stripinfo.be stopt ermee

Surya schreef:

Wegens oplopende facturen zien de beheerders van de site af van het verder in de lucht houden ervan. Er wordt overwogen de site eventueel te laten overnemen door een nieuw, gemotiveerd team, maar niets ligt momenteel vast.

We houden jullie op de hoogte.

Update: Uiteraard was dit een april grap.

Voske schreef:

Is het puur een factuur/geldprobleem of ook een tijdsprobleem?

Heb er geen moeite mee een (jaarlijkse) kleine contributie bij te dragen…

DELGADITO schreef:

Ook ik stop er dan mee, mijn collectie (zo’n 1700 boeken) mag men overnemen voor niets, gratis af te halen.

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door DELGADITO
Ook ik stop er dan mee, mijn collectie (zo’n 1700 boeken) mag men overnemen voor niets, gratis af te halen.

Ik ben solidair en neem die met graagte over. 8)

Surya schreef:

De facturen ook?

bluebird56 schreef:

Zijn er "reddings"opties ?

ignoramus schreef:

Zijn er "reddings"opties ?

Iedereen die strips in de DB heeft staan kan gratis een riem papier, een potlood en een gum afhalen bij surya.

Hans Bekker schreef:

Net als Voske ben ik bereid tot een geldelijke bijdrage. Wie doet er nog meer mee? Als er genoeg contribuanten zijn moet het het toch mogelijk zijn deze site te redden.
Surya, hoeveel is er nodig om stripINFO in leven te houden? Hoeveel contribuanten van (pakweg) € 25,00 per jaar moeten er gevonden worden?
Wie meldt zich aan?

PS. Een collectie gratis overnemen wil ik ook wel.

Kurt schreef:

Tragisch, heel tragisch en zo ineens beslist. Ik kan het haast niet geloven… En dat zoiets net vandaag moet bekend gemaakt worden. Snif.

Uit pure sympathie wil ik ook wel een deel van de collectie van Delgadito overnemen. We moeten elkaar toch een beetje steunen in deze barre tijden.

Bedankt beste beheerders voor de jarenlange goede zorg, het ga jullie goed en tot morgen.

(By the way, ik heb ook oplopende facturen, moet ik nu ook stoppen? ;))

clips schreef:

zeg droogstoppels, we moeten er geen tekeningeske bij maken zeker.

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door clips
zeg droogstoppels, we moeten er geen tekeningeske bij maken zeker.

En als het kan even ingekleurd.

't Is niet alle dagen een dag als vandaag, hé. 8)

Surya, wat is de vraagprijs voor heel deze rommel? :smiley:

Surya schreef:

Laten we beginnen bieden op €100.000

cortez schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Laten we beginnen bieden op €100.000

Heh ? 8o

Voor een site over boekskes met tekeningskes in ?

:smiley:

Surya schreef:

Absoluut, ik wil op vervroegd pensioen he :stuck_out_tongue:

Veter schreef:

Goh, 100.000 is wat buiten mijn budget. Maar als ik mijn collectie vissen verkoop kan ik misschien toch al wat bijleggen. :slight_smile:

ignoramus schreef:

Fijn, wie bied er hoeveel voor de collectie vissen van veter ?? :smiley:

simonstrip schreef:

is dit een 1 april grap?

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door simonstrip
is dit een 1 april grap?

Gij zit zeker nog met Frankskes? :smiley:

Schitterend van Surya. Een webmaster waardig. :wink:

Hans Bekker schreef:

Dit is dood- en doodzonde. Surya, gaan al die gegevens nu verloren? Veter, heb jij al die tijd voor niets gewerkt?
Hoeveel leden houden hun collectie bij op stripINFO en zouden die leden voor die dienstverlening niet willen betalen? Waarom geen betaald lidmaatschap? Zijn er echt geen oplossingen?

Surya schreef:

Jah, het mag dus duidelijk zijn dat dit een grap was, maar het blijft een feit dat ik meer geld in de site steek dan ik er uit haal. Giften zijn dus steeds welkom :smiley: