…omdat-ie moeite heeft met Engels: De Vliegende Hollander komt met een Nederlandse vertaling (eerste deel oktober 2009, tweede deel februari 2010). Verder in de planning: (V for Vendetta - Uitgaves van deel INT 1 V for Vendetta - stripINFO.be) (januari 2010), Wals met Bashir (oktober 2009; ik had alleen nog gehoord van de animatiefilm), (Gamora - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) (eerste deel november 2009, tweede maart 2010). Dit alles in het kielzog van de verfilming/Nederlandse vertaling van Watchmen.
Amai, dat zouden nogal kleppers zijn, dat zou me verbazen. Ik denk dat ze gewoon de 2 eerste aangekondigd hebben, de rest nog niet, omdat ze daar nog geen datum voor hebben vastgelegd.
Origineel geplaatst door Surya
Amai, dat zouden nogal kleppers zijn, dat zou me verbazen. Ik denk dat ze gewoon de 2 eerste aangekondigd hebben, de rest nog niet, omdat ze daar nog geen datum voor hebben vastgelegd.
Yup, het gaat in eerste instantie om de eerste twee trade paperbacks van de tien: Unmanned (‘Ontmand’) en Cycles (‘Cycli’).
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.