Voor deze Porsche is je 13e maand genoeg! 1.350 euro op Marktplaats, Porsche 944 1984 2,5 l 163 pk. Vraagprijs 1800, werkelijke waarde 3000.
Mankeerden een paar kleine dingetjes aan, rijdt echt super en nog 1 op 16 ook!! Over 18 maanden wegenbelastingvrij.
Ideale beursauto (voor stripboeken dan) kofferbak was voor Houten net groot genoeg.
Origineel geplaatst door Ruud Loman
Hoe laat kwamen jullie aan en hoe was jullie tijdsbesteding?
We zijn om 12u in de namiddag aangekomen hebben ongeveer anderhalf uur gewerkt aan de stand!
Daarna hebben we tot 17u rondgelopen om alles wat er stond te bekijken, mijn vriend heeft hetgeen goedkoop was meegenomen en ik alles wat ik nog miste…
Ik heb voor ongeveer 300 à 400 euro gekocht, moet nog alles halen bij m’n vriend!? Heb er nog geen tijd voor gehad, misschien deze week…
:rolleyes:
Origineel geplaatst door $tripofiel Origineel geplaatst door Ruud Loman
Hoe laat kwamen jullie aan en hoe was jullie tijdsbesteding?
Maar Stripofiel, een stand huren kost daar meen ik zo’n 300 euro, dat verkoop je toch niet in anderhalf uur? Of hebben jullie een speciaal tarief gekregen? Er is namelijk ook een ruilbeurs, misschien is dat goedkoper.
In iedergeval gefeliciteerd met je mooie aankopen! :]
Maar Stripofiel, een stand huren kost daar meen ik zo’n 300 euro, dat verkoop je toch niet in anderhalf uur? Of hebben jullie een speciaal tarief gekregen? Er is namelijk ook een ruilbeurs, misschien is dat goedkoper.
Het was mijne vriend zijne stand, ik ging gewoon mee om hem mee te helpen al de strips uit te stallen!!! :] Hoeveel hij betaald heeft om daar te staan weet ik niet?
Maar hetgeen ik wel weet is dat hij zijn uitgaven wel dik terug verdiend, laten we zeggen minstens 200%, bij sommige boeken wel heel veel meer…
;(
Origineel geplaatst door fluiten Origineel geplaatst door Ruud Loman
Hoeft niet Fluiten, geen rozendoorns nodig. Je uiterlijk (en innerlijk?) is zo al prikkelbaar genoeg!!
Let dan maar op je woorden. 8)
Zolang jij in Mechelen zit en ik in Arnhem, ben ik niet bang voor je stekels en stekeligheden. Voorlopig maar geen afspraakje!!
Zou je nu je vrouw niet eens gaan prikkelen in plaats van gaan daten met vreemde kerels? 8o
Bij mij staat die datum ook al een hele poos genoteerd en ik hoop echt dat ik er geraak! Het moet gewoon lukken!
't Zou wel leuk zijn moesten we elkaar herkennen. De stekel van een egel gebruiken lijkt mij eerder sadistisch (en niet echt goed zichtbaar) en een rode roos zo cliche… Een batch van “Stripinfo.be” dan maar? Maken we ondertussen ook mooi reclame voor deze site!
Als ik het zo hoor zal er wal wat volk van deze site zijn, witch is nice! 8)
?(Gaat iedereen dat vlot vinden? Op de binenring in Gent richtnig Drongen, met het openbaar vervoer is het een kleine 15 min stappen of anders tram 4 nemen aan het Sint-Pieters Station, afstappen ter hoogte van Bijloke. Ik werk daar niet ver van, vandaar deze info los uit pols.
Groeten en misschien tot op de stripbeurs (met stekels of doornen), als ik het zo wat lees kunnen we waarschijnlijk elkaar herkennen aan de grote inkoop
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.