Laatst gelezen

Surya schreef:

In navolging van de Laatste aankopen deze thread

Ik ben Bouncer aan het herlezen vanaf deel 1. Ik heb net deel 1 uit. En het is even goed als ik me herinner. Uitstekend!

fluiten schreef:

Net de integrale van"Le chant des Stryges"uit. De zes eerste verhalen gebundeld in één boek. Wat een schitterende reeks met een onverwacht plot is me dat. Echt in één ruk uitgelezen omdat de geheimzinnigheid rond die “vampieren” met zo intrigeerde…

Surya schreef:

Inderdaad uitstekend spul. Jammer dat verdere vertaling uitblijft!

fluiten schreef:

(De bewaker van de lans - Uitgaves van deel 5 De erfgenamen - stripINFO.be) : Wat een zwakke afsluiter voor een reeks die zoveel hoop gaf. :frowning:
(De blauwe hagedis - Uitgaves van deel 3 Bloedbloemen - stripINFO.be)(een deel dat ik nog ontbrak) Dit daarentegen is en blijft in al zijn delen aanklampen met het eerste wel superspannende deel.

Herbert schreef:

Sorry, maar ik vond zelfs deel 1 van “Bewaker van de Lans” maar niks, zodat ik zelfs niet aan de volgende delen ben toegekomen.

Smaken verschillen dus - gelukkig maar - en misschien vinden jullie … XIII maar zwak.

Ik ben die reeks nu aan het herlezen en ben inmiddels bij “SPADS” aanbeland.
Grote klasse, die Vance en Van Hamme ! :stuck_out_tongue:

Heeft trouwens iemand de nieuwe reeks “Berlijn” (van Marvano) al op z’n verlanglijstje staan ?
Verschijnt morgen, 6 juni !

Surya schreef:

Berlijn komt er zeker in!

XIII is uitstekend, voor de eerste delen. De laatste delen (vooral die na het dossier) vond ik maar zwak. Jammer!

Veter schreef:

Ik vond de XIII ook topklasse. Wel een tijdje geleden dat ik ze nog herlezen heb. En laatste albums vond ik al wat minder.

Heb nu net de reeks (Aberzen - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) gelezen.
Raakte er niet echt uit wijs, vreemde fantasiewereld. Maar bleef toch gefascineerd en zelfs benieuwd of er nu nog een verklaring volgt. Maar laatste deel is al enkele jaren oud, zal wel niets meer volgen zeker…

jeroen schreef:

Originally posted by Herbert
Sorry, maar ik vond zelfs deel 1 van “Bewaker van de Lans” maar niks, zodat ik zelfs niet aan de volgende delen ben toegekomen.

Smaken verschillen dus - gelukkig maar - en misschien vinden jullie … XIII maar zwak.

Ik ben die reeks nu aan het herlezen en ben inmiddels bij “SPADS” aanbeland.
Grote klasse, die Vance en Van Hamme ! :stuck_out_tongue:

Met Bewaker van de Lans ben ik ook na deel 1 afgehaakt. XIII heb ik al enkele keren herlezen, dat zegt voldoende.

jeroen schreef:

(ik hoop dat het niet verwarrend wordt met al die Herberts hier :wink: )

Surya schreef:

Origineel geplaatst door Veter
Maar laatste deel is al enkele jaren oud, zal wel niets meer volgen zeker…

In het Frans is er een 4de deel…

Origineel geplaatst door jeroen
(ik hoop dat het niet verwarrend wordt met al die Herberts hier :wink: )

Tja, ik vind het soms wel verwarrend ja :slight_smile:

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Berlijn komt er zeker in!!

Doordat ik de voorpublicatie in de “Metro” heb gezien, zal ik waarschijnlijk afzien van de aanschaf.

Veter schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door Veter
Maar laatste deel is al enkele jaren oud, zal wel niets meer volgen zeker…

In het Frans is er een 4de deel…

Oei, was bij Bedetheque gaan kijken, maar niet gezien dat er 2de pagina was, en er stond ook een mooi lijstje in het begin. :rolleyes:
Nou ja, wachten op vertaling dus (als die er al ooit zal komen)

fluiten schreef:

De nieuwe Tsaren deel4.

Zoals gebruikelijk weer knap scenario en tekeningen. Alleen heb ik hier de indruk dat er sommige hoofdstukken in de strip afgesloten worden terwijl er op anderen nog een vervolg kan komen. Ik kreeg op het einde het gevoel van: “Dit was het dan” maar bleef toch met nog wat vragen zitten.

Is dit deel een afsluiter van de reeks?

Martin Van K schreef:

Origineel geplaatst door Herbert
Heeft trouwens iemand de nieuwe reeks “Berlijn” (van Marvano) al op z’n verlanglijstje staan ?
Verschijnt morgen, 6 juni !

Heb hem ook in voorpublicatie gelezen in Metro en vond hem eerlijk gezegd bijzonder zwak. Niet de eerste maal dat Marvano mij teleur stelt, ook bij Dallas Barr ben ik afgehaakt na deel 4.

fluiten schreef:

(Mekong - Uitgaves van deel 1 Rood goud - stripINFO.be) - Goed en veelbelovend eerste deel van deze reeks.
(Marsupilami - Uitgaves van deel 20 Viva Palombia! - stripINFO.be) en daarmee is alles gezegd :frowning:
(De roos & het kruis - Uitgaves van deel 1 De broederschap - stripINFO.be) Wéér een uitermate goede reeks van Daedalus. Knap Scenario, knappe tekeningen, het boek verveeld op geen enkel ogenblik.
(Jerry Mail - Uitgaves van deel 1 Bescherming verzekerd - stripINFO.be) Leuk om te lezen als ontspanning, maar niet echt veel de moeite om te onthouden.
(Bob Morane (Lombard/Helmond) - Uitgaves van deel 43 De oorlog in de Pacific is afgelast deel 2 - stripINFO.be) zo goed als het eerste deel was, zo valt het tweede deel me tegen. Jammer.

Surya schreef:

Bouncer 4: alweer zeer sterk. Ik ben benieuwd hoe het verhaal afloopt in deel 5!

fluiten schreef:

Pema ling 1 , 2 en 3.

Deel een is een uitstekende inleider waarin je je afvraagt hoe dit gaat aflopen en uitkijkt naar deel 2. Dit tweede deel is voor mij een beetje overbodig. Langdradig en bij wijle saai. Deel 3 doet de verwachtingen van het begin terug opflakkeren. Op naar deel 4 dus.

Surya schreef:

Pema Ling is zo een van die reeksen waarvan ik hoop dat ze er zeer binnenkort een mooi einde aan breien. Liever kort en krachtig dan sterk begonnen en dan flauw uitgesponnen.

fluiten schreef:

Ik denk wel dat dit het geval is. Vermoedelijk als ze de moordenaars van haar ouders en zus zal gevonden hebben.

Surya schreef:

De Zwerver: zeer knappe tekeningen natuurlijk, maar het verhaal is deze keer wel bijzonder zwak :frowning: