Er zijn momenteel nog 577 strips die 1 stem te kort hebben. Als we nu eens proberen om dat terug te brengen tot 77 voor 1 januari 2020.
Daarvoor hebben we 20 man nodig die in de volgende 2,5 maand 25 strips quoteren. Zouden we onze leden hiervoor gemobiliseerd krijgen?
Als je meedoet, post dan een antwoord met de strips die jij gaat doen.
Ik kan nu enkel de eerste 250 zien, misschien kan een administrator dat aanpassen, zodat we ook de volgende kunnen zien?
Ik geef alvast het voorbeeld met mijn eerste tien:
heb reeksen zoals sarah spits en jojo gequoteerd maar de paar albums die nu wel tien stemmen hebben compenseren het aantal albums niet die nu negen stemmen hebben denk ik
Hoe meer stemmen ik aanmaak hoe meer ik de indruk krijg dit ooit al eens gedaan te hebben. Kan het dat er stemmen uit iemand zijn collectie zomaar kunnen verdwijnen als de strip enkel als gelezen staat en niet als in bezit?
We staan nu op 473, dat zijn er al 100+ minder. Moet wel toegeven dat ik zelf een tandje moet bijsteken, maar krijg nu al niet gelezen wat er allemaal verschijnt.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.