Ze staan als ‘aanwezig’ aangevinkt op de website van de bib maar in de bib zelf zijn ze nergens te vinden… Zelfs de dame achter de balie vond ze niet! Ze ging me mailen als de strips terecht waren. Jammer.
Origineel geplaatst door gorcus
Ze staan als ‘aanwezig’ aangevinkt op de website van de bib maar in de bib zelf zijn ze nergens te vinden… Zelfs de dame achter de balie vond ze niet! Ze ging me mailen als de strips terecht waren. Jammer.
Woehoew, ben ze gisteren gaan halen! Vanavond na mijn blokdag alvast deel 1 lezen.
Origineel geplaatst door Iyo74
Ik heb daar een betere oplossing voor: ik heb ze gelijk besteld! Deze avond gingen ze al toekomen :] , maar ik kan er jammer genoeg pas maandag om…
Een arme student heeft niet het geld om alle stripverhalen te kopen die hij wil lezen.
Ben overlaatst ook eeuwige oorlog gaan halen doordat die hier steevast vernoemt werd en ik vind dat ook geen topper.
Zeker niet slecht maar niet dat ik ze nog eens zou herlezen.
Ik vind het veel te langdradig en niet echt een sterk scenario.
De tekeningen vind ik wel super.
Origineel geplaatst door i_Kdtje
thorgal, allemaal
Daar ben ik het ook niet mee eens. Vanaf ongeveer de sleutelbewaarster, gaat de uitwerking van de scenarios stijl bergaf. Het einde is vaak zo afgehaspeld, dat het niet meer mooi is. Zeer jammer.
En “Isabelle Avondrood”? De reeks is zopas herdrukt in HC aan een zéér mooie prijs (9,8 euroots het stuk).
Vrees alleen dat het een beetje gedateerd zal zijn? ?(
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.