nog niets van hem gelezen, en was oorspronkelijk van plan me eerst op Boeddha te storten,
Niet doen !
Niet alleen is Kirihito met deze aanbieding een stuk voordeliger, het is ook gewoon een stuk beter dan Boeddha.
Deze laatste vind ik persoonlijk één van zijn mindere reeksen op de markt. Maar ja, in het Nederlands heb je qua Tezuka manga nog niet te veel keus. In het Frans daarentegen keuze te over.
Bedankt voor de tip woelfie, nu heb ik voldoende redenen om Kirihitu aan te schaffen..
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.