ZPRESS (datums xmen)

GoldWes schreef:

Weet iemand de datums van de volgende xmen-uitgaven door Zpress ?

Hun site wordt namelijk niet snel ge-update heb ik zo de indruk.
De datums zouden hier moeten staan =>(http://www.zpress-comics.nl) <= onder nieuws

alvast bedankt
Grtz

edit: Iemand toevallig een idee of er nog nieuwe series worden uitgegeven?
En of er meer van Wolverine uitkomt buiten “wolverine evolution”

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door GoldWes
Weet iemand de datums van de volgende xmen-uitgaven door Zpress ?

Hun site wordt namelijk niet snel ge-update heb ik zo de indruk.
De datums zouden hier moeten staan =>(http://www.zpress-comics.nl) <= onder nieuws

alvast bedankt
Grtz

edit: Iemand toevallig een idee of er nog nieuwe series worden uitgegeven?
En of er meer van Wolverine uitkomt buiten “wolverine evolution”

Er gaan (als de verkoop goed van de andere comics meerdere helden terug komen) :rolleyes:

ik weet dat er zeker een special uitkomt van de film de Hulk (zo een beetje gelijk de Iron man special)

ook gaat er normaal FF 3 uitkomen een TPB 1e helft 2008 :smiley:

en de volgende spidey 150: 7 augustus

x -men 311: 7 augustus

(heb zpress niet nodig lees het live op de comics zelf :wink:

GoldWes schreef:

achja, dat ik daar niet aan heb gedacht.

Dat ze uitbreiden als de verkoop goed gaat dat was te raden ja.
Maar nog geen nieuws over concrete plannen dus.

T.I.A schreef:

achja, dat ik daar niet aan heb gedacht.

Dat ze uitbreiden als de verkoop goed gaat dat was te raden ja.
Maar nog geen nieuws over concrete plannen dus.

Alleen die Hulk Special van de film komt er zeker (gelijk Iron-man) vindt ik persoonlijk een tof verhaal

en die TPB van de FF

GoldWes schreef:

ja die specials zijn niet bepaald iets om naar uit te kijke als 22 jarige.
Ik had ondertussen toch al iets van Iron Man verwacht gehad met de populariteit van de film die er toen was. (en als de layout iedere issue hetzelfde zou zijn zoals bij x-men zou ik deze zeker nl verzameld hebben)

En ondertussen komt 311 uit en nog steeds zijn ze op de site aan 309.
Ook kan ik mij op weekly-dose niet eens registreren …
Nogal vervelend voor een uitgeverij die zo’n grote namen uitgeeft

T.I.A schreef:

ja die specials zijn niet bepaald iets om naar uit te kijke als 22 jarige.
Ik had ondertussen toch al iets van Iron Man verwacht gehad met de populariteit van de film die er toen was. (en als de layout iedere issue hetzelfde zou zijn zoals bij x-men zou ik deze zeker nl verzameld hebben)

En ondertussen komt 311 uit en nog steeds zijn ze op de site aan 309.
Ook kan ik mij op weekly-dose niet eens registreren …
Nogal vervelend voor een uitgeverij die zo’n grote namen uitgeeft

idd publiciteit en reklame nul komma nul,

het is er zelfs op verslechterd omdat je ze nu al in 80% waar je vroeger spidey en co kon kopen ze zelfs niet meer staan ;( ik rijd nu maar af en toe naar SSZ :frowning: niet echt goed om nieuw publiek te trekken

fluiten schreef:

NIet on-topic, maar voor de liefhebbers van comics moet je hier maar eens gaan kijken. Aan 1 euro per stuk. :))

GoldWes schreef:

Gaat het niet goed met zpress dan?
In de comic winkel waar ik ga hebben ze onlangs nog hopen comics bijbesteld (gaande van 297 tot 110) bena n bak vol

voor de rest alleen nog in de delhaize zien staan (maar altijd maar n 5tal exemplaren van xmen en spiderman)

Ik had graag geweten of ze nog van plan zijn iets van wolverine uit te brenge
maar denk dat ik toch maar voor de engelse versie hiervan ga volgen

morgen de nieuwe xmen es hale

GoldWes schreef:

Ik heb het antwoord al snel gevonden op weeklydose
ze gaan ff3 uitstellen voorlopig en wolverine nja

n om heel eerlijk te zijn, er valt momenteel ook niet zo heel veel te melden, helaas. UFF 3 is idd vooralsnog even uitgesteld. Dit heeft niet alleen als oorzaak dat er weinig tijd beschikbaar is, maar de resultaten van de voorgaande edities, en uberhaupt van de Nederlandstalige comics zijn nu niet bepaald zo florisant dat we zonder riscio nieuwe uitgaves kunnen maken. Dit heeft diverse oorzaken. Allereerst lukt het ook ons niet om de verkochte oplages omhoog te krijgen, behalve in Vlaanderen, waar we nu ongeveer 2 maal zoveel verkopen als JP dat deed. Maar dan heb je het nog steeds over een bedroevend aantal van tussen de 400 en 500 voor Spider-Man, en 250 - 400 voor X-Men. In Nederland verkopen we (gelukkig) wel wat meer, maar meer dan 1200 - 1800 per uitgave zijn dat er ook niet. En ik kan jullie verklappen, dat is geen vetpot. Sterker nog, van alle uitgaves die we tot dusverre hebben gemaakt, is er slechts eentje geweest waar we geen geld op hebben moeten toeleggen… Tel daarbij op dat er zeer veel gaande is in de retail (terugdringen van afzetpunten), zeer sterk gestegen papierprijzen, Marvel die er gewoon een rommeltje van maakt waardoor vooruit plannen een ramp is, en een licentiegever (Marvel / Panini) die hebben aangegeven dat ze niet tevreden zijn met de afzetcijfers. Waar ik me overigens wel in kan vinden, want dat ben ik ook niet.

Moeilijke periode dus, maar wat wilt ge zonder enige reclame of marketing die doorslaat. Terwijl er genoeg gratis reclame bestaat in de vorm van banners, signatures voor sites etc

Ik blijf in ieder geval de tpb’s volgen (veel beter dan de engelstalige markt te volge). Het zou spijtig zijn moest na een jaar zpress comics moeten opgeven

T.I.A schreef:

Doe me dat niet aan heb geen zin AM te kopen … ;(

voske44 schreef:

Origineel geplaatst door T.I.A
Doe me dat niet aan heb geen zin AM te kopen … ;(

wat is AM???

oh, en gaan ze ultimate FF uitgeven als een serieuze reeks of wordt het gewoon special???

GoldWes schreef:

Ik denk dat hij “AMerikaans” bedoeld of “Amerikaanse Marvel”

Als ik er iets van begrijp dan zullen ze pas een nieuwe uff uitbrengen wanneer de verkoopcijfers van de vaste uitgaven wat beter gaan (xmen spiderman) en daarna kan UFF ook vaste uitgave worden. tot nu toe dus enkel wanneer het het budget schikt

Ik denk dat comics ook n verkeerd beeld hebbe hier .. het komt nogal kiddy over en lijkt meer kinderen aan te spreken. Terwijl het allemaal redelijk serieuze verhaallijnen en professionele tekenaars zijn en de uitgaven net iets meer kosten dan kindere er zakgeld aan willen uitgeven.
Gooi daar nul reclame aan en dan begrijp ik die cijfers wel. Mss dat na een paar beurzen die gepland stonden het wat beter gaat

ze zeiden ook dat ze tot nu toe op nog maar 1 uitgave winst geboekt hadden
op de rest hadden ze moeten bijleggen … dusja dan gaat ge niet zomaar nog extra uitgaven doen

T.I.A schreef:

FF 3 is in ieder geval uitgesteld ik denk wel dat ie er komt hoor maar zoals GoldWes al aangaf is de winst niet schitterend zelfs ronduit niet goed, ze verkopen wel ietwat beter dan Junior press vroeger maar volgens de grote bazen nog niet genoeg… en zitten ze in krappe schoentjes, zeggen is veel hé daarentegen het spiderman magazine loopt goed dus ja we zullen zien… :smiley: