$tripofiel schreef:
Eigenlijk om dan toch maar iets te noemen waar ik al een tijdje naar uitkijk: INT Roodbaard! :rolleyes:
Ik weet het, het is een utopie… ![]()
$tripofiel schreef:
Eigenlijk om dan toch maar iets te noemen waar ik al een tijdje naar uitkijk: INT Roodbaard! :rolleyes:
Hermann schreef:
Origineel geplaatst door $tripofiel
en het zal een utopie blijven ![]()
T.I.A schreef:
Ik kijk al een tijdje uit naar nieuwe albums van Paling en Ko …
Maar ik denk dat ze niet meer zullen uitkomen, zelfs de INT niet ![]()
belgianbingo schreef:
Awel, met INT mogen ze altijd bij mij afkomen: geen spijt gehad van de Adler INT.
kaeten schreef:
een nieuwe “Alban” in het Nederlands!
Klazie schreef:
cuppenh schreef:
En dat Lombard wat meer Nederlandstalige versies uitbrengt van diverse reeksen (zoals b.v. Chick Bill en Mr. President) … :rolleyes:
Martin Van K schreef:
Origineel geplaatst door belgianbingo
Awel, met INT mogen ze altijd bij mij afkomen: geen spijt gehad van de Adler INT.
Inderdaad integrales van oudere reeksen zou ik met plezier aanschaffen. Vaak geen zin om aan zo’n reeks te beginnen omdat er wel altijd een deeltje moeilijk te verkrijgen is of de uitgaves verschillen te veel van elkaar.
Mogen ze van mij uitbrengen in het Nederlands: INT van Johan en Pirrewiet, Roodbaard en Vasco
belgianbingo schreef:
Nog iemand ideeën voor integrale uitgaves? Kwestie van de uitgevers op het juiste pad te brengen…
Voske schreef:
Origineel geplaatst door Martin Van K
Mogen ze van mij uitbrengen in het Nederlands: INT van Johan en Pirrewiet, Roodbaard en Vasco
Roodbaard wordt integraal uitgebracht. Tenminste dat heb ik vorig jaar gelezen in de nieuwsbrief van DeStripspeciaalzaak.
qwerty schreef:
Origineel geplaatst door belgianbingo
Nog iemand ideeën voor integrale uitgaves? Kwestie van de uitgevers op het juiste pad te brengen…
Wat te denken van Paling en Ko of 421
Deecee1 schreef:
Gisteren in mijn boekenkast geneusd en deze tegengekomen (Grens - Uitgaves van deel 1 Herinner je - stripINFO.be) … waar blijft deel 2 ?(. Deel 1 was behoorlijk. ![]()
kaeten schreef:
Carmen Mc Callum
Witness 4
Zal er wel nooit van komen, dju dedju
Veter schreef:
Origineel geplaatst door Deecee1
Gisteren in mijn boekenkast geneusd en deze tegengekomen (Grens - Uitgaves van deel 1 Herinner je - stripINFO.be) … waar blijft deel 2 ?(. Deel 1 was behoorlijk. ![]()
Zou de verkoop tegengevallen zijn? In het Frans zijn er al 4 delen verschenen…
Brunoo schreef:
Deze 3° album is met moeite op de markt gekomen en is door de uitgever gecatalogeerd als uitverkocht. De auteur heeft deze reeks stop gezet.
Nog steeds in blijde verwachting voor het 4° album !
mi-jah schreef:
Alweer n Talent-reeks waarvan de laatste 2 delen wel nooit meer zullen uitkomen…
?(
(Purper - Alle delen van de reeks - stripINFO.be)
Erg zonde, heb net de eerste twee delen gelezen en het belooft een mooi verhaal te gaan worden, met enige spirituele diepgang.
Deze eerste delen zaten alvast goed in elkaar.
Hopelijk wordt de serie ooit verder vertaald…
Deecee1 schreef:
Origineel geplaatst door Veter
Origineel geplaatst door Deecee1
Zou de verkoop tegengevallen zijn? In het Frans zijn er al 4 delen verschenen…
Jammer … ![]()
Toch een vraagje hierbij. Waarom wordt eigenlijk als scenarist de naam Daniel Jacquette vermeld ? terwijl die man toch steeds zijn pseudoniem (Daniel Jacquette - Auteur van strips - stripINFO.be) gebruikt ??
i_Kdtje schreef:
gorn
kaeten schreef:
Kun je “Askell” eigenlijk in het Frans bestellen?
Brunoo schreef:
Origineel geplaatst door kaeten
Kun je “Askell” eigenlijk in het Frans bestellen?
Ik denk het wel. Mijn stripboer, De Boekenwolf uit Kortrijk, bestelt af en toe wat strips voor me bij Editions Soleil. Naar het schijnt gaat de samenwerking met deze uitgever vrij vlot. :))
(Tenzij jouw stripboer zijn leveranciers niet op tijd betaalt.) :]
(Editions Soleil - Découvrez l’actualité Bande Dessinée, Manga, Comics et Jeunesse des Editions Soleil) voor de voorstelling van Askell bij Editions Soleil.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.