stripbeurzen en events

voske44 schreef:

hoi,ik zet deze thread om te vragen welke stripbeurzen er zijn en binnekort gaan komen,het is daar altijd makkelijk om wat strips,comics en manga in te slaan :smiley: :D, aangezien ik nooit naar een andere provincie of land ga gewoon om naar een stripwinkel te gaan dus als je iets interessants weet, subscribe dan eh. :wink: :wink:

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door voske44
hoi,ik zet deze thread om te vragen welke stripbeurzen er zijn en binnekort gaan komen,het is daar altijd makkelijk om wat strips,comics en manga in te slaan :smiley: :D, aangezien ik nooit naar een andere provincie of land ga gewoon om naar een stripwinkel te gaan dus als je iets interessants weet, subscribe dan eh. :wink: :wink:

Deze Thread bestaat al zie ‘Beurzen’ :wink:

voske44 schreef:

ok :rolleyes: bedankt :smiley: :smiley:

T.I.A schreef:

ok :rolleyes: bedankt :smiley: :smiley:

Is niets kom da ook nog tegen
 eerst typen dan eens kijken :rolleyes: :rolleyes:

:smiley: :wink:

Centauri167 schreef:

Origineel geplaatst door T.I.A

Deze Thread bestaat al zie ‘Beurzen’ :wink:

En waar staat die, niet direct teruggevonden, zal er wel overgekeken hebben ?

T.I.A schreef:

Als je in deze
hierboven beurzen intypt dan kom je (http://www.stripinfo.be/forum/search.php?searchid=31114) terrecht.

:wink:

Centauri167 schreef:

Als ik bij search “beurzen” ingeef, vindt hij niets en als ik op de link van je druk, staat er dat ik geen toegang krijg !
Wat moet ik dan doen, ben toch ingelogd.

T.I.A schreef:

Wel
 Je neemt je PC sla hem op de rand van de keukentafel zet er dan nog eens je linkervoet (met schoen) op het toetsenbord, daarna plas je op de muis (smering moet ook gebeuren) en dan zou het moeten lukken met de magische woorden Godver
 als ge nie maakt da dat hier werkt da spel dan ga 
 :smiley: :smiley: :smiley:

Neen ik weet het niet bij mij lukt da perfect ?(

Iyo74 schreef:

Ook ik kom op een error uit als ik op de link van T.I.A. klik. Raar

Zoeken op “beurzen” levert wel de nodige items op. Ik vermoed, Centauri167, dat je het zoekveld bovenaan deze website gebruikt. Je moet echter de zoekfunctie van het forum gebruiken dat je iets lager kan vinden (naast ‘controlepaneel’, ‘pers. ber.’, ‘leden’)

Joeki schreef:

De gewone gebruikers hebben wellicht niet de nodige rechten op dat topic. Voor zover ik kan zien bij het zoeken op ‘beurzen’, zie ik niet direct een overzicht van de aankomende beurzen, wel enkele losse topics (vb. Mechelse stripbeurs, 
) en een vraag naar beurzen in de periode mei, juni.

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door Joeki
De gewone gebruikers hebben wellicht niet de nodige rechten op dat topic.

't Is je misschien niet opgevallen, maar ik denk dat ik niet echt tot de groep ‘gewone gebruikers’ behoor! :P;)

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door Joeki
De gewone gebruikers hebben wellicht niet de nodige rechten op dat topic. Voor zover ik kan zien bij het zoeken op ‘beurzen’, zie ik niet direct een overzicht van de aankomende beurzen, wel enkele losse topics (vb. Mechelse stripbeurs, 
) en een vraag naar beurzen in de periode mei, juni.

euh
 de vraag was hoe kan ik iets zien van het forum met beurzen de toppic bestaat
 wij gebruikers(iedereen) zetten zelf het nieuws(als je iets weet van een toekomstige beurs) erop als je dat wilt of de nodige linken enz

:wink:

Hermann schreef:

Zondag 9 November 2008 organiseert men in Sint Truiden hun 1ste Stripbeurs van 10.00-16.00 uurdeze zal doorgaan in de Sporthal van KCST Diesterstraat 1 3800 St Truiden ( INGANG langs de PLANKSTRAAT)

Signerende Tekenaars:

Kim Duchateau : Ester Verkest
Hans van Oudenaarden+Frank Jonker : Bob Evers

Inkom is 2€

Centauri167 schreef:

Vandaag naar Heist-op-den-Berg geweest, daar zien ze me hoogst waarschijnlijk niet meer terug. Moest het nog navolging vinden want er waren precies meer verkopers dan bezoekers en verkopers waren er ook al amper, zeker geen die de moeite waren.
Dan was Hasselt zijn prijs/ kwaliteitverhouding in vergelijk met de deze wel beter, namelijk 0 euro tov 3 euro.

ignoramus schreef:

't is maar hoe je het bekijkt en wat je verwacht. Ben toch naar huis gegaan met een vijftigtal strips, voornamelijk uit de 0.50 en 1 € bakken. Twee reeksjes van dupuis nu compleet, en vooral verguld met 3 nummers van spruit.
heb mss maar 1/3 uitgegeven van wat ik anders uitgeef op een beurs, maar 't was rustig snuisteren :smiley:

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door Hermann
Zondag 9 November 2008 organiseert men in Sint Truiden hun 1ste Stripbeurs van 10.00-16.00 uurdeze zal doorgaan in de Sporthal van KCST Diesterstraat 1 3800 St Truiden ( INGANG langs de PLANKSTRAAT)

Signerende Tekenaars:

Inkom is 2€

Jammer dat het alleen zondag is :frowning: zaterdag had voor mij beter geweest zal het de moeite zijn ? of is het klein ?

fluiten schreef:

Al iemand naar de Boekenbeurs geweest? Zelf zak ik donderdag eens af. Genieten van de nocturne en de gebruikelijke wafelenbak. :wink:

Centauri167 schreef:

Origineel geplaatst door T.I.A

Signerende Tekenaars:

Inkom is 2€

Jammer dat het alleen zondag is :frowning: zaterdag had voor mij beter geweest zal het de moeite zijn ? of is het klein ?

Zaterdag, zaterdag, zaterdag, wij willen zaterdag OOK !

Hermann schreef:

Weet het niet mar het zo vol staan omdat men geen standgeld moet betalen omdat het de eerste keer is. Ga in ieder geval kijken.

T.I.A schreef:

Weet het niet mar het zo vol staan omdat men geen standgeld moet betalen omdat het de eerste keer is. Ga in ieder geval kijken.

Zal wellicht eens mijn licht opsteken Bedankt vo de info :stuck_out_tongue: