Surya schreef:
Waw, heel knap!
Surya schreef:
Waw, heel knap!
Surya schreef:
Enkele bijzonder flauwe, enkele bijzonder grappige, enkele bijzonder vindingrijke. Leuk!
Waldorf schreef:
Gelezen: I kill giants - Joe Kelly, JM Ken Niimura
Barbara is een meisje van ongeveer twaalf. De andere kinderen op haar school vinden haar een freak. Ze zondert zich af van de anderen en vlucht in rollenspelletjes waarin ze zich voorbereidt op een gevecht met reuzen. Maar voor sommige dingen, die echt beangstigend zijn, kan ze niet vluchten. Zoals in Calvin & Hobbes vloeien realiteit en fantasie door elkaar.
Zeer mooi en ontroerend boek.
SpaceMonkey schreef:
Origineel geplaatst door Waldorf
Origineel geplaatst door SpaceMonkey
knip
Aha! Ik heb je herkend! 8)
Jah, ik geraak weer plots rechtstreeks op de stripinfo site, zolang het duurt. Maar ondertussen had ik mijn vorige afgeschaft.
Ik zal zien hoelang het nu duurt, eer ze de parameters van de virusscanner weer aanpassen.
Dan geraak ik hier wel nog via Easyproxy.eu, maar inloggen en zo is al veel lastiger, dus kom ik alleen lezen. ![]()
Ofte in het forumtaaltje : lurken.
Royale de luxe schreef:
Niet slecht maar had meer drama en spanning verwacht.
SpaceMonkey schreef:
Gisteren Chew vol. 1 nog eens opnieuw gelezen :
Iemand anders schreef :
Gelezen :
Chew Vol. 1 : Taster’s Choice = geniale gekte… Meesterlijke tekeningen en geschifte ideeën. Het vervolg wordt een must-buy. Aanrader.
Ik heb heel veel plezier beleefd aan Chew vol. 1 : Taster’s Choice.
Het is inderdaad een aanrader(tje). 8)
Waldorf schreef:
Jeremiah 29 - Poesje is dood
Is het toeval dat Hermann in zijn nieuwe strip een man opvoert die zijn florerende zaak gedwarsboomd ziet door zijn eigen zoon? Waarschijnlijk niet. De laatste jaren liet Hermann het scenarioschrijven over aan zoonlief Yves, en echt blij werden wij daar niet van. Maar nu heeft de oude knorpot weer zelf de pen ter hand genomen, en met goed gevolg. Dit is de beste Hermann in jaren. Ook de tekeningen zijn uitstekend. Er is weer hoop.
SpaceMonkey schreef:
Origineel geplaatst door Waldorf
Origineel geplaatst door SpaceMonkey
knip
Aha! Ik heb je herkend! 8)
quote bis.
Na veel zagen van mijnentwege,
en engelengeduld en kunde van de forum boss,
zal ik hierna weer in volle glorie terug zijn met mijn ouwe nick. ![]()
groeten !
:rolleyes: ![]()
Surya schreef:
Verderzetting van het verhaal. Geen grote verrassingen, en daarom ook maar een gemiddeld album.
voske44 schreef:
: een waar meesterwerk onder de batman verhalen
Royale de luxe schreef:
Door gebrek aan nieuw materiaal nog eens deze herlezen… man man wat een knappe penstreken zitten hierin toch verwerkt.
lagaffe schreef:
een hele grote mijnheer,aleen al wat hij allemaal uitvond,zijn humor,zijn tekentalent..een van de allergrootste (y)
ik blijf van zijn werk genieten,sommige zwart kijken gags blijven echt hylarisch
http://ideesnoires.free.fr/fluide/papillon.htm
Jean-Paul schreef:
(Het boek van de alarmerende uitvindingen - Uitgaves van deel 1 Het boek van de alarmerende uitvindingen - stripINFO.be) Nieuw bundeltje van de man achter de (Zelfmoordkonijntjes - Alle delen van de reeks - stripINFO.be). Op zich zijn de tekeningen best clever, maar ik moet bekennen dat ik bij het lezen van dit boekje geen keer zelfs maar heb geglimlacht, laat staan geschaterd. Mijn gevoel voor humor zal wel stuk zijn.
Belgatom schreef:
Meegenomen uit de bib van Oostende (wat een schat aan materiaal ligt daar niet). Ik ben nog maar een tweetal jaar bezig met die uit te delven. Voorheen had ik enkel ervaring met mainstream stuff.
De tekenstijl stond me aan, zeer “rijk” en tja, ik heb een beetje een zwak voor fantasy werelden. Alvast van genoten en ga zeker zoeken in de bib naar de opvolgers. Als deze me een beetje bevallen, dan komen ze ook wel in mijn bezit.
voske44 schreef:
was toch een rustig deeltje vergelijken met de vorige, gelukkig laat naoki urasawa en mooi cliiffhanger hanger wat me toch weer het volgend deel wilt kopen
![]()
Iyo74 schreef:
Waw. Aan de tekenstijl zie je duidelijk dat het hier ouder werk betreft, maar het verhaal start ijzersterk. De 130 bladzijden werden in 1 ruk uitgelezen en doen verlangen naar meer! Er is reeds een recensie aanwezig op deze site: (Recensie: Nausicaä 1 - stripINFO.be)
woelfie schreef:
Origineel geplaatst door Iyo74
Waw. Aan de tekenstijl zie je duidelijk dat het hier ouder werk betreft, maar het verhaal start ijzersterk. De 130 bladzijden werden in 1 ruk uitgelezen en doen verlangen naar meer!
Ik probeer al bijna 15 jaar de mensen te overtuigen van de kwaliteit van deze reeks, maar da’s toch wel heel moeilijk.
Op één of ander stom forum zijn ze er zelfs in geslaagd om Nausicaä uit de ultieme stripbibliotheek te kegelen ten voordele van wat bezwaarlijk Marini’s beste reeks kan genoemd worden.
Maar ja, mooie plaatjes gaan nog altijd voor op een inhoudelijk sterk verhaal (mét mooie plaatjes, zij het in zwart/wit).
voske44 schreef:
Origineel geplaatst door woelfie
Origineel geplaatst door Iyo74
Waw. Aan de tekenstijl zie je duidelijk dat het hier ouder werk betreft, maar het verhaal start ijzersterk. De 130 bladzijden werden in 1 ruk uitgelezen en doen verlangen naar meer!
Ik probeer al bijna 15 jaar de mensen te overtuigen van de kwaliteit van deze reeks, maar da’s toch wel heel moeilijk.
Op één of ander stom forum zijn ze er zelfs in geslaagd om Nausicaä uit de ultieme stripbibliotheek te kegelen ten voordele van wat bezwaarlijk Marini’s beste reeks kan genoemd worden.
Maar ja, mooie plaatjes gaan nog altijd voor op een inhoudelijk sterk verhaal (mét mooie plaatjes, zij het in zwart/wit).
ik vind nausicaa wel goed maar ben er niet zo wow vandaarom zet ik deze reeks nog even op de wacht lijst
Belgatom schreef:
Origineel geplaatst door Belgatom
Meegenomen uit de bib van Oostende (wat een schat aan materiaal ligt daar niet). Ik ben nog maar een tweetal jaar bezig met die uit te delven. Voorheen had ik enkel ervaring met mainstream stuff.
De tekenstijl stond me aan, zeer “rijk” en tja, ik heb een beetje een zwak voor fantasy werelden. Alvast van genoten en ga zeker zoeken in de bib naar de opvolgers. Als deze me een beetje bevallen, dan komen ze ook wel in mijn bezit.
Geen idee of er gefronst wordt op “self quoting”…
Vandaag deel 2 en 3 meegepikt uit de Bib. Kan al niet wachten om eens een rustig moment in mijn drukke leventje te vinden om me achterover te plooien met de volgende twee afleveringen en een kopje thee, misschien zelfs een zelfgerold sigaretje.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.