Vermits ik zelf toch het één en ander gemist heb, een poging om even de te verwachten integrales opsommen. Vul gerust aan, want ik heb er ongetwijfeld nog een paar gemist…
Baard en Kale Integraal HC 3 (Arboris) september Beverpatroelje Integraal HC 3 (Arboris) juli Tanguy & Laverdure Integraal HC 3 (Arboris) september In het Land van Horus HC (Arboris) Koblenz HC (Arboris) Koud Licht integraal (Eugenio Sicomoro + Makyo) (HC) (Arboris) 2015 De Regelaar: Het Thoraxduo: integraal deel 1+2: Ambrosia / Hestia (Marc Moreno + Eric Corbeyran) (HC) (Arboris) kwartaal 3 2015
Simon van de rivier HC 1 (Sherpa)
Johan en Pirrewiet Integraal HC 1 (Dupuis) Johan en Pirrewiet Integraal HC 2 (Dupuis) augustus De Fotograaf HC (Dupuis) oktober
De Avonturen van Nero integraal HC 2 (Standaard uitgeverij) november Amoras integraal HC (standaard uitgeverij) december
Legende van het wisselkind (Le Lombard) september
Blacksad (Dargaud) oktober Blueberry vanaf november (Dargaud)
De piraten van Barataria (Glénat) delen 1-4
Paradise (Casterman)
Frommeltje en Viola Integraal HC 1 (Saga) november De Torens van Schemerwoude HC 1 (Saga) Bruno Brazil HC 1 (Saga) Bruce J. Hawker HC 1 (Saga) De Mini-Mensjes HC 1 (Saga) Quetzalcoatl integraal 1-7 (Saga) september
De partizanen, integraal, HC 2 (SAF/Prestige) september
Jan Kordaat 1 (Scratch) oktober Chlorophyl 1 (Scratch)
Mjöllnir (Daedalus) Erik de Rode (Daedalus)
Reeds verschenen: De partizanen, integraal, HC 1 (SAF/Prestige) Het Derde Testament HC (Glénat) Dracula HC (Casterman) Op Zoek naar de Tijdvogel HC (Dargaud) Over de Grenzen van de Tijd HC (Dargaud) Grand Prix: integrale uitgave (Marvano) (HC) (Dargaud) Experience Death HC (Dark Dragon Books) Axa: Het Ontstaan HC (Dark Dragon Books) Maori HC (Dark Dragon Books) Guus Slim Integraal HC 1 (Arboris) Roodbaard Integraal HC 5 (Sherpa) Hans Integraal HC 3 (Le Lombard) Ton en Tineke Integraal HC (Le Lombard)
Origineel geplaatst door gedo Als er genoeg voorinschrijvingen zijn komt er dit jaar een integrale uitgave van deel 1tm 4 van De piraten van Barataria. Zie www.denoormanstrips.nl
Dat wist ik nog niet! Bedankt (en zeer interessant)
Origineel geplaatst door gedo Origineel geplaatst door witam
Het is echt een hele hoop aan het worden dit jaar.. ach laat me maar toegeven, JOEPIE!
En ik was al als een kind zo blij toen ik Zoo en Het uitstel integraal in handen had!
Het uitstel staat ook nog op mijn lijst om te kopen.. wordt tijd dat ik nog eens binnen spring met mijn lijstje. (ook voor de bestelling te plaatsen van de piraten van B)
Heb het op het forum van de getekende reep gelezen: Simon van de rivier in 2015. Maar het was niet echt duidelijk geformuleerd: kan zijn dat het enkel in het Frans was.
Origineel geplaatst door Fumetti Heb het op het forum van de getekende reep gelezen: Simon van de rivier in 2015. Maar het was niet echt duidelijk geformuleerd: kan zijn dat het enkel in het Frans was.
Het laatste dat ik vind is: “Eind 2015 bundelt Le Lombard de post-apocalyptische reeks Simon van de Rivier van Claude Auclair, nauw verwant aan Hermanns Jeremiah. Een vertaling is te verwachten bij Sherpa dat met Roodbaard al de jackpot won.”
Partizanen integraal , welk bestaat uit de volgende episode: Het konvooi, Het geheime document/ De krijgsgevangene, Commando-eenheid Y en een dossier. Het dossier bestaat uit tekst, fotos, illustraties en een aantal potlood tekeningen van Jules, de tekenaar. Het is een hardcover editie formaat 21x28 ( binnen maat boek) , 128 paginas in kleur. De retail is prijs 24,95 , Isbn nummer 9789089820884.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.