De Vliegende Hollander stopt er toch niet mee?

belgianbingo schreef:

De eerdere berichten over de stopzetting van uitgeverij De Vliegende Hollander, die o.a. de vertaling van Amerikaanse en Britse klassiekers als ‘Watchmen’, ‘V voor Vendetta’ en ‘From Hell’ en reeksen als ‘Hellboy’, en ‘Y the last man’ op de markt bracht, worden ontkracht door Linda Crombach, uitgever van Mistral, Heleen van Royen (FMB Uitgevers) en sinds kort ook van De Vliegende Hollander (Dutch Media). ”Ja, De Vliegende Hollander blijft gewoon bestaan, onder dezelfde naam, logo en identiteit”, zegt Crombach.

Strip Turnhout: (Home - Strip Turnhout)

the pope schreef:

jeujj “dvh blijft gewoon bestaan”

… als uitgeverij van f*cking fantasyboeken ja

het is niet omdat stripturnhout daar in meegaat (weliswaar met gebruik van ‘den truuk met de aanhalingstekens’) voor een spectaculaire kop, dat we collectief vreugdevuren moeten gaan ontsteken..

pauwelgu schreef:

Of series als ‘Y The Last Man’, ‘Hellboy’, ‘Fables’, ‘Sin City’ en ‘Umbrella Academy’ worden verdergezet is minder duidelijk. “We willen zeker door gaan met de langlopende graphics, maar uiteraard moeten de verkoopcijfers dan wel goed blijven”, legt de uitgeefster uit.

Daarvoor moeten ze deze reeksen dan wel verder zetten. Hoe kunnen anders de verkoopcijfers goed blijven? Ik zou dan toch liefst zo snel mogelijk een communicatie zien of er een verderzetting komt en wanneer die dan wel verwacht mag worden. Als het te lang duurt schakel ik toch over op de Engelse versie.

Ik zit inmiddels al meer dan een jaar te wachten op een verderzetting van 20th century boys door Glénat. En sinds kort lijkt het dat het er helemaal niet meer van gaat komen (al is de reden hier anders natuurlijk). Ik heb geen zin om met de DVH-reeksen hetzelfde voor te hebben.