Als je over het boekje beweegt krijg je ook meer info over de collectiestatus in tekstvorm
Even een beetje muggenziften: als je dit doet, verschijnt er “JE hebt deze strip in UW collectie”. Beter zou zijn “JE hebt deze strip in JOUW collectie.” of “U heeft deze strip in UW collectie.” Niet dat ik er wakker ga van liggen als 't blijft staan zoals het nu is.
Origineel geplaatst door Iyo74 Origineel geplaatst door Surya
Als je over het boekje beweegt krijg je ook meer info over de collectiestatus in tekstvorm
Even een beetje muggenziften: als je dit doet, verschijnt er “JE hebt deze strip in UW collectie”. Beter zou zijn “JE hebt deze strip in JOUW collectie.” of “U heeft deze strip in UW collectie.” Niet dat ik er wakker ga van liggen als 't blijft staan zoals het nu is.
Heb een taalkundige me laten uitleggen dat uw als genitiefvorm van je best ok is (was naar aanleiding van Ik hou van U van Noordkaap)
Origineel geplaatst door Surya
In het oversicht van een reeks staan reeds enige tijd boekjes bij de strips die in je collectie zitten. Dit is nu bijgestuurd
De kleur van het boekje is afhankelijk van of de strip in je bezit is, op je verlanglijst staat of enkel gelezen is
Heel erg bedankt, Surya!
Vlotten de sollicitaties?
Heb een taalkundige me laten uitleggen dat uw als genitiefvorm van je best ok is (was naar aanleiding van Ik hou van U van Noordkaap)
Ja, maar wanneer je de familiaire vorm gebruikt in één deel van de zin, moet je dat doortrekken naar de hele zin. Idem voor beleefdheidsvorm.
Dus u – u of je – je
Origineel geplaatst door Surya Origineel geplaatst door Fumetti
Eerste keer prijs, ik begin volgende week
Proficiat!
Dan zijn de wensen voor 2015 ook gemakkelijk: “Veel werkvreugde in 2015!” (en hopelijk ook wat vrije tijd om te werken aan Stripinfo.be)
Origineel geplaatst door Surya Origineel geplaatst door Fumetti
Dju, dat zal het werk aan de site grondig verminderen.
Ik bedoel, waaw, proficiat. Hetzelfde succes gewenst in 2015.
Origineel geplaatst door Surya
In het oversicht van een reeks staan reeds enige tijd boekjes bij de strips die in je collectie zitten. Dit is nu bijgestuurd
De kleur van het boekje is afhankelijk van of de strip in je bezit is, op je verlanglijst staat of enkel gelezen is
Dit vind ik echt leuk, maar ik vind dat het onderscheid tussen oranje en rood nogal moeilijk te zien is (maar misschien ligt het gewoon aan mij).
Origineel geplaatst door woelfie Origineel geplaatst door Surya Origineel geplaatst door Fumetti
Wel, misschien - dat zien we wel nog - koop ik een laptop zodat ik op de trein aan stripinfo.be kan werken
Origineel geplaatst door woelfie Origineel geplaatst door Surya
Dit vind ik echt leuk, maar ik vind dat het onderscheid tussen oranje en rood nogal moeilijk te zien is (maar misschien ligt het gewoon aan mij).
Dat zijn niet de boekjes, maar de covers zeker? Ik heb het ook al gemerkt. Ik kijk nog wat ik er van maak. Misschien een ander oranje nemen.
Origineel geplaatst door Surya Origineel geplaatst door woelfie Origineel geplaatst door Surya Origineel geplaatst door Fumetti
Wel, misschien - dat zien we wel nog - koop ik een laptop zodat ik op de trein aan stripinfo.be kan werken
In ieder geval.. dikke proficiat. Plezant eindejaarscadeau.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.