fluiten schreef:
Vanaf september zal Standaard Uitgeverij zich nog enkel op strips toeleggen. Alle boeken gaan dan naar hun ander fonds, namelijk Manteau.
Lijkt me een zeer goed nieuwsje te zijn. :))
fluiten schreef:
Vanaf september zal Standaard Uitgeverij zich nog enkel op strips toeleggen. Alle boeken gaan dan naar hun ander fonds, namelijk Manteau.
witam schreef:
Origineel geplaatst door fluiten
Zeer goed nieuws.. misschien terug meer aandacht creeren voor strips.. dat werkt nog ook als we de cijfers van Amoras mogen geloven.
beus schreef:
hopelijk gaan ze dan ook eens verder met andere reeksen behalve kampioenen, kiekeboes, rode ridders en sus en wissen
apostata komt nog wel ieder jaar maar er was eens is al veel verder in het frans en ook cel financien is daar ook al verder, en afgewerkt
hopelijk durven ze nog investeren in belgisch talent na figaro en jump!
Chris Van de Meerssche schreef:
Origineel geplaatst door beus
hopelijk gaan ze dan ook eens verder met andere reeksen behalve kampioenen, kiekeboes, rode ridders en sus en wissen
apostata komt nog wel ieder jaar maar er was eens is al veel verder in het frans en ook cel financien is daar ook al verder, en afgewerkt
hopelijk durven ze nog investeren in belgisch talent na figaro en jump!
was apostata niet stopgezet? of ben ik reeksen van Broeders aan het verwarren?
fluiten schreef:
Apostata kreeg nog enkele delen respijt.
witam schreef:
Blijkbaar sneuvelt De Wind in de Woestijn, De Kleine Prins en Er was eens..
X(
Royale de luxe schreef:
er was eens… was toch zo goed als rond?
witam schreef:
Origineel geplaatst door Royale de luxe
er was eens… was toch zo goed als rond?
Ja, maar nu niet succesvol genoeg bevonden.. dus de rest wordt niet meer vertaald door su.
Royale de luxe schreef:
Origineel geplaatst door fluiten
Hoe zit het dan met Oog & blik? Gaan ze die ook onder SU uitgeven?
fluiten schreef:
Laat ons daarvan gespaard blijven, aub X(
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.