Origineel geplaatst door fluiten Origineel geplaatst door belgianbingoIemand nog suggesties voor updates? We breken niet elke week de barrière van 100.000 uitgaves
Je kan zo nu en dan een recensie op die blog zetten.
gewoon telkens een link naar het item hier in kwestie zetten eh, uiteindelijk is het doel toch dat men tot hier komt .. (zulke pagina’s zijn tenslotte niet echt als blog, maar meer als doorgeefluik opgezet)..
Origineel geplaatst door fluiten Origineel geplaatst door ignoramus Origineel geplaatst door $tripofiel Origineel geplaatst door Iyo74
Sorry, geen facebook-account voor mij. Geen tijd/zin in…
Idem dito…
same thing here.
Droevige types, die striplezers.
Pffffttt kan zijn, wel facebook account maar zo dood als een pier… het is weeral een jaar geleden dat ik die eens bezocht hebt… zou zelfs niet meer weten wat het paswoord is…
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Pffffttt kan zijn, wel facebook account maar zo dood als een pier… het is weeral een jaar geleden dat ik die eens bezocht hebt… zou zelfs niet meer weten wat het paswoord is…
No problemo! Facebook is vooral een medium om mensen te bereiken die nog niet van ons gehoord hebben.
Origineel geplaatst door belgianbingo
Vanaf heden is de Facebook pagina van Stripinfo te bereiken op het zeer duidelijke (http://www.facebook.com/stripinfo)
Knap, al de updates die je de laatste weken/maanden hebt gedaan. 'k Zie die regelmatig verschijnen op mijn profiel. (y)
Origineel geplaatst door fluiten Origineel geplaatst door belgianbingo
Vanaf heden is de Facebook pagina van Stripinfo te bereiken op het zeer duidelijke (http://www.facebook.com/stripinfo)
Knap, al de updates die je de laatste weken/maanden hebt gedaan. 'k Zie die regelmatig verschijnen op mijn profiel. (y)
Graag gedaan, en het is ook wel plezant om te zien dat er reactie komt!
Sinds vandaag kunnen we op de Facebook pagina van Stripinfo ook polls meegeven aan de leden. Daarom experimenteren we vandaag met een eerste vraagje. Eén adres: www.facebook.com/stripinfo
Origineel geplaatst door belgianbingo
Sinds vandaag kunnen we op de Facebook pagina van Stripinfo ook polls meegeven aan de leden. Daarom experimenteren we vandaag met een eerste vraagje. Eén adres: www.facebook.com/stripinfo
Origineel geplaatst door Deecee1 Origineel geplaatst door belgianbingo
Waar staat die vraag ?
Op de url hierboven, tussen de link naar Tedere jaren en Uur U.
Je kan kiezen voor de beste strip van maart 2011. Normaal zie je drie mogelijkheden, maar als je even klikt, zie je er 7, en als je wil kan je er zelfs nog andere opties toevoegen.
Origineel geplaatst door Veter
Ik vind die vraag ook niet…
En die ‘questions’ pagina is een testpagina, die lijkt ook niet te werken (“coming soon”).
Hu? Vreemd. Facebook had aangekondigt dat ze hun beta-versie nu online hebben gezet. Blijkbaar ben ik nog maar één van de gebruikers, die slechts druppelgewijs toegang krijgen tot de optie?
Met andere woorden, jullie weten nu wat er binnenkort op Facebook staat te gebeuren
En wie het wel ziet staan, doe me een lol en stem, want anders staan mijn stemmen daar maar zielig :))
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.