Benieuwd? Zo goed..?

cuppenh schreef:

Origineel geplaatst door T.I.A
Origineel geplaatst door cuppenh
En dat wil zeggen… :smiley:

En dat wil zeggen dat het iets langer gaat duren..
Jammer, want ik sta te popelen om nog een serietje in te kunnen voeren dat ik deze Pasen herontdekt heb in een van mijn comicboxen. Een serietje dat mogelijk nog zeldzamer is dan de (Marvel Mini Books - Alle delen van de reeks - stripINFO.be). :smiley:

Ik ben benieuwd… :slight_smile:

En is (http://stripinfo.intrafin.be/strip.php?reeks=8879) leuk of niet? :smiley:

T.I.A schreef:

Yep, Héél mooi zelfs 8o

Surya schreef:

Is dit eigenlijk geen collectie? Er zitten allerhande helden uit andere reeksen in?

cuppenh schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Is dit eigenlijk geen collectie? Er zitten allerhande helden uit andere reeksen in?

Daar heb ik me ook al het hoofd over gebroken. Het komt uit de merchandising-hoek en is geen collectie. Het is onderdeel van de reeks bouw-instructies van de Aurora modelbouwdozen en deze tien hebben dan als extraatje een stripverhaaltje meegekregen. Ik heb toch overwogen wat nu de beste representatie van deze boekjes zou zijn: reeks of collectie.
De aparte reeks is het geworden omdat dit enerzijds toch iets aparts iets ten opzichte van de “normale” comics en anderzijds omdat men deze toch in display krijgt bij het zoeken van de heldennaam.

T.I.A schreef:

Best apart, denk ik ook, de reeksen van de helden zullen al genoeg opgevuld worden… en zo komen ze ook tot hun recht ipv onder een vergeten voorvoegsel per held…

cuppenh schreef:

Best apart, denk ik ook, de reeksen van de helden zullen al genoeg opgevuld worden… en zo komen ze ook tot hun recht ipv onder een vergeten voorvoegsel per held…

Over vergeten en helden gesproken…

Speciaal voor T.I.A (en zijn voorkeur voor X-Men) ingevoerd:
(http://stripinfo.intrafin.be/strip.php?strip=84197)

:smiley:

T.I.A schreef:

Terug een hebbedingetje van je welste 8o
Cuppenh je blijft me verbazen !

Nice Collection :stuck_out_tongue: