Nieuwe reeks beginnen?

Surya schreef:

Origineel geplaatst door aue
Heb je het dan niet moeilijk als je het goed vond en alleen het eerste deel gelezen hebt? (Schilderleraar)

't Is niet dat ik er wakker van lig :slight_smile: Ik heb zowiezo teveel strips om nog te lezen, dus te veel goed gerief om me mee bezig te houden :slight_smile:

gorcus schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Wat denk je van de Eeuwige Oorlog :wink:

Ik ga er straks om in de bibliotheek, je klinkt overtuigend. :slight_smile:

Surya schreef:

Laat me weten wat je ervan vond!

gorcus schreef:

Ze staan als ‘aanwezig’ aangevinkt op de website van de bib maar in de bib zelf zijn ze nergens te vinden… Zelfs de dame achter de balie vond ze niet! Ze ging me mailen als de strips terecht waren. Jammer.

Iyo74 schreef:

Ik heb daar een betere oplossing voor: ik heb ze gelijk besteld! Deze avond gingen ze al toekomen :] , maar ik kan er jammer genoeg pas maandag om…

gorcus schreef:

Origineel geplaatst door gorcus
Ze staan als ‘aanwezig’ aangevinkt op de website van de bib maar in de bib zelf zijn ze nergens te vinden… Zelfs de dame achter de balie vond ze niet! Ze ging me mailen als de strips terecht waren. Jammer.

Woehoew, ben ze gisteren gaan halen! Vanavond na mijn blokdag alvast deel 1 lezen.

Origineel geplaatst door Iyo74
Ik heb daar een betere oplossing voor: ik heb ze gelijk besteld! Deze avond gingen ze al toekomen :] , maar ik kan er jammer genoeg pas maandag om…

Een arme student heeft niet het geld om alle stripverhalen te kopen die hij wil lezen. :frowning:

EDIT:

Gisteren de drie delen gelezen. Één woord: wauw.

$tripofiel schreef:

Wat denken jullie van “De Rode Keizerin” & “Coma”? ?(
Heb ze in m’n handen gehad maar twijfelde, :frowning:

Surya schreef:

Coma vond ik goed. De reeks is niet afgewerkt door de auteur (niet zijn keuze) maar is toch zeer goed te lezen zoals ze nu is. Zeker doen

$tripofiel schreef:

Drie delen van “Coma” gekocht & direct beginnen lezen: WoAw, zeker een aanrader!!! :smiley:

Ondertussen heb ik “De eeuwige oorlog” gelezen, maar eerlijk had ik na jullie reactie er veel meer van verwacht, :frowning:

Surya schreef:

NOG meer :stuck_out_tongue:

aue schreef:

Ben overlaatst ook eeuwige oorlog gaan halen doordat die hier steevast vernoemt werd en ik vind dat ook geen topper.
Zeker niet slecht maar niet dat ik ze nog eens zou herlezen.
Ik vind het veel te langdradig en niet echt een sterk scenario.
De tekeningen vind ik wel super.

Hopelijk wordt kritiek op zo’n monument aanvaard.

Surya schreef:

8o is het enige wat ik kan zeggen…

i_Kdtje schreef:

tzijn klassieke klassiekers..

dertien
largo winch
thorgal

dertien, tot en met nummer 8. dertien contra één
largo, tot en met nummer 6. dutch connection
thorgal, allemaal

deze strips herlees ik toch één keer per jaar en altijd ben ik weer verrast door de personnages, de karakters, decors, ..

$tripofiel schreef:

Het zogezegde vervolg van “De eeuwige oorlog”: “Een nieuw begin” vind ik HEEL wat beter!? 8o

Surya schreef:

Origineel geplaatst door i_Kdtje
thorgal, allemaal

Daar ben ik het ook niet mee eens. Vanaf ongeveer de sleutelbewaarster, gaat de uitwerking van de scenarios stijl bergaf. Het einde is vaak zo afgehaspeld, dat het niet meer mooi is. Zeer jammer.

$tripofiel schreef:

Wat denken jullie van “Charly”? ?(

Heb de volledige reeks in mijn handen gehad, de eerst doorbladerd en stond me wel aan… :frowning:

Doen of niet doen, that’s the question?

kaeten schreef:

En “Isabelle Avondrood”? De reeks is zopas herdrukt in HC aan een zéér mooie prijs (9,8 euroots het stuk).
Vrees alleen dat het een beetje gedateerd zal zijn? ?(

Herbert schreef:

Ik wil me die ook wel aanschaffen.

Stripspeciaalzaak.be is er alvast positief over …

Voske schreef:

@$rtipofiel

Ik neem aan dat je deze (Charly - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) bedoelt

Ik vind de eerste 10 delen erg goed; daarna lijkt het scenario wat af te vlakken.

$tripofiel schreef:

Yezyez, deze reeks is het!!!
@ Voske, thanX 4 the reaction… 8)

->Wat vond je er zoal goed aan ?(

->De tekenstijl vind ik wel goed, maar hoe zit het met het scenario ?(

Nog iets anders aan te raden, :wink: