Origineel geplaatst door Surya
want ik zou iets willen dat echt de actualiteit volgt…
Jamaar… ik zou het ook erg fijn vinden als daar ook oudere strips zijn te vinden die ik gewoon al jaren over het hoofd aan t zien ben!!!
Vind ik zelfs nog belangrijker, eigenlijk!
Origineel geplaatst door mi-jah Origineel geplaatst door Surya
want ik zou iets willen dat echt de actualiteit volgt…
Jamaar… ik zou het ook erg fijn vinden als daar ook oudere strips zijn te vinden die ik gewoon al jaren over het hoofd aan t zien ben!!!
Vind ik zelfs nog belangrijker, eigenlijk!
voor oudere strips die de tijd hebben gehad zich te bewijzen, is er in principe toch de gewone ‘beste strip’ lijst?
Gedeeltelijk waar…
Maar er zijn er vast nog genoeg te vinden die getipt mogen worden, maar nog steeds niet echt zijn doorgedrongen bij een groter publiek…
Van mij hoeft er iig geen actualiteitswaarde aan gehangen te worden!
Vroeger was er een rubriek op de homepage: “Strip van de week” waarin ik een zeer recente strip in de spotlight plaatste. Ik kan eventueel die rubriek reviven, als iemand het ziet zitten elke week een korte blurb te schrijven voor de tip van die week. Of eventueel in overleg bepalen welke strip het moet worden…
Origineel geplaatst door Surya
Vroeger was er een rubriek op de homepage: “Strip van de week” waarin ik een zeer recente strip in de spotlight plaatste. Ik kan eventueel die rubriek reviven, als iemand het ziet zitten elke week een korte blurb te schrijven voor de tip van die week. Of eventueel in overleg bepalen welke strip het moet worden…
Origineel geplaatst door the pope Origineel geplaatst door Surya
tof, wil zulks wel doen (miss in duobaan)
Vele handen maken licht werk…
Wil daar zeker aan meedoen, mits ik iets zinnigs kan vertellen!
(Loop vaak wat achter met de aanschaf cq kennis…)
Nog een vraagje bij de lijst met beste strips:
Ik zie nu dat van de strips met hetzelfde eindcijfer, degene met het MINSTE aantal stemmen bovenaan staat…
Mij zou het logischer lijken dat een strip met MEER stemmen boven die met minder stemmen zou moeten eindigen…?
Origineel geplaatst door mi-jah Origineel geplaatst door the pope Origineel geplaatst door Surya
tof, wil zulks wel doen (miss in duobaan)
Vele handen maken licht werk…
Wil daar zeker aan meedoen, mits ik iets zinnigs kan vertellen!
(Loop vaak wat achter met de aanschaf cq kennis…)
Zou cool zijn.
Had de idee dat we misschien een quote uit laatst gelezen konden hergebruiken daar? Soms staan daar mini recensies die juist genoeg vertellen over het album zonder diep te gaan. Uiteraard met toestemming van de persoon inkwestie.
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
In de categorie ‘Populairste strip’ zwaaien de Van Hammestrips de plak. De eerste niet-Van Hammestrip staat op nummer 33.
8o
I repeat: 8o
Again: 8o 8o
Dat blijft indrukwekkend! Feit is dat de man 3 reeksen heeft die zowel bij het grote publiek als bij de meerwaardezoekers in de boekenkast staan: Largo Winch,Thorgal en XIII.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.