Iemand interesse???

multatuli schreef:

Heb hem nu gratis besteld. Hopelijk is hij er nog. Mijn dank!

fluiten schreef:

Nog iemand een mail gekregen van een zekere Beoootje met volgende tekst:

Ik vraag me af waar ge U mee bezig houd,pipoke met commentaar te geven op wat anderen kopen en verkopen ! Maar hoogstwaarschijnlijk zijt ge weer zo’n onnozelaar die alles voor niks wilt kopen zeker ??? En gemakkelijk hé,U hier op verschuilen en kritiek geven…DEBIEL ! ! !

En dan zou ik debiel zijn. 8o

Waar is het recht van vrije meningsuiting dan?

Och ja, laten we maar zeggen dat ie niet beter weet, hé. :rolleyes:

Veter schreef:

Jawel!! Zelfde mail gekregen!
Nieuw lid sinds gisteren, moet hem heel zwaar op de maag gelegen hebben!
Is waarschijnlijk een van die verkopers die hier al eens gepasseerd zijn, want voelt zich duidelijk aangesproken! :smiley:

Het zou trouwens van meer lef getuigen hier zijn standpunt te komen verdedigen op een beschaafde manier in plaats van zo’n puberale scheldtirade rond te mailen.

clips schreef:

In plaats van zich betrapt te voelen komt deze oplichter ook nog agresief uit de hoek.
Zielig hoor.

Mens schreef:

Het gepaste woord voor deze tirade…

grappig :smiley:

Iyo74 schreef:

Straf! Héél straf! Ik vermoed wel dat het gaat om een reeds bestaand lid die nog een account heeft aangemaakt om op deze manier z’n ongenoegen te uiten.
Jammer, maar het gebeurt zeker?!

plunk schreef:

Origineel geplaatst door clips
In plaats van zich betrapt te voelen komt deze oplichter ook nog agresief uit de hoek.
Zielig hoor.

Als iemand de prijs betaald,wie is dan de oplichter ???
Ge moet maar zo dom niet zijn om die prijs te betalen hé ! Niemand is verplicht een hoge prijs voor een strip te betalen als een verkoper dat vraagt,ge zijt altijd vrij om een bewust album zelf te zoeken,als ge het tenminste vindt…

plunk schreef:

Origineel geplaatst door fluiten

Ik vraag me af waar ge U mee bezig houd,pipoke met commentaar te geven op wat anderen kopen en verkopen ! Maar hoogstwaarschijnlijk zijt ge weer zo’n onnozelaar die alles voor niks wilt kopen zeker ??? En gemakkelijk hé,U hier op verschuilen en kritiek geven…DEBIEL ! ! !

Wie is hier debiel ??? Lees eens uw berichten voor ge kritiek geeft,maar waarschijnlijk heb je niks anders te doen dan hier wat berichtjes te plaatsen denk ik ??? Jeezes,waar zijt ge mee bezig jong ???

Veter schreef:

Beste Plunk,
Ik denk dat hier gerust plaats is voor een stevige discussie, maar een potje schelden hoort daar niet bij!
Het woord oplichter is gevallen toen bleek dat een album dat gratis verspreid wordt, reeds op ebay te koop staat aan fikse prijs. Als jij je daar door aangesproken voelt…
Voor de rest gaat deze discussie over ‘eerder zeldzame’ strips, de prijzen die daarvoor gevraagd worden, de prijzen die daarvoor gegeven worden (inderdaad!), en hoe sommigen (o.a. ik) daar verbaasd tegenaan kijken. Een gesprek dat hier kan en mag gevoerd worden denk ik.

Mens schreef:

Ik vind het nogal triestig dat de persoon zich anoniem voordoet. Bang om je gezicht te verliezen?

De lucky luke strip blijft trouwens puur bedrog. Over de gratis strip werd weinig bekend gemaakt in het nieuws of andere overheidspropaganda :wink: . De gewone mens trapt in dit soort zaken. Want niet iedereen is zoals ons op de hoogte van stripnieuws. Zeker als daar nog eens bij staat niet in de handel verkrijgbaar.

De discussie ging over gekke prijzen voor strips en de gekken die het geven, maar blijkbaar kunnen we nu concluderen dat de verkopers nu ook nog eens gek zijn…

Surya schreef:

Origineel geplaatst door plunkvanalles en nog wat

Beste plunk. Terwijl we je mening zeker waarderen, waarderen we het nog meer als je ze op minder persoonlijk aanvallende manier formuleert. Gelieve je te beperken tot objectieve opmerkingen.

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door plunk

Wie is hier debiel ??? Lees eens uw berichten voor ge kritiek geeft,maar waarschijnlijk heb je niks anders te doen dan hier wat berichtjes te plaatsen denk ik ??? Jeezes,waar zijt ge mee bezig jong ???

Beste Plunk,

Ook ik durf al eens een strip op Ebay te zetten om welke reden dan ook. En u hebt volkomen gelijk dat de aankoper van een strip moet bepalen wat hij voor een strip geeft. Maar mij gaat het om de startprijs van een strip.

Een gratis strip aanbieden aan een astronomische prijs vind ik niet direct respect hebben voor de koper. Als u ooit eens de kans hebt om naar items te gaan kijken van Fluiten dan zal u zien dat die starten aan een prijs van € 1.99 voor een SC en vanaf € 3.00 voor een HC.

Ook is het niet mij bedoeling om geld te slaan uit het verkopen van strips. Andere forummers weten wel wat de reden van mijn verkoop is, maar daar hebt u in wezen geen zaken mee.

Maar ik zal NOOIT mensen uitmaken voor DEBIEL, of whatsoever. Daar verlaag ik me niet toe. Beootje (en ik vermoede dat u daar een afkooksel van bent) heeft de eerste steen geworpen. Een reactie van mijnentwege is niet meer dan normaal.

Het is niet omdat ik niet akkoord ben met sommige verkopers dat ik die ga zitten uitmaken. Dat is beneden alle peil. Voel u zich daar goed bij, doet u maar. Ik heb een olifantenhuid.

En dit is het laatste dat ik hier over wil zeggen.

Met vriendelijke groet.

cranes schreef:

ik ben er zelfs redelijk zeker van dat beootje en plunk 1 en dezelfde persoon zijn :smiley:
kijk maar eens naar z’n email adres ;).
vindt het persoonlijk ook nogal laagbij de grond , om mensen zo af te kafferen.
dus punk/ beootje (wat hoor je het liefst?)je eigen mening zeggen is zeker geen probleem . maar denk eerst voor je typt :]

$tripofiel schreef:

Sorry jongens voor de herrie, tis mijn schuld & meer wil ik er niet over kwijt, :frowning: & X(

Kurt schreef:

Zullen we dan nu een potje beginnen schelden op Stripofiel ;)?

Komaan jongens (en eventueel meisjes), laat het ons gewoon terug over strips hebben en de Beootjes/Plunkjes in deze wereld negeren.

By the way, als een verkoper teveel vraagt voor een strip, laat ik hem gewoon liggen hoe graag ik hem ook wil. Ik stel op voorhand mijn maximumprijs vast en daar ga ik niet over. De vermindering van de koopkracht laat zich ook hier voelen. Als je lang genoeg zoekt, vind je toch altijd wat je wil. En zeker als binnenkort die extra functie op de site komt :]

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door Kurt
Zullen we dan nu een potje beginnen schelden op Stripofiel ;)?

Jij mag beginnen. :smiley:

Niet direct te grof. Laten we dit langzaam opbouwen om zo tot een climax van tirades te komen. (misschien dat we Beootje/plunk het laatste woord kunnen geven. ) 8)

ignoramus schreef:

Ik heb een olifantenhuid.

Dus onder al die stekels zit ook nog eens een olifantshuid ? Djeezes, Ik zou niet met je willen ruilen in de zomer ! :smiley:

Kurt schreef:

De As van de Katharen nr 3 staat momenteel aan 21,95 EUR op ebay, nog een half uurtje te gaan. De prijs is inderdaad aan het zakken. Blijkbaar rekent iedereen op de herdruk… Heb ik toch te vroeg gekocht.

Veter schreef:

Is toch nog € 47,45 gegaan hoor. Laatste bod binnen 2 sec voor afloop.

Morgen is er nog eentje, staat voorlopig op € 15,75. :slight_smile:

En spijtig dat je nu de namen van de bieders niet meer kan zien.

Kurt schreef:

Oeps, laatste seconde nog op 47,45 EUR gesprongen. De eerste druk blijft dus gewild. Ik vind dit toch een hoge prijs voor een strip die binnenkort herdrukt wordt…