T.I.A schreef:
mag deze reeks ingevoerd worden onder deze naam? zijn er 19 in totaal
T.I.A
T.I.A schreef:
mag deze reeks ingevoerd worden onder deze naam? zijn er 19 in totaal
T.I.A
Veter schreef:
Pffft, die comics zijn toch een vreselijke rommelhoop! Ik wordt er stilaan wanhopig van. ;(
Eigenlijk zou je dit als een collectie moeten beschouwen: albums over helden uit reeds bestaande series. Maar er zitten dan ook albums tussen waar helden uit de verschillende reeksen elkaar gaan bestrijden: X-mannen tegen de Vergelders, FF tegen de X-mannen, …
Maak er maar een serie van. Ik denk dat dit het minst knoeien is… ![]()
T.I.A schreef:
dit is een serie “limited serie” die waren in stukjes uitgesmeerd in bv spectaculaire spiderman… en zijn dan gebundeld vroeg het maar omdat hier de serie marvelstrip per helden ingevoegd waren
oei oei dacht dat ik er goed aan deed om de comics nl toe te voegen aan de site ;( heeft me al in ieder geval veel werk gekost
T.I.A
Veter schreef:
Jaja, comics horen thuis op de site he.
Maar ik vind het zeer moeilijk om er orde in te krijgen. Is een rommelhoopje van uitgaven, en dan mixen ze hier de reeksen ook nog eens…
T.I.A schreef:
weet ik maar het is een alleen staande serie want ze zijn genummerd van 1 tot en met 19 op de comic zelf juist gelijk infinity gauntled… marvelstrip
T.I.A
Veter schreef:
(JuniorPress - Collectie: Marvelstrip - stripINFO.be) is een collectienummering.
Ook deze Limited Serie is in wezen een collectie. Alleen lijken ze allemaal over een mix van helden te gaan, en daar zit ik in de knoei. Moet je dan voor elke heldenmengeling een nieuwe reeks aanmaken?
Vandaar dat het mij eenvoudiger lijkt ze hier nu als een reeks te zetten. Maar helemaal tevreden ben ik er dus ook niet mee… ![]()
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.