Gentse Stripbeurs

Iyo74 schreef:

Zijn er leden van Stripinfo.be die zondag 1 december naar de Gentse Stripbeurs gaan? Ik zou het wel leuk vinden om wat oude getrouwen nog eens terug te zien…

$tripofiel schreef:

:man_raising_hand:

Surya schreef:

I wish, maar ik vrees dat ik daarvoor geen 36u op het vliegtuig ga zitten.

Veter schreef:

Ik zal allicht wel eens binnenspringen

$tripofiel schreef:

Ik zal jou verwachten! :wink:

Fumetti schreef:

zou ook nog wel eens willen komen, onder voorbehoud…

woelfie schreef:

Ik zit op de Lego beurs in Antwerpen (sorry hoor, maar twee hobbies is echt lastig), dus deze keer zal het niet lukken.

fluiten schreef:

Zal er normaal gesproken ook zijn.

Iyo74 schreef:

Hoe laat denkt iedereen af te zakken naar Gent? In principe zal dat bij mij ergens tussen 12u. en 16u. zijn, maar mits wat onderhandelen met m’n vrouw kan het waarschijnlijk ook vroeger.

$tripofiel schreef:

Naar mij moet je niet kijken, ben daar vanaf 6u tot 18u. :winking_face_with_tongue:
Iedereen welkom voor een hapje & drankje maar vooral veel aankopen van strips! :partying_face:

fluiten schreef:

Ik heb 8 kalenders van 2019 te geef met tekeningen van Ilah uitgegeven door BelOrta. Iemand interesse? Dan breng ik die zondag mee.

witam schreef:

Ik kan helaas niet :frowning:

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door fluiten
Ik heb 8 kalenders van 2019 te geef met tekeningen van Ilah uitgegeven door BelOrta. Iemand interesse? Dan breng ik die zondag mee.

Ik ben wel geïnteresseerd.
Wanneer vertoef je tussen de stapels leesvoer (of aan de bar natuurlijk)?

fluiten schreef:

Denk ergens tssn 11 en 15 uur. :grin:

Iyo74 schreef:

Ik moet de meeste stripinfo’ers net gemist hebben. Wel een aangename babbel gehad met een toekomstig lid van deze site. :slight_smile:
Jammer, maar de volgende keer beter zeker?!

$tripofiel schreef:

:joy:

$tripofiel schreef:

We hebben groen licht gekregen waardoor de volgende (http://gentsestripbeurs.weebly.com/) zal doorgaan op 28 november 2021!!!

Ik zal er alvast zijn, jullie ook?

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door $tripofiel
We hebben groen licht gekregen waardoor de volgende (http://gentsestripbeurs.weebly.com/) zal doorgaan op 28 november 2021!!!

Ik zal er alvast zijn, jullie ook?

YESSS! Staat genoteerd! Dat zal een zwaar feestje worden… :slight_smile:

Veter schreef:

Ok, bedankt om ons op de hoogte te houden. En staat alvast genoteerd in mijn agenda.

woelfie schreef:

Nog een zwaar weekend op komst :wink:
Ik ben het aan mijn stand verplicht om er ook nu terug bij te zijn