Origineel geplaatst door Surya Origineel geplaatst door clips
herlezen (De metabaronnen - Alle delen van de reeks - stripINFO.be); spinn -off van de incal setting, en daarom alleen al de moeite. Net iets minder dan de technovaders, maar toch goed genoeg
Ah, ik vind 'm net beter!
Ikke gelezen: Ythaq 4: doorsnee Arleston stripje. Niet vervelend, maar brengt niets nieuws.
Metabaronnen is inderdaad beter, maar beter is relatief, ze zijn allebei geweldig.
Ythag gelezen alle 4 achter elkaar en vond eerste nog boeiend, echter de andere 3 een pak minder. Denk niet dat ik deel 5 of verder nog ga lezen, als deze uitkomt.
Net nog een comicje gelezen, Lone wolves van The Black Library - het verhaal is natuurlijk niet orgineel, vrij rechtoe rechtaan en veel hakken (letterlijk met veel te grote wapens in orks en tyranids - niet in computers) - maar de sfeer die opgeroepen wordt, Space wolves zijn altijd de max!!!
Origineel geplaatst door Icarus
Ythag gelezen alle 4 achter elkaar en vond eerste nog boeiend, echter de andere 3 een pak minder. Denk niet dat ik deel 5 of verder nog ga lezen, als deze uitkomt.
Ik zat er ook al over te twijfelen. Ik denk niet dat ik iets zal missen als ik ze niet verder koop.
De gezellen van de schemering: deel 1 herlezen, deel 2 gelezen… Hm, ben nog steeds niet echt overtuigd door deze reeks. Vind het verhaal meer vaag dan intrigerend. Vooralsnog sla ik De kinderen van de wind en De cyclus van Cyann hoger aan, maar wie weet brengt het derde (en naar het schijnt beste) deel van De gezellen… daar nog verandering in.
Inu-Yasha deel 1: manga met een beetje een Spirited Away-sfeertje, maar dan minder goed, wat mij betreft. Vooralsnog niet geïnteresseerd genoeg geraakt om de rest van de reeks per se te willen lezen - wat mooi is, want die bestaat volgens mij uit een deel of vijftig…
Zilveren Maan boven Providence : prachtig getekend waarin het verhaal echt tot leven komt deze mag zeker niet in je collectie ontbreken ( is mijn bescheiden mening )
Origineel geplaatst door Hermann
Zilveren Maan boven Providence : prachtig getekend waarin het verhaal echt tot leven komt deze mag zeker niet in je collectie ontbreken ( is mijn bescheiden mening )
Ha, die heb ik al staan twijfelen. Toch maar doen dan?
Origineel geplaatst door Veter
Ik heb net de (Chinaman - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) serie uitgelezen. Zeker niet slecht, maar om een of andere reden had ik er toch meer van verwacht. Een betere middenmoter?
Heb deze maar gekocht en gelezen tot deel 6 - verwachte hier ook meer van, heb andere series voorang gegeven op deze.
Enkele delen van Atomium en buldog reeks gelezen:
Dit zijn korte verhalen, getekend op een formaat iets groter is dan een A5, en telt ongeveer 32 blz. Elk verhaal staat op zich, dus zoals je verwacht zijn dit vrij rechttoe rechtaan verhalen, 37 plotwendingen is niet mogelijk in dit soort strips. Echter ze zijn wel zeer goed.
Na de herdruk van deel 3 terug beginnen lezen met deze zeer mooie reeks die geen moment verveelt. Sfeervolle tekeningen.
Nu nog delen 7,8,9 kopen en dan heb ik weer een sterke reeks compleet.
(Y: The Last Man - Uitgaves van deel INT 1 Unmanned - stripINFO.be) - Tekenwerk zou ik niet bijzonder willen noemen, maar de setting - alle mannen op aarde sterven tegelijk, op één na - is natuurlijk heel erg intrigerend. Benieuwd waar dit heen gaat; deel twee staat bij deze heel hoog op mijn verlanglijstje.
Origineel geplaatst door Jean-Paul
(Y: The Last Man - Uitgaves van deel INT 1 Unmanned - stripINFO.be) - Tekenwerk zou ik niet bijzonder willen noemen, maar de setting - alle mannen op aarde sterven tegelijk, op één na - is natuurlijk heel erg intrigerend. Benieuwd waar dit heen gaat; deel twee staat bij deze heel hoog op mijn verlanglijstje.
Hoera! Weer iemand bekeerd tot deze uitstekende reeks!
Ikke trouwens de 2 delen van Zilveren Maan Boven Providence gelezen: zeer goed!
Origineel geplaatst door Surya Origineel geplaatst door Jean-Paul
Hoera! Weer iemand bekeerd tot deze uitstekende reeks!
Yep uitstekende reeks (één van de vele uitstekende reeksen van Vertigo )
en kijk :
Y: THE LAST MAN VOL. 10: WHYS AND WHEREFORES
Written by Brian K. Vaughan; Art by Pia Guerra and José Marzán Jr.; Cover by Massimo Carnevale
Yorick Brown’s long journey through an Earth populated only by women comes to a dramatic, unexpected conclusion in this final volume, collecting issues #55-60 of the critically acclaimed series.
Vertigo | 168pg. | Color | Softcover | $14.99 US | Mature Readers
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.