fluiten schreef:
Origineel geplaatst door Iyo74
Een batch van “Stripinfo.be” dan maar? Maken we ondertussen ook mooi reclame voor deze site!
Maak jij die en stuur je er ons dan eentje? ![]()
fluiten schreef:
Origineel geplaatst door Iyo74
Een batch van “Stripinfo.be” dan maar? Maken we ondertussen ook mooi reclame voor deze site!
Maak jij die en stuur je er ons dan eentje? ![]()
fluiten schreef:
Eens gaan kijken wie er signeert:
Aanwezige tekenaar:
Walter Laureysens (http://www.walterell.be)
Armoe troef, dus. Walter kan je zowat overal tegen het lijf lopen met zijn eigen uitgegeven strips van Killroy (of zoiets)
Maar kan dit me weerhouden? Bijlange niet.
Oplossing om elkaar te herkennen?
Post hier allemaal eens een fotootje.
Ik zal, zodra ik thuis ben, het voorbeeld geven. ![]()
kaeten schreef:
zal maar bekennen: ben ook nog beursmaagd!
Veter schreef:
Origineel geplaatst door fluiten
Walter Laureysens
Armoe troef, dus.
Inderdaad. Ik had wel wat meer verwacht van een beurs… ![]()
fluiten schreef:
Origineel geplaatst door Veter
Origineel geplaatst door fluiten
Walter Laureysens
Armoe troef, dus.
Inderdaad. Ik had wel wat meer verwacht van een beurs… ![]()
Och, weet je, dit komt de verkopers natuurlijk ten goede, hé. We zullen het dan maar aanzien als een striprommelmarkt. ![]()
ignoramus schreef:
UIteindelijk komt me dat wel goed uit. Dan is de overgang van rommelmarkt naar stripbeurs niet al te groot en kunnen we rustig wennen ![]()
kaeten schreef:
surf naar http://www.fcbeitem.be . Klik op info, nieuws en weetjes, en open de foto’s van de vliegende reporter.
Daar zie je kaeten “in aktie” tijdens Rock Werchter laatst leden!
fluiten schreef:
Origineel geplaatst door kaetenDaar zie je kaeten “in aktie” tijdens Rock Werchter laatst leden!
Gelukkig staat “in aktie” tussen haakjes ![]()
kaeten schreef:
Een mens moet er ook eens uit zijn, nietwaar?
fluiten schreef:
Gelijk heb je. Pakken terwijl je kan. Je weet nooit wat je morgen te wachten staat.
Surya schreef:
Ik ben de onnozelaar die zo onnozel zit te lachen… erm… die vanachter ![]()
fluiten schreef:
Origineel geplaatst door Surya
Ik ben de onnozelaar die zo onnozel zit te lachen… erm… die vanachter ![]()
Die foto valt al veel beter mee dan diegene die ik ooit op De Getekende Reep heb gezien. ![]()
Surya schreef:
Shhhh ![]()
Veter schreef:
Is die nog terug te vinden? ![]()
fluiten schreef:
Ogenblikje, ik ga op zoek. ![]()
fluiten schreef:
Ik vind de topic niet meer.
Gelukkig voor Surya. ![]()
Surya schreef:
![]()
Iyo74 schreef:
Ik vrees dat ik er maar na de middag ga geraken! Laten jullie a.u.b. nog wat (goed) leesvoer over voor mij? Moest je daar toevallig Vae Victis 9 tegenkomen: zeker laten liggen, want ik ben daar al (letterlijk) jaren wanhopig naar op zoek, zonder enig succes…
Veter schreef:
Zo, ik ben terug. De oogst is binnen.
Ik was toch wel wat overdonderd door al die stands. In heel wat stands zitten snuffelen, en heel wat onbrekenden nummers van allerlei reeksen gevonden. Maar tijdrovend natuurlijk, en ben na verloop van tijd wat meer gerichter gaan werken, echt naar reeks gaan zoeken, of naar letter in alfabet.
Nou ja, het was wel de moeite om eens naar toe te gaan.
En ben in elk geval het meest tevreden over een exemplaar van (Loopgravenoorlog - Uitgaves van deel 1 Loopgravenoorlog - stripINFO.be). Wordt hier goed aangeschreven en staat nu op 1ste plaats in het ‘Beste strips’ lijstje. En ik hou zelf ook van Tardi. Die moest toch in mijn collectie. ![]()
@Iyo74: Ben een standje tegengekomen met wat Vae Victis, maar ik was al vergeten welk nummer je zocht. Anders had ik hem zelf wel opzij gelegd voor jou.
Ik ga zelf niet meer aan die reeks beginnen denk ik. Al vrij duur en blijkbaar dus niet alles meer makkelijk te vinden.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.