T.I.A schreef:
hey iemand die weet in juni of mei nog waar strip-comic beurzen zijn?
in belgie of nederland
T.I.A
T.I.A schreef:
in belgie of nederland
T.I.A
Herbert schreef:
Je hebt net de (http://users.telenet.be/lavas/) in Kruibeke gemist (vorige zondag, op 11 mei) !! ![]()
Maar niet getreurd: (http://www.beedeefiel.com/home.asp) vind je een overzicht van alle (?) toekomstige stripactiviteiten in Vlaanderen en Nederland …
Mens schreef:
Zondag 18 mei kan je ook naar het stripfestival van Knokke Heist. Toegang is gratis
T.I.A schreef:
zal eens gaan kijken hopelijk moet ik nie werken…
bedankt vo de info
T.I.A
fluiten schreef:
Origineel geplaatst door T.I.A
in belgie of nederland
T.I.A
(http://www.brabantstrip.be/brabantstrip/agenda/agenda.htm). en als je die allemaal zou willen doen… ![]()
$tripofiel schreef:
Als het me lukt dan ga ik zondag ook eens een kijkje nemen in Knokke Heist ?(
Als er mij iemand herkend, dan trakteer ik hem een PINT!!! ![]()
Hopelijk tot zondag…
$tripofiel schreef:
Heb daar 4u staan aanschuiven, maar niemand die me herkend heeft???Maar heb wel veel bekijks & vragen gehad over…(als ik de foto toegestuurd krijg zal ik hem proberen posten) ?(
Geen probleem kon ik MEER strips kopen!!!
![]()
Is een heel kleine maar zeker NIET te missen beurs MET enorm veel tekenaars die kwamen signeren, alleen spijtig dat degene waarvoor ik kwam zich ziek gemeld heeft… 8o ;(
Voor volgend jaar hebben ze weeral een aantal verassingen in petto, dus ZEKER de moeite om eens te gaan kijken… :]
Ruud Loman schreef:
Origineel geplaatst door $tripofiel
Heb daar 4u staan aanschuiven, maar niemand die me herkend heeft???Maar heb wel veel bekijks & vragen gehad over…(als ik de foto toegestuurd krijg zal ik hem proberen posten) ?(
Geen probleem kon ik MEER strips kopen!!! :D:DI
Nou ik ben benieuwd naar die foto!! Niet vergeten, hoor!
Kun je eens een lijstje maken van de buit? Met evntueel de staat en prijzen?
$tripofiel schreef:
@ Ruud Loman, hier de BUIT:
Ziezo dit was het dan…
![]()
$tripofiel schreef:
Kan de foto niet op de site plaatsen, hij is veel kleiner dan 200 kB ?(
Wat doe ik verkeerd… ?(
Veter schreef:
Staat hij ergens op het internet?
Je kan geen foto rechtstreeks van je harde schijf hier plaatsen.
Ruud Loman schreef:
Nou $tripofiel,
Dat is een behoorlijk goeie buit!! En niet te duur ook!!
Als hij echt twee meter is, zal ik hem moeilijk over het hoofd kunnen zien. Zal ik de groeten van je doen?
Herbert schreef:
Origineel geplaatst door Ruud Loman
Als hij echt twee meter is, zal ik hem moeilijk over het hoofd kunnen zien. Zal ik de groeten van je doen?
Voor zover ik al van Dirk begrepen heb, kent hij stripinfo.be wel, maar vertoeft hij zelf zeer weinig op het internet.
$tripofiel schreef:
@ Ruud Loman:
Doe maar, zal hem zeggen dat er iemand de groeten van me zal doen
& dat hij je een kortinkje geven mag… ![]()
Hopelijk vind je HEEL veel, maar ik wens je mooi weer toe!!! ![]()
T.I.A schreef:
allee mss kom ik iemand tegen van jullie morgen in Haarlem. Aan allen die gaan… Mogen de stripgoden je veel geluk geven in het vinden van diegene jullie willen ![]()
T.I.A
Voske schreef:
Tvalt me op dat de hoeveelheid stands met comics danig toeneemt op de beurzen (vandaag in Haarlem).
OFF TOPIC
Zelf geen lezer van actiehelden comics, maar onlangs wel (Y: The Last Man - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) ontdekt. Dit soort (comic)series zijn TOP, mede door het steengoede scenario (kwaliteit papier en inkleuring kan weliswaar niet tippen aan goede stripalbums).
Iemand nog comic tips voor me? (geen superhelden verhaal maar vergelijk met bovenstaande). Zit zelf te denken aan 100 bullets.
Surya schreef:
Probeer eens DMZ
Bestevaar schreef:
DMZ is zeker de moeite waard en nog maar 4 volumes ver. Ook zeer goed is de one-shot Pride of Baghdad.
The Walking Dead is ook zeer onderhoudend!!
$tripofiel schreef:
@ Ruud Loman:
Je bent wel bij de verkeerde geweest, hé
![]()
Ken je BEOOTJE & PLUNK nog, awel dat was die persoon waar je bij bent geweest… LOL :rolleyes:
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.