Nieuwe reeks beginnen?

$tripofiel schreef:

Origineel geplaatst door Mens
Is de haas van mars oke?

Deze reeks is ZEER goed tot wanneer men de “DINO” introduceerd!?
Daarna gaat het steevast bergaf…

Surya schreef:

Is de haas van mars oke?

De eerste delen zijn uitstekend, maar het verzwakt sterk nadien. De scenarist had dit verhaal in maximum 6 delen moeten afronden. Er zijn 9 delen vertaald, en het is nog niet gedaan.

Iyo74 schreef:

Is de haas van mars oke?

Ik moet mij helaas ook aansluiten bij Surya en $tripofiel: de eerste delen waren uitermate boeiend, de laatste delen dikwijls bij het haar gegrepen. Jammer, maar zo is het nu eenmaal…

aue schreef:

Zijn de reeksen aquablue en aquanauten de moeite?
Zijn ze nog volledig verkrijgbaar?

aue schreef:

Is de reeks nog verkrijgbaar en is het de moeite om ze te kopen?

Surya schreef:

Origineel geplaatst door aue
Zijn de reeksen aquablue en aquanauten de moeite?
Zijn ze nog volledig verkrijgbaar?

Ik denk dat Aquablue moeilijk zou kunnen worden. Talent was ze beginnen heruitgeven, maar dat is helaas na 2 delen gestaakt.

De Aquanauten zou wel moeten lukken denk ik.

Veter schreef:

Ik heb net (Aquablue - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) gelezen. Zonder deel 4, dat blijkt een ‘moeilijk nummer’ (onvindbaar of zwaar betalen) te zijn. En zonder de laatste delen die nog niet in het Nederlands verschenen. Heb een tijdje moeten zoeken om de andere delen te vinden.
Vond de reeks wel de moeite.

(De aquanauten (Parnotte/Mailié) - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) is al even geleden, maar vond die ook niet slecht. Is inderdaad makkelijker aan te komen denk ik, maar is ook niet volledig.

$tripofiel schreef:

Hab net Aquablue 4 gekocht voor €18, maar heb 1 probleem ?(

Het album is in het frans, omdat dit album in het NL bijna onmogelijk te vinden is, of zoals Veter het zegt: “ZWAAR betalen”…

Ik weet hem liggen voor de schamele prijs van €150!!! 8o
En hij ligt daar al een tijdje… te glimlachen ;(

@ aue: de zeven levens van de sperwer is nog hell gemakkelijk te vinden voor een ietsje duurdere prijs, als je wil kan ik even uitkijken voor je??? :smiley:

gorcus schreef:

Wat zijn jullie meningen over (Okko - Alle delen van de reeks - stripINFO.be)? Zag de strips liggen bij Gobelijn en ze lijken me wel de moeite waard.

kaeten schreef:

Okko is zéér goed. Verzorgde tekeningen en een goede originele scenario’s.
Wat kan een stripminnend mens meer wensen? :smiley:
Koooooooooooopen!!!

aue schreef:

Wat is een iets duurdere prijs Stripofiel?
Is de reeks de moeite waard?

$tripofiel schreef:

Voor de prijs zal ik u morgen eens informeren, donderdag is namelijk de SSZ-dag!!! :smiley:

Persoonlijk vindt ik de eerste cyclus uitmuntend, daarna gaat het steeds bergafwaarts!? :frowning:

$tripofiel schreef:

@ aue, ik eens gechekt in de SSZ:

-Deel 1 = €10,5
-Deel 2 t.e.m. 5 & 7 = €15/st
-Deel 6= €80 (aan die prijs moet dat lukken, maar vrees dat er nog een aantal €-tjes zullen bijkomen) 8o

Hopelijk ben ik je van dienst geweest, je hebt nog een aantal bijreeksen van deze namelijk “De man met het ijzeren masker” en nog 2 waarvan de naam me nu ontglipt… :open_mouth:

multatuli schreef:

Origineel geplaatst door $tripofiel
@ aue, ik eens gechekt in de SSZ:

-Deel 1 = €10,5
-Deel 2 t.e.m. 5 & 7 = €15/st
-Deel 6= €80 (aan die prijs moet dat lukken, maar vrees dat er nog een aantal €-tjes zullen bijkomen) 8o

Hopelijk ben ik je van dienst geweest, je hebt nog een aantal bijreeksen van deze namelijk “De man met het ijzeren masker” en nog 2 waarvan de naam me nu ontglipt… :open_mouth:

Roodmasker Roodmasker - Alle delen van de reeks - stripINFO.be
wuivende veder Wuivende Veder - Alle delen van de reeks - stripINFO.be
De dwaas van de koning De dwaas van de koning - Alle delen van de reeks - stripINFO.be

Allemaal schitterende reeksen die met elkaar samenhangen. Alleen “het ijzermasker” Het ijzermasker - Alle delen van de reeks - stripINFO.be vind ik een stuk minder. Maarja ik ben dan ook een zeer grote fan van de tekeningen van Juillard André Juillard - Auteur van strips - stripINFO.be :smiley:

$tripofiel schreef:

Inderdaad multatuli deze reeksen bedoelde ik, bedankt om het even op te zoeken!!!

Ook ik vind deze schitterende reeksen, prachtige tekeningen & zeer doordacht scenario…

multatuli schreef:

Origineel geplaatst door $tripofiel
Inderdaad multatuli deze reeksen bedoelde ik, bedankt om het even op te zoeken!!!

Ook ik vind deze schitterende reeksen, prachtige tekeningen & zeer doordacht scenario…

Ach aangezien Juillard 1 van de tekenaars is waar ik alles van verzamel was het een kleine moeite :wink:

DELGADITO schreef:

.

$tripofiel schreef:

Wat denken jullie van de reeks (Jonathan - Alle delen van de reeks - stripINFO.be)???

Kan de gehele reeks kopen in 1 keer, maar weet niet wat ik er moet van denken ?(
Nog nooit van gehoord, maar Dirk van de SSZ zei dat het toch de moeite is…

Graag enige hulp van jullie,… ;(

Surya schreef:

Geen slechte reeks. Je moet wel van dat soort strips houden: geen goed uitgekiende plots, maar veel sfeer, weinig tekst en mooie verhalen.

Hermann schreef:

Leuk om te lezen Cosey volgt met deze reeks zijn hartstocht voor Azië