Voor wie Y: The Last Man nog niet gelezen heeft...

Jean-Paul schreef:

…omdat-ie moeite heeft met Engels: De Vliegende Hollander komt met een Nederlandse vertaling (eerste deel oktober 2009, tweede deel februari 2010). Verder in de planning: (V for Vendetta - Uitgaves van deel INT 1 V for Vendetta - stripINFO.be) (januari 2010), Wals met Bashir (oktober 2009; ik had alleen nog gehoord van de animatiefilm), (Gamora - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) (eerste deel november 2009, tweede maart 2010). Dit alles in het kielzog van de verfilming/Nederlandse vertaling van Watchmen.

voske44 schreef:

leuk dat in’t nederlands uitkomt heb ik meer kans de serie in een stripwinkel tegen te komen

Surya schreef:

Inderdaad een serie die het vertalen waard is, en ik kan ze dus iedereen aanraden!

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Inderdaad een serie die het vertalen waard is, en ik kan ze dus iedereen aanraden!

Daar sluit ik me bij aan!

Worden de 10 delen in 2 Nederlandstalige delen gebundeld?

Surya schreef:

Amai, dat zouden nogal kleppers zijn, dat zou me verbazen. Ik denk dat ze gewoon de 2 eerste aangekondigd hebben, de rest nog niet, omdat ze daar nog geen datum voor hebben vastgelegd.

voske44 schreef:

is een bepaald deel dan dik (zoals een manga booekje) of is het meer comic formaat ( 20 a 30 paginas)

Project_Z schreef:

TPB formaat, met zo’n 170 pagina’s (zoals de Amerikoanse TPB’s)

voske44 schreef:

Origineel geplaatst door Project_Z
TPB formaat, met zo’n 170 pagina’s (zoals de Amerikoanse TPB’s)

k bedankt

Jean-Paul schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Amai, dat zouden nogal kleppers zijn, dat zou me verbazen. Ik denk dat ze gewoon de 2 eerste aangekondigd hebben, de rest nog niet, omdat ze daar nog geen datum voor hebben vastgelegd.

Yup, het gaat in eerste instantie om de eerste twee trade paperbacks van de tien: Unmanned (‘Ontmand’) en Cycles (‘Cycli’).