fastie schreef:
heeft iemand al aldebarran, betelgeuze, antares en kenya vermeld?
ah m’n favoriete reeksen!
wayne shelton vind ik ook wel oke.
en murena natuurlijk
fastie schreef:
heeft iemand al aldebarran, betelgeuze, antares en kenya vermeld?
ah m’n favoriete reeksen!
wayne shelton vind ik ook wel oke.
en murena natuurlijk
fastie schreef:
oeps,
en niet te vergeten: over de grenzen van de tijd.
wow!
DELGADITO schreef:
Hallo, wat te denken van bijvoorbeeld;
Torens van Schemerwoude, spannend
Comanche(ongelofelijk goed)
Aquablue
Askell de waterwereld
Beeld van Amok (heerlijke humor)
De zon der Wolven(geweldig, meesterlijk tekenwerk)
De draak van mons
om maar een paar voorbeelden op te noemen, ik kan zo nog wel even doorgaan hoor?
succes Delgadito
$tripofiel schreef:
@DELGADITO & fastie:
Degene die jullie opnoemen heb ik allemaal compleet, behalve “Aquablue 4”
+
= ;(
Veter schreef:
Origineel geplaatst door $tripofiel
+
= ;(
Dit is toch weer niet zo’n ‘moeilijke’ uit een reeks zeker? X(
Had het kunnen denken, die andere delen heb ik makkelijk kunnen vinden, maar deze …
$tripofiel schreef:
Heb hem een jaar of twee terug eens gezien op een beurs (denk die voor het goede doel) & iemand nam hem voor m’n neus mee! X(
Ik was gewoon “pissed off”, ik had hem bijna op een cm of 2 vast en die kl…k grabbelt hem voor mijn neus weg!!! ;(
Kom hem(die persoon) nog regelmatig tegen(de strip heb ik nooit meer gezien), maar ja…
=> Het leven is voor de rappen zeggen ze, maar heb me toch herpakt sindsdien heb ondertussen toch al heel wat moeilijke nummers ‘gevonden’ ![]()
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door Veter
+
= ;(
Dit is toch weer niet zo’n ‘moeilijke’ uit een reeks zeker? X(
Had het kunnen denken, die andere delen heb ik makkelijk kunnen vinden, maar deze …
Sorry Veter & $tripofiel*,* maar ik vrees dat die inderdaad héél erg moeilijk te vinden is! Zelf heb ik er jaren tevergeefs naar gezocht. Uiteindelijk het grote geluk gehad om die -zonder cover- te vinden! Jammer van de ontbrekende cover, maar ik heb hem nu toch!
clips schreef:
Net de dagelijkde worsteling gelezen
het eeste deel vind ik gewoon goed, maar de volgende delen zijn super.
Moderne reeks met mooi verhaal.
Zelf wik ik me overd e grenzen van de tijd aanschaffen.-krijgt hier hoge score-
en een voor lmij nieuwe ontdekking, Isaac de piraat.
Veter schreef:
Origineel geplaatst door Iyo74
Sorry Veter & $tripofiel*,* maar ik vrees dat die inderdaad héél erg moeilijk te vinden is! Zelf heb ik er jaren tevergeefs naar gezocht. Uiteindelijk het grote geluk gehad om die -zonder cover- te vinden! Jammer van de ontbrekende cover, maar ik heb hem nu toch!
Ok, bedankt Iyo. Nog eentje bij de ‘hopelozen’, ik reken er dus niet meer op.
aue schreef:
Welkereeks van Bourgeon is de beste om aan te schaffen?
Veter schreef:
Moeilijke keuze!
(http://www.stripinfo.be/strip.php?reeks=183)
(De cyclus van Cyann - Alle delen van de reeks - stripINFO.be)
(De gezellen van de schemering - Alle delen van de reeks - stripINFO.be)
zijn voor mij zeer goede reeksen.
$tripofiel schreef:
Als ik tussen die TOP-reeksen moet kiezen zou ik dat HEEL moeilijk vinden, deze reeksen zijn echt fantastische werken!!! 8)
Om de “Cyclus van Cyan” compleet te vinden ga je toch goed mogen zoeken & vooral prijzig… 8o
Indien je de mogelijkheid hebt om ze allemaal te kopen dan zou ik niet twijfelen, als je er maar een moet uitkiezen dan zal je na het lezen toch de andere ook zoeken en aanschaffen, :]
ignoramus schreef:
Ik wist niet dat cyan moeilijk verkrijgbaar zou zijn ?? Ze zijn wel redelijk duur - zo rond de 17 dacht ik ( nieuw in de winkel ).
Een lichte voorkeur voor kinderen van de wind. Omdat dit indertijd voor mij werkelijk een revelatie was dat er iets dergelijks gemaakt werd. En qua verhaal vind ik het nog altijd het beste.
Maar zoals gezegd, 't is moeilijk kiezen tussen drie meesterwerken…
$tripofiel schreef:
Origineel geplaatst door ignoramus
Ik wist niet dat cyan moeilijk verkrijgbaar zou zijn ?? Ze zijn wel redelijk duur - zo rond de 17 dacht ik ( nieuw in de winkel ).
=> Aan die prijs mag je voor mij de vier delen direct meebrengen!!!
Moest ik ze nog niet gehad hebben, voor de vier delen gemiddeld 27,5 betaald… 8o
Iyo74 schreef:
Moest ik ze nog niet gehad hebben, voor de vier delen gemiddeld 27,5 betaald… 8o
Dat is best duur! Ik heb ze ook zo’n 17 à 18 euro betaald. Voor albums van rond de 90 bladzijden vind ik dat trouwens een schappelijke prijs. En bovenal zijn ze echt wel de moeite waard!
Herbert schreef:
Is (Blacksad - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) hier eigenlijk al voorgesteld als suggestie om een nieuwe reeks te beginnen ?
Zonet herlezen en opnieuw diep onder de indruk van de tekenkunsten van Juanjo Guarnido …
(Olé !)
ignoramus schreef:
Origineel geplaatst door Iyo74
Dat is best duur! Ik heb ze ook zo’n 17 à 18 euro betaald. Voor albums van rond de 90 bladzijden vind ik dat trouwens een schappelijke prijs. En bovenal zijn ze echt wel de moeite waard!
met duur wou ik alleen maar zeggen dat ze een koppel euro’s boven de normale hardcover prijs liggen, niet dat ze dat niet meer dan waard zouden zijn :] .
Ik vind het toch raar dat stripofiel zoveel betaald heeft. Op (http://www.comicstripshop.com/) staan ze alle vier gewoon leverbaar, en ik neem aan dat ze in de andere ssz ook gewoon in de bakken staan.
ignoramus schreef:
een ouder afgesloten reeksje dat ik zeer de moeite waard vind :
(Isabel (Will) - Alle delen van de reeks - stripINFO.be)
Veter schreef:
Origineel geplaatst door ignoramus
staan ze alle vier gewoon leverbaar, en ik neem aan dat ze in de andere ssz ook gewoon in de bakken staan.
Ik heb ze net allevier in de rekken zien staan. Zijn blijkbaar nog gewoon leverbaar. ![]()
Mens schreef:
Is de haas van mars oke?
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.