Surya schreef:
Lol, was me niet eens opgevallen ![]()
Surya schreef:
i_Kdtje schreef:
Origineel geplaatst door Surya
domweg niet opgevallen ![]()
Surya schreef:
Zo kan je dat inderdaad wel stellen ![]()
NV2100 schreef:
Asterix en het geheime wapen. Deze strip maakte me echt heeel verdrietig. Waarom zoiets dan überhaupt uitgegeven moet worden⦠X(
Iyo74 schreef:
Origineel geplaatst door NV2100
Waarom zoiets dan überhaupt uitgegeven moet worden⦠X(
GELD GELD GELD⦠en ook ik ben er in getrapt! ;(
simonstrip schreef:
volgens de bladen komt er weer een nieuwe asterix, slechter dan het geheime wapen kan die nooit zijn.
Surya schreef:
Er zijn altijd mensen die zichzelf proberen overtreffen ![]()
Deecee1 schreef:
Gisteren deze strip tweedehands gekocht voor Ā 2,00 ā¦
⦠waar ik de andere Guust Flaters subliem vond, vind ik deze een ware miskleun, slechte vertalingen, flauwe grappen die er soms geen zijn, smaakloze herhalingen van eerdere gags, opvullertjes, ⦠was ook de eerste ( en enige ?) uitgave door Marsu Productions, misschien dat die gratuit wat centen wilden pakken ten koste van de kwaliteit. ?(
ignoramus schreef:
tsja, naar het einde toe is het commercieel wel helemaal foutgelopen met franquin.rechten die zowat overal zaten, mislukte projecten⦠en veel volk dat dacht van veel geld te verdienenā¦Marsu productions is m.i. daar een voorbeeld van. Afijn, 't lijkt me in ieder geval nog niet zo erg als molenslootā¦
Stripverzamelen is meer dan een hobby ā het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.