Wegens oplopende facturen zien de beheerders van de site af van het verder in de lucht houden ervan. Er wordt overwogen de site eventueel te laten overnemen door een nieuw, gemotiveerd team, maar niets ligt momenteel vast.
Net als Voske ben ik bereid tot een geldelijke bijdrage. Wie doet er nog meer mee? Als er genoeg contribuanten zijn moet het het toch mogelijk zijn deze site te redden.
Surya, hoeveel is er nodig om stripINFO in leven te houden? Hoeveel contribuanten van (pakweg) 25,00 per jaar moeten er gevonden worden?
Wie meldt zich aan?
PS. Een collectie gratis overnemen wil ik ook wel.
Dit is dood- en doodzonde. Surya, gaan al die gegevens nu verloren? Veter, heb jij al die tijd voor niets gewerkt?
Hoeveel leden houden hun collectie bij op stripINFO en zouden die leden voor die dienstverlening niet willen betalen? Waarom geen betaald lidmaatschap? Zijn er echt geen oplossingen?
Jah, het mag dus duidelijk zijn dat dit een grap was, maar het blijft een feit dat ik meer geld in de site steek dan ik er uit haal. Giften zijn dus steeds welkom
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.