Leesachterstand

Voske schreef:

56

$tripofiel schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door $tripofiel
2356 8o

Dames en heren, het verschil tussen een liefhebber en een verzamelaar (die ook liefhebber kan zijn, uiteraard).

Zeg maar liefhebber, echt dure dingen heb ik niet (de duurste was €50 - die ik snel weer verkocht heb omdat ik hem een stuk goedkoper gevonden heb)! :slight_smile:

Eigenlijk vergeet ik de gelezen strips aan te duiden, telkens ik nieuwe koop & ik lees ze direct dan duid ik het aan!
Maar ik zou er eens werk van moeten maken om de gelezen strips aan te duiden, nu het nieuwe schooljaar begonnen is zal het er niet meer van komen (misschien de komende vakantie???)! :frowning:

Royale de luxe schreef:

Maar buiten al dit wanneer lezen jullie dan meestal? En waar? in de zetel, auto, middag pauze, op het toilet of waar anders?

voske44 schreef:

Origineel geplaatst door Royale de luxe
Maar buiten al dit wanneer lezen jullie dan meestal? En waar? in de zetel, auto, middag pauze, op het toilet of waar anders?

al ik van school kom in men zetel, en voor ik ga slapen gewoonlijk de rustigste momenten van men dag

T.I.A schreef:

Thuis wanner ik er zin in heb (met potje koffie en niemand rond mijn oren),op het werk ook :slight_smile:

Iyo74 schreef:

Voornamelijk na het eten (nog even op 't gemak in 't zetelke het eten laten zakken), voor het slapengaan in bed en op 't toilet (over 't algemeen de iets gemakkelijkere lectuur die in veel brokken en stukken kan gelezen worden).

$tripofiel schreef:

Gewoon na het voorbereiden & voor het slapengaan…

qwerty schreef:

Meestal op zolder in mijn strip / pc. kamertje ,en dan lekker in een luie stoel met de voetjes op het bureau.

Gilles schreef:

Ik schat een twintigtal.

Project_Z schreef:

leesachterstand ondertussen opgelopen tot 103… :smiley:
… en dan moet ik de stripjes van vorige en deze week nog kopen (oa. Bone 4, Alfa 11,…) :rolleyes:

Jefke15 schreef:

Een 50-tal (waarvan een 25-tal waarvan ik wacht tot ik de reeks volledig heb).

Lezen: op de trein, in bed, in de zetel (living of stripkamer/bureau)