hulp stripreeksen

voske44 schreef:

hoi,ik kom eigenlijk een beetje hulp vragen over stripreeksen,ik heb nu bijna al mijn series compleet en weet absoluut niet met wat ik nu kan beginnen deze reeksen heb ik al dus kunnen julie mij helpen met nieuwe reeksen die heel goed zijn ik lees bijna alles graag

ik heb deze reeksen al :
-murena
-okko
-de chninkel
-thorgal
-sin city
-aldebaran;betelgeuze;antares
-blacksad
-samoerai

bijvoorbaat bedank

Deecee1 schreef:

" Extra Muros" van Hulet, al drie delen verschenen.
Bij Daedalus zijn enkele toffe series opgestart.
De ree’ks " Pandora Box" , kompleet 8 delen.
" Kenya" van Leo.

:wink:

Herbert schreef:

Kijk eens onder deze (http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=1320&hilight=nieuwe+reeks) …

Hermann schreef:

HC

De droom van Jeruzalem ( 2delen)
Korrigans ( 4delen)
Legende ( 2 delen )
Prins van de nacht ( 6 delen )

SC

De druïden ( 2delen )
Vlad ( 7 delen )
Chinaman ( 9 delen )

Surya schreef:

Origineel geplaatst door Deecee1
De ree’ks " Pandora Box" , kompleet 8 delen.

Die kan je integraal bij mij bekomen voor een prikje, uistekende staat (1x gelezen)

voske44 schreef:

over hoeveel spreken we dan ?( ?( want pandora box lijkt me wel cool :slight_smile:

Surya schreef:

Ik vrees dat je er inmiddels al te laat voor bent, sorry…

voske44 schreef:

is niks :wink: :smiley: :smiley:

voske44 schreef:

ik heb slaapkoppen eens vastgehad en ik was aan het twijfelen,nu met die humo-actie benik serieus aan het overwegen hem te kopen maar ik zou nog wat info er over wille is ie goed en wat denken julie van kafka en loopgravenoorlog ?( ?(?? ?( ?(

$tripofiel schreef:

Kafka ken ik niet, maar loopgravenoorlog is absoluut (Loopgravenoorlog - Uitgaves van deel 1 Loopgravenoorlog - stripINFO.be)!!!

Probeer eens “(De killer - Alle delen van de reeks - stripINFO.be)” vind ik één van de beste reeksen die ik & wellicht velen in m’n bezit heb… :smiley:

Iyo74 schreef:

Tja, er zijn zoveel goede reeksen… Als je echt goed leesvoer wil kan je best (http://www.stripinfo.be/stats.php) eens naar de top 100 kijken. Tot nu toe ben ik nog nooit bedrogen uitgekomen! Er zit schitterend leesvoer tussen.

voske44 schreef:

net loopgraven oorlog gekocht :smiley: :smiley:
ik vond de eerste 5pagina’s al geweldig :smiley: :))

Herbert schreef:

Origineel geplaatst door voske44
… ik was aan het twijfelen, nu met die humo-actie …

(http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=2504) vind je een overzichtje van wat de gebruikers van Stripinfo er zoal van vinden … :]

Waldorf schreef:

Ik heb loopgravenoorlog één keer gelezen. En een keer per jaar pak ik die vast en kijk ik er even in. Maar hem helemaal opnieuw lezen zie ik niet zitten. Dat doe je niet voor je plezier, vind ik.

voske44 schreef:

ik had ng een paar vraagjes is de bleach manga goed ik heb Deel 1 en stukken van de anime gelezen maar ik ben gestopt omdat ik de Bountoun arc nogal saai vond :open_mouth:

en wat vinden julie van requiem,magasin general en the sandman

Herbert schreef:

Origineel geplaatst door voske44
… en wat vinden julie van Requiem, Magasin Général en The Sandman

Magasin Général vind ik schitterend !!

(Maar Requiem en The Sandman ken ik niet …)

belgianbingo schreef:

nog niet genoemd:

en zoals eerder gezegd: De Killer, Chinaman en Kenya

uit de actie De Andere Strip: Maus en De Ruwe Gids

als je wil meer weten hoe strips marcheren: Understanding Comics van Scott McCloud, een strip over strips, ideaal als je je leesproces wil verdiepen ipv verbreden

belgianbingo schreef:

Slaapkoppen verschilt in stijl best wel van de reeksen die je hebt opgenoemd. Het is geen slechte strip maar het gaat iets anders zijn dan je boven hebt opgesomd. Ik zou het eerder strip-poezie noemen dan een beeld-roman.

Randall C. is wel ne symphatieke dude tijdens signeersessies, chilled out, a l’aise.