hoi,ik zet deze thread om te vragen welke stripbeurzen er zijn en binnekort gaan komen,het is daar altijd makkelijk om wat strips,comics en manga in te slaan :D, aangezien ik nooit naar een andere provincie of land ga gewoon om naar een stripwinkel te gaan dus als je iets interessants weet, subscribe dan eh.
Origineel geplaatst door voske44
hoi,ik zet deze thread om te vragen welke stripbeurzen er zijn en binnekort gaan komen,het is daar altijd makkelijk om wat strips,comics en manga in te slaan :D, aangezien ik nooit naar een andere provincie of land ga gewoon om naar een stripwinkel te gaan dus als je iets interessants weet, subscribe dan eh.
Origineel geplaatst door T.I.A Origineel geplaatst door voske44
Deze Thread bestaat al zie âBeurzenâ
En waar staat die, niet direct teruggevonden, zal er wel overgekeken hebben ?
Als ik bij search âbeurzenâ ingeef, vindt hij niets en als ik op de link van je druk, staat er dat ik geen toegang krijg !
Wat moet ik dan doen, ben toch ingelogd.
Wel⊠Je neemt je PC sla hem op de rand van de keukentafel zet er dan nog eens je linkervoet (met schoen) op het toetsenbord, daarna plas je op de muis (smering moet ook gebeuren) en dan zou het moeten lukken met de magische woorden Godver⊠als ge nie maakt da dat hier werkt da spel dan ga âŠ
Ook ik kom op een error uit als ik op de link van T.I.A. klik. RaarâŠ
Zoeken op âbeurzenâ levert wel de nodige items op. Ik vermoed, Centauri167, dat je het zoekveld bovenaan deze website gebruikt. Je moet echter de zoekfunctie van het forum gebruiken dat je iets lager kan vinden (naast âcontrolepaneelâ, âpers. ber.â, âledenâ)âŠ
De gewone gebruikers hebben wellicht niet de nodige rechten op dat topic. Voor zover ik kan zien bij het zoeken op âbeurzenâ, zie ik niet direct een overzicht van de aankomende beurzen, wel enkele losse topics (vb. Mechelse stripbeurs, âŠ) en een vraag naar beurzen in de periode mei, juni.
Origineel geplaatst door Joeki
De gewone gebruikers hebben wellicht niet de nodige rechten op dat topic. Voor zover ik kan zien bij het zoeken op âbeurzenâ, zie ik niet direct een overzicht van de aankomende beurzen, wel enkele losse topics (vb. Mechelse stripbeurs, âŠ) en een vraag naar beurzen in de periode mei, juni.
euh⊠de vraag was hoe kan ik iets zien van het forum met beurzen de toppic bestaat⊠wij gebruikers(iedereen) zetten zelf het nieuws(als je iets weet van een toekomstige beurs) erop als je dat wilt of de nodige linken enz
Zondag 9 November 2008 organiseert men in Sint Truiden hun 1ste Stripbeurs van 10.00-16.00 uurdeze zal doorgaan in de Sporthal van KCST Diesterstraat 1 3800 St Truiden ( INGANG langs de PLANKSTRAAT)
Signerende Tekenaars:
Kim Duchateau : Ester Verkest
Hans van Oudenaarden+Frank Jonker : Bob Evers
Vandaag naar Heist-op-den-Berg geweest, daar zien ze me hoogst waarschijnlijk niet meer terug. Moest het nog navolging vinden want er waren precies meer verkopers dan bezoekers en verkopers waren er ook al amper, zeker geen die de moeite waren.
Dan was Hasselt zijn prijs/ kwaliteitverhouding in vergelijk met de deze wel beter, namelijk 0 euro tov 3 euro.
't is maar hoe je het bekijkt en wat je verwacht. Ben toch naar huis gegaan met een vijftigtal strips, voornamelijk uit de 0.50 en 1 Â bakken. Twee reeksjes van dupuis nu compleet, en vooral verguld met 3 nummers van spruit.
heb mss maar 1/3 uitgegeven van wat ik anders uitgeef op een beurs, maar 't was rustig snuisteren
Origineel geplaatst door Hermann
Zondag 9 November 2008 organiseert men in Sint Truiden hun 1ste Stripbeurs van 10.00-16.00 uurdeze zal doorgaan in de Sporthal van KCST Diesterstraat 1 3800 St Truiden ( INGANG langs de PLANKSTRAAT)
Signerende Tekenaars:
Inkom is 2Â
Jammer dat het alleen zondag is zaterdag had voor mij beter geweest zal het de moeite zijn ? of is het klein ?
Origineel geplaatst door T.I.A Origineel geplaatst door Hermann
Signerende Tekenaars:
Inkom is 2Â
Jammer dat het alleen zondag is zaterdag had voor mij beter geweest zal het de moeite zijn ? of is het klein ?
Zaterdag, zaterdag, zaterdag, wij willen zaterdag OOK !
Origineel geplaatst door Hermann
Weet het niet mar het zo vol staan omdat men geen standgeld moet betalen omdat het de eerste keer is. Ga in ieder geval kijken.
Zal wellicht eens mijn licht opsteken Bedankt vo de info
Stripverzamelen is meer dan een hobby â het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.