Z-Press stopt met Marvel

Gently schreef:

Na drie jaar is het voorbij. Een veelbelovende start maar een einde als anticlimax. Z-Press levert de licentie in bij Panini (die deze voor Marvel verkoopt in Europa) en zal de lopende series afronden.

Dat betekent dat er van Spider-man Magazine nog 5 delen zullen verschijnen en van Spider-man en X-Men nog twee. Om een mooi einde aan de laatste twee te geven, zullen de laatste delen mogelijk dikker zijn dan gebruikelijk.

Of er een uitgeverij is die een doorstart zal maken is vooralsnog onbekend. Panini schijnt achter de schermen wél op zoek te zijn.

Project_Z schreef:

Miljaarde !!! ;(
Daar was ik 3 jaar geleden al bang voor… dat Z-press de handdoek in de ring zou gooien als de verkoopcijfers tegenvielen…

voske44 schreef:

aaah godver..aangezien ik nooit online mag kope was dat men enige weg om aan comics te geraken

cuppenh schreef:

Well, T.I.A, daar lijden we alweer schipbreuk…

Gently schreef:

We hebben nog 4 maanden te gaan voor het afgelopen is en hoewel ik verwacht dat er een hiatus zal zijn, ben ik toch vrij optimistisch dat een ander bedrijf het zal oppikken. Maar goed, we zullen zien.

T.I.A schreef:

Ik had het al opgevangen … Dat kan toch niet dat het gedaan is 8o
Nooit meer smachtend wachten, nooit meer zoeken tss de tijdschriften en hopen dat er een nieuwe staat…

het einde van een tijdperk ;(

Tja het zal dan US uitgaves worden … ik zal eens nadenken welke figuren ik ga volgen…

• Red Hulk
  • Skaar son of hulk
  • Hercules

Surya schreef:

Origineel geplaatst door voske44
aaah godver..aangezien ik nooit online mag kope was dat men enige weg om aan comics te geraken

Zijn er in jouw buurt geen stripwinkels die Amerkiaanse imports hebben?

voske44 schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door voske44

Zijn er in jouw buurt geen stripwinkels die Amerkiaanse imports hebben?

in wonderland heb je er wel maar zeer weinig ik heb veel geluk moest ik een nieuwe batman and robin of een gewone spider-man tegenkomen

Surya schreef:

De meesten doen dat enkel op bestelling. Voor losse delen kan je enkel het recentste exemplaar bestellen, maar TPBs kan je nog jaren nabestellen. Informeer eens!

T.I.A schreef:

Je zou in Gent of omstreken moeten wonen :slight_smile:
Eens je Betty Boop gezien hebt … kom je met dozen naar buiten !
En Peter is altijd in voor een praatje

voske44 schreef:

Origineel geplaatst door T.I.A
Je zou in Gent of omstreken moeten wonen :slight_smile:
Eens je Betty Boop gezien hebt … kom je met dozen naar buiten !
En Peter is altijd in voor een praatje

wel gent is een stad die ik overweeg om er te gaan studeren xD

Surya schreef:

Het zou een goede keuze zijn, toch wat de stad betreft :slight_smile:

op mijn stoel en waar ik leef vind ik toch beter :smiley: