Surya schreef:
Vorige week vergeten kopen :rolleyes:
Surya schreef:
Vorige week vergeten kopen :rolleyes:
Deecee1 schreef:
Amai, er verschijnt zoveel …
vandaag aangeschaft dan maar … 8)
en de gratis StripGids 16
…
Dat wordt weer gans de week water en brood … :(.
voske44 schreef:
in de stripbeurs in hasselt:
wolverine 89
junior press stripspider-man 17
storm: commadant grek gevangenen in de tijd
casper&hobbes maniakale moordzuchtige jungcat
kaeten schreef:
Iemand al de nieuwe van “de killer” gelezen?
Surya schreef:
Nog niet ![]()
$tripofiel schreef:
Ja, vond hem niet zo sterk (de intro was eerder een filosofisch stuk - waarom wel / niet enz)! ;(
Hopelijk wordt het volgende deel stukken beter? ?(
6/10 (= volgend deel niet beter dan kap ik)
allp schreef:
Ik deel die mening..ik hou niet van reeksen die nooit lijken te stoppen, en de killer begint daar op te lijken. Bovendien vind ik de eerste albums een stuk verzorgder qua tekeningen, en het verhaal brengt ook niet echt iets ‘nieuws’,..het volgende album zal toch origineler uit de hoek moeten komen, anders hou ik er ook mee op denk ik..
Waldorf schreef:
Origineel geplaatst door kaeten
Ik. Veel blabla, weinig boemboem. Het verhaal rammelt, er wordt overdreven positief gedaan over Castro. De killer heeft afgedaan voor mij.
belgianbingo schreef:
Origineel geplaatst door kaeten
Ik vond De Killer fantastisch. Misschien bevat het verhaal niet heel veel actie, dat is waar. De overpeinzingen over hoe rot de mensheid is deden me terugdenken aan wat ik het leukste vond in het eerste deel. Je leest de strip vooral om het cynisme en niet om het idealisme van het hoofdpersonage. Absoluut een aanrader wat mij betreft.
er wordt overdreven positief gedaan over Castro.
De kerel is een huurmoordenaar. Als hij geen verachtelijke moraal heeft, zou hij geen authentiek personage zijn. De schrijvers zullen dit opzettelijk hebben gedaan en weten goed genoeg dat ze daarmee een deel van hun publiek bruskeren. Dat is net een belangrijk onderdeel van de setting in deze cyclus. De Killer mag net niet te clean en te politiek correct zijn.
T.I.A schreef:
Eindelijk bij Peter nog eens geraakt (redelijk lang staan babbelen) die trouwens druk bezig is aan zijn webwinkel te sleutelen, en waar ik mss in de toekomst zal aan meehelpen qua invoer … maar zover zijn we nog niet en ik weet het nog niet of ik dat wel zou willen doen.
Mijn besteld pakketje meegedaan:
qwerty schreef:
Deel 2 was al in bezit.
:] :] :]
belgianbingo schreef:
Origineel geplaatst door qwerty
praktisch heel de Preacher collectie
Deel 2 was al in bezit.
:] :] :]
Mooie investering!
mi-jah schreef:
Nog even terug over die laatste Killer: erg leuk om te lezen, zeker toen er tegengas van belgianbingo kwam! ![]()
Zoals hij het uiteen zette, kwam het voor mn gevoel toch dicht bij het eerste deel in de buurt! Dat is het enige deel dat ik tot nu toe bezit, en die bevalt me ten zeerste!
Welke delen zijn jullie 's-inziens de beste? En waarom dan?
Ik vond juist het slepende en afstandelijke in het eerste deel zo mooi!
Iyo74 schreef:
(De killer - Alle delen van de reeks - stripINFO.be): Ik ben net de reeks beginnen herlezen (n.a.l. van de aankoop van deel 7). Het is een steengoeie reeks die zeker een plaats in de boekenkast verdient! Dat de reeks in HC wordt uitgegeven zal er misschien wel voor zorgen dat men stopt met de reeks te kopen als die iets minder goed wordt.
De eerste 6 delen mogen er stuk voor stuk zijn wat mij betreft. Het 7de… ik kijk ernaar uit om het te lezen.
JeroenV schreef:
voske44 schreef:
20th century boys 11
naruto 30
adelaars van rome 2
Surya schreef:
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.