Hier zijn de drie delen van Askell nog te vinden hoor, maar je zal missch iets meer moeten betalen voor één bepaald deel.
Deel 4, tjah… dat wordt wachten tot ze met de Trollen van Troy zooi stoppen zeker ?
Alhoewel ik er een beetje voor vrees dat als Arleston verder schrijft aan Askell, hij deze reeks ook om zeep zal helpen. Veel meer dan vier goeie delen per reeks, kan-ie niet schrijven.
Origineel geplaatst door spock
Deel 4, tjah… dat wordt wachten tot ze met de Trollen van Troy zooi stoppen zeker ?
Alhoewel ik er een beetje voor vrees dat als Arleston verder schrijft aan Askell, hij deze reeks ook om zeep zal helpen. Veel meer dan vier goeie delen per reeks, kan-ie niet schrijven.
Origineel geplaatst door $tripofiel
Eigenlijk om dan toch maar iets te noemen waar ik al een tijdje naar uitkijk: INT Roodbaard! :rolleyes:
Ik vroeg me ook af waar de integralen bleven (de eerste zou in 2008 uitgegeven worden) en heb de beoogde uitgever voor deze serie, BeeDee, gevraagd of ze al meer weten. Helaas nog geen duidelijkheid, maar de plannen zijn er nog wel steeds…
----ANTWOORD----
De plannen zijn er nog steeds, maar wij zijn afhankelijk van oa buitenlandse partijen en de agenda van de Nederlandse vertaler. Op dit moment kan ik helaas niet meer duidelijkheid geven.
Ik zou wel erg blij worden, mochten de tot noch toe onvertaalde Philémons nog op de Nederlandstalige markt worden losgelaten…!
Ook het 5e deel van Professor Bell wil ik nu wel graag vertaald zien.
En het laatste deel van Het Kristallen Zwaard mag ook gaan verschijnen.
Ehm…
Enne…
Als we dan toch bezig zijn: Alef Thau, Purper en Brougue had ik ook graag afgerond gezien…
Alhoewel die laatste moeilijk wordt, aangezien Franz niet meer onder ons is…
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.