Veter schreef:
Inderdaad!
Maar misschien is die aangekondigde herdruk niet zo algemeen bekend. Verkopers zullen het er zeker niet bijzetten. ![]()
Veter schreef:
Inderdaad!
Maar misschien is die aangekondigde herdruk niet zo algemeen bekend. Verkopers zullen het er zeker niet bijzetten. ![]()
Mens schreef:
nog meer bedrog op e-bay?
Drijft deze verkoper kunstmatig zijn prijzen op? Of zie ik spoken?
Ik bied op de reeks maar wordt steeds overboden. Door een persoon met een naam bestaande uit een letter xxx letter. Na het nagaan van de verkoper zijn veilingen blijken soortgelijke personen steeds te bieden. Ligt het nu aan mij en zie ik spoken of zijn mensen plots zo inspiratieloos dat ze allemaal een gelijkaardige login kiezen bestaande uit een letter xxx en weer een letter?
$tripofiel schreef:
Tja, ik wordt ook door ziets telkens overboden??? ?(
Telkens weer , maar heb mijn lesje geleerd⦠![]()
Trouwens als je denk dat er fraude aan vast hangt dan kan je steeds klacht indienen bij eBay, maar of er iets aan gedaan zal worden weet ik niet!!!
Denk dat ze het IP-adres wel kunnen checken, maar ja wie ben ik.
OPGELET: Deze verkoper is onze bewuste āBeootjeā & "Plunk ", wou ik er maar bij vermelden zodatā¦
$tripofiel schreef:
Als u ooit eens de kans hebt om naar items te gaan kijken van Fluitenā¦
Is toch lang geleden dat je iets hebt aangeboden, heb je iets anders gevonden om⦠?(
Had toch een paar mooie dingen gekocht bij jou, 8)
Veter schreef:
Origineel geplaatst door Mens
Ik bied op de reeks maar wordt steeds overboden. Door een persoon met een naam bestaande uit een letter xxx letter. Na het nagaan van de verkoper zijn veilingen blijken soortgelijke personen steeds te bieden. Ligt het nu aan mij en zie ik spoken of zijn mensen plots zo inspiratieloos dat ze allemaal een gelijkaardige login kiezen bestaande uit een letter xxx en weer een letter?
Je ziet spoken! ![]()
Dit is sinds een tijdje veranderd, je kan nu inderdaad de namen niet meer lezen van de bieders. Privacyredenen. Maar ik vind het wel spijtig dat je nu niet meer kan zien wie er steeds met de zeldzame dingen gaat lopen (en of ze wat later weer verkocht worden aan nog hogere prijzen).
Van ebay:
Voortaan kan uw gebruikersnaam in de biedingsgeschiedenis alleen door u en de verkoper van het object worden geraadpleegd. Hierdoor kunnen we de eBay-community veilig houden, de privacy van de bieders verbeteren en onze leden beschermen tegen frauduleuze e-mails. Andere leden krijgen anonieme namen te zien, zoals x***y
En let op, ik denk niet dat je onze vriendelijke vriend kan koppelen aan een ebay verkoper. Er zijn meerdere links gepost.
cranes schreef:
langs de ene kant begrijpelijk (privacyredenen)
maar langs de andere kant heb ik toch het gedacht dat ,
dit enkel de verkopers die op hun eigen aanbiedingen biedden (weliswaar onder andere naam)
meer kans geeft om dit ongemerkt te doen.
ik heb weet van 1 persoon (ik weet wel er zijn er velen)
die het doet X(
en nu is dat wel moeilijk om het aan te tonen he
fluiten schreef:
Origineel geplaatst door $tripofiel
Als u ooit eens de kans hebt om naar items te gaan kijken van Fluitenā¦
Is toch lang geleden dat je iets hebt aangeboden, heb je iets anders gevonden om⦠?(
Had toch een paar mooie dingen gekocht bij jou, 8)
ff geen zin meer. Daar kroop heel wat tijd in. Maar er staat een nieuwe lading klaar. ![]()
Mens schreef:
Origineel geplaatst door Veter
Je ziet spoken! ![]()
Dit is sinds een tijdje veranderd, je kan nu inderdaad de namen niet meer lezen van de bieders. Privacyredenen. Maar ik vind het wel spijtig dat je nu niet meer kan zien wie er steeds met de zeldzame dingen gaat lopen (en of ze wat later weer verkocht worden aan nog hogere prijzen).
Van ebay:
Voortaan kan uw gebruikersnaam in de biedingsgeschiedenis alleen door u en de verkoper van het object worden geraadpleegd. Hierdoor kunnen we de eBay-community veilig houden, de privacy van de bieders verbeteren en onze leden beschermen tegen frauduleuze e-mails. Andere leden krijgen anonieme namen te zien, zoals x***y
En let op, ik denk niet dat je onze vriendelijke vriend kan koppelen aan een ebay verkoper. Er zijn meerdere links gepost.
LOL okƩ ik zag dus spoken, sorry ![]()
Kurt schreef:
Je kan wel nog zien hoeveel % van de biedingen van een koper bij een bepaalde verkoper plaatsvinden. Daaruit kan je ook al iets afleiden. Ik denk wel dat er op ebay veel gebruik wordt gemaakt van stromannen om de prijs op te drijven. Daarom koop ik liever op Kapaza of zo. Daar is er een vraagprijs en als je die wil geven, is het object van jou.
Vorige week won ik nog een bieding op een strip van Bernard Prince (nr 17). Toen ik hem eergisteren ging afhalen bij de verkoper omdat ik toevallig in zijn buurt moest zijn, bleek hij de strip niet meer te hebben. Straf hƩ. Ga hier wel de veilingsite van verwittigen. Stel je voor dat ik gewoon betaald zou hebben met verzendkosten bij. Dan zie je dat geld niet meer terug.
$tripofiel schreef:
Ik weet van een paar VERKOPERS die wel degelijk stromannen inzetten op eBay, maar je kan er heel weinig aan doen⦠X(
Behalve dan niet meer kopen bij degene, met de kans dat je heel wat misloopt! ;(
$tripofiel schreef:
Origineel geplaatst door fluitenff geen zin meer. Daar kroop heel wat tijd in. Maar er staat een nieuwe lading klaar. ![]()
Laat me op tijd iets weten, dan ben ik er op tijd bij indien er iets voor mij tussenzit⦠?(
Mss, een lijstje mailen ofzo!? ![]()
T.I.A schreef:
the place to be om te kopen zowel strips-comics is www.stripske.nl geen gezever eerst bestellen - krijg je ze thuis - en dan betalen en goede prijs - kwaliteit de site voor mij!!!
ps altijd met iban betalen
T.I.A
Veter schreef:
Origineel geplaatst door Veter
Is toch nog Ā 47,45 gegaan hoor. Laatste bod binnen 2 sec voor afloop.
Morgen is er nog eentje, staat voorlopig op Ā 15,75. ![]()
(As van de Katharen 3)
Is deze keer voor Ā 59,50 gegaan!!
Mijn bod van Ā6 was duidelijk niet genoeg! ![]()
Kurt schreef:
Veter, je bod scheelde maar een 0 ![]()
fluiten schreef:
Origineel geplaatst door Kurt
Veter, je bod scheelde maar een 0 ![]()
![]()
multatuli schreef:
Als ik jou was zou ik gewoon een melding ervan doen bij ebay (natuurlijk met daarbij de namen & de items). Ik denk dat ebay dit soort zaken wel degelijk controleert en aanpakt.
$tripofiel schreef:
Hela, deze verkoper heeft wel een aantal interessante aanbiedingen (http://search.benl.ebay.be/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ25QQsassZpoezewoefke626QQssPageNameZSTRKQ3aMEFSQ3aMESOI), heb zelf een aantal dingen op 't oog!!! ![]()
Heb in het verleden ondervonden dat dit in iedergeval wel een heel eerlijke verkoper is, o.a. Vea Victis 13 aan Ā7,5 & exlibris aan Ā1,95!? 8o
Veter schreef:
Ik heb ook goede ervaringen met deze verkoper.
Kwam mijn aankopen zelfs aan huis brengen!
$tripofiel schreef:
Jawaddedadde, dat heb ik nog niet gehad⦠levering aan huis!!! :rolleyes:
Heb je dan verzending moeten betalen ofzo, ?(
Veter schreef:
Neen.
Ik geloof dat hij zei dat hij hier in de buurt een vriend had waar hij langsging.
Nee, echt vriendelijke gast.
Stripverzamelen is meer dan een hobby ā het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.