Surya schreef:
Brian Wood is blijkbaar steeds meer een graag geziene naam hier ![]()
Surya schreef:
Deecee1 schreef:
Origineel geplaatst door Herbert
Origineel geplaatst door Deecee1
Ook nog mail gehad dat ik boek gewonnen heb met wedstrijd SSZ Top 10 en Grenzeloze Top 20.
Proficiat !
Wat zijn jouw Top 10 en Grenzeloze 20 ?
Top 10 - 2008.
Herbert schreef:
En je Grenzeloze Top 20 ?
T.I.A schreef:
Origineel geplaatst door Surya
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin sceptisch was over de dikwijls zware thema´s.
Maar de man is een genie ! Ik hoop dat de exemplaren die onderweg zijn ook zo geniaal zijn.
voske44 schreef:
heb net de ultimate spider-man vol1 powers & responsibilities bestelt, 13 delen in een boek voor maar 13 euro dit wordt veel leesplezier..
heb em via cheapcomics gekocht, weet iemand hoe lang het duurt voor dat je het binnenkrijgt???
spock schreef:
Gekocht :
Waldorf schreef:
Origineel geplaatst door Iyo74
Via de voordeur:
tem
Even het verhaal van de bestelling…
omgerekende kostprijs: zo’n € 80 voor de 10 albums en € 35 verzendingskosten
€ 10 moeten betalen aan douanekosten
Gevolg: een gelukkig man, die een volgende keer misschien toch iets meer geduld zal proberen te hebben om een centje uit te sparen…
Volgende keer misschien eens kijken op cheap-comics.com. ![]()
Maar die reeks is wel de moeite. De drie laatste delen zijn onderweg naar mij.
qwerty schreef:
Origineel geplaatst door Waldorf
Origineel geplaatst door Iyo74
Via de voordeur:
tem
Even het verhaal van de bestelling…
omgerekende kostprijs: zo’n € 80 voor de 10 albums en € 35 verzendingskosten
€ 10 moeten betalen aan douanekosten
Gevolg: een gelukkig man, die een volgende keer misschien toch iets meer geduld zal proberen te hebben om een centje uit te sparen…
Volgende keer misschien eens kijken op cheap-comics.com. ![]()
Of op marktplaats. (het is wel een lange link, en is een verkoopaktie van cheap-comics.com)
Voske schreef:
Of koop ze bij mij… ![]()
Deel 1 t/m 10 voor € 120,- incl. verzendkosten…
Ga nl. voor de HC’s…
Waldorf schreef:
Origineel geplaatst door Voske
Of koop ze bij mij… ![]()
Deel 1 t/m 10 voor € 120,- incl. verzendkosten…
Ga nl. voor de HC’s…
Dat betekent dat u 12 euro per deel vraagt. Dan bent u veeeeel duurder dan cheap comics, mijn beste. Cheap comics verkoopt ze aan 7,5 Ă 9 euro per deel. En die van u zijn dan nog tweedehands. :rolleyes:
Royale de luxe schreef:
Vandaag cowboy bebop compleet via amazon besteld in het engels. Met de goedkope pond ben ik voor de ganse reeks uit met levering aan 50€ NIEUW.
woelfie schreef:
Gaat het wel degelijk over (Your Favourite Online Anime And Manga Store - Archonia.com) ?
't is jammer dat niet alle delen meer verkrijgbaar zijn, maar op amazon liggen de prijzen toch altijd een stuk hoger dan bij Archonia.
Tel daarbij de lagere verzendingskosten en je komt voor manga toch een stuk goedkoper uit.
Royale de luxe schreef:
Het gaat over de complete versie uit 2003
En had ze eerlijk gezegd (misschien niet hard genoeg gezocht) nog niet ergens anders volledig gebundeld gezien aan die prijs.
qwerty schreef:
Vandaag binnen. :]
spock schreef:
via cheap-comics :
Elektra vol. 1 : Introspect
Elektra vol. 2 : Everything Old Is New Again
scenario : Greg Rucka, zie ook Whiteout, Queen & Country, Gotham Central, enz. Stuk voor stuk topreeksjes.
woelfie schreef:
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Het gaat over de complete versie uit 2003
En had ze eerlijk gezegd (misschien niet hard genoeg gezocht) nog niet ergens anders volledig gebundeld gezien aan die prijs.
Tja, ik denk dat die 50 euro zeker niet overdreven is. Je hebt hem tenminste nog gevonden. Zelf vond ik “Shooting Star” toch wel een stuk beter dan de 3 eerste delen.
Moet hem trouwens nog invoeren op de site, maar de comics vragen meer werk dan ik dacht, en dus lopen de manga een stuk achterstand op…![]()
T.I.A schreef:
Gekocht:
Martin Van K schreef:
Origineel geplaatst door Deecee1
Ook nog mail gehad dat ik boek gewonnen heb met wedstrijd SSZ Top 10 en Grenzeloze Top 20. :))
Ik ook! ![]()
Ik won een HC van Vinci 1.
en zie net dat het jou nr. één was van 2008. Dat belooft 8)
qwerty schreef:
Een bekende aan de deur. ![]()
i_Kdtje schreef:
Origineel geplaatst door qwerty
Paste niet door de brievenbus, de deur moest open. ![]()
die lanfeust en sinbad zijn nu nog niet binnen ?(
zijn die al in vlaanderen uit ?(
of enkel in nederland..
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.