stripbeurzen en events

fluiten schreef:

Een schitterende tekening van Dupré gescoord. :smiley:

En een van Bosschaert, Charel Cambré, Wim Swerts, Morjeau, Hec Leemans, Van Gucht, (en dan nog de tekenaar van Piet PIraat en Kleine samson en Gert) :rolleyes:

Hermann schreef:

Stripbeurs in Sint-Truiden bezocht vond het een leuk beursje niet te druk. Prijzen vond ik schappelijk (tss 1,00€ - 5,00€) heb ik toch een 30 tal strips gevonden die ik niet in mijn verzameling zitten had ( nog 98 te gaan ). Inkom 2,00€ maar je kreeg er een koffietje of cola bij.Denk dat er volgend jaar een vervolg op komt maar je weet maar nooit.

T.I.A schreef:

Origineel geplaatst door Hermann
Stripbeurs in Sint-Truiden bezocht vond het een leuk beursje niet te druk. Prijzen vond ik schappelijk (tss 1,00€ - 5,00€) heb ik toch een 30 tal strips gevonden die ik niet in mijn verzameling zitten had ( nog 98 te gaan ). Inkom 2,00€ maar je kreeg er een koffietje of cola bij.Denk dat er volgend jaar een vervolg op komt maar je weet maar nooit.

Ben er niet geraakt was bang dat het niet veel ging zijn en om daarvoor zover te rijden… ben in de plaats naar een rommelmarktje geweest te Deinze