Iemand interesse???

Iyo74 schreef:

Mensen die echt geld teveel hebben gaan beter naar veiligen…
(http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=DMF27012008_089)

SLIK!

$tripofiel schreef:

Hier nog eentje die in vele stripcollecties ontbreekt, ;(

Voor mij is deze prijs toch al iets teveel, 8o

$tripofiel schreef:

Haha, weeral een boekje dat ZEER moeilijk te vinden is, iemand een bodje doen??? 8)

=> Sorry voor de onderbreking...

Neen, ik maak geen reclame!!! Ik weet dat dit een moeilijk boekje is in de reeks “De Torens van Schemerwoude”…
:smiley:

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door Veter
Er is er weer eentje op ebay, ik heb toch een halfuurtje het hoogste bod gehad :stuck_out_tongue:

(Sorry voor de onderbreking...)

Deze keer is het €41,50 gegaan!

Mijn exemplaar is zo goed als verkocht. :smiley:

ignoramus schreef:

te meer daar de herdruk d’r nu eindelijk min of meer, ongeveer, wellicht, any time soon, binnenkort, zeker en vast binnen afzienbare tijd, morgen, gisteren, en toch zeker zit aan te komen … ?(

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door ignoramus
te meer daar de herdruk d’r nu eindelijk min of meer, ongeveer, wellicht, any time soon, binnenkort, zeker en vast binnen afzienbare tijd, morgen, gisteren, en toch zeker zit aan te komen … ?(

Dit is dan ook de reden waarom ik die nu van de hand doe, beste Ignoramus. :wink:

Wie weet krijgt Surya gelijk en zakt de prijs van de eerste druk toch in elkaar als een soufflé. :smiley:

multatuli schreef:

8o

Is dit serieus??

€1500??

Dat moet wel een foutje zijn geweest. Ik heb deze serie een half jaar geleden nog compleet gekocht voor € 160,–

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door multatuli
Dat moet wel een foutje zijn geweest. Ik heb deze serie een half jaar geleden nog compleet gekocht voor € 160,–

De hele serie voor €160? Dan heb je echt wel een koopje gedaan! De goedkoopste prijs die ik al gehoord heb voor Vae Victis nr. 9 is €60. Maar die gaat eerder €150…

multatuli schreef:

Origineel geplaatst door Iyo74
Origineel geplaatst door multatuli

De hele serie voor €160? Dan heb je echt wel een koopje gedaan! De goedkoopste prijs die ik al gehoord heb voor Vae Victis nr. 9 is €60. Maar die gaat eerder €150…

Ik was er ook niet ontevreden over. Maar nummer 9 ging toen nog niet voor meer dan € 60,-- weg en bijna alle andere delen (op 2 of 3 na) waren voor een normale prijs verkrijgbaar.

$tripofiel schreef:

Ik heb alle delen tegen normale prijs gevonden (behalve n° 9 - die heb ik nog niet), heb er wel een tijdje over gedaan!!!

Maar in dit vak moet je soms geduld oefenen… :rolleyes:

multatuli schreef:

Origineel geplaatst door $tripofiel
Ik heb alle delen tegen normale prijs gevonden (behalve n° 9 - die heb ik nog niet), heb er wel een tijdje over gedaan!!!

Maar in dit vak moet je soms geduld oefenen… :rolleyes:

Dat is helaas nou net 1 van mijn problemen, zoveel geduld heb ik niet :frowning:
Zo heb ik ook de complete serie van “Meesters van de gerst” opnieuw gekocht alleen omdat ik het laatste “gouden” deel nog niet had.
Ook heb ik vorige week de laatste delen van Vae Victis en Quetzalcoatl in het duits gekocht.

$tripofiel schreef:

Haha, opnieuw aangeboden ik weet dat er sommigen onder jullie hem nog zoeken & (Sorry voor de onderbreking...)…

IS HET UW GELUKSDAG, :smiley:

SUCCES, :stuck_out_tongue:

T.I.A schreef:

zozo stripwinkel pierke… heb daar bijna geheel mijn collectie gekocht van mijn comics kei goeien winkel de groeten aan den dirk vanuit aalter

grtz T.I.A

$tripofiel schreef:

Dit is inderdaad een heel toffe SSZ, mijn “Hofleverancier” aldaar!!! :]

Zal ik zeker doen, T.I.A 8)

T.I.A schreef:

is ook mijn "hofleverancier " al 20 jaar lang de wereld is klein he

grtz T.I.A

Veter schreef:

Ik had al een vermoeden dat (Aquablue - Uitgaves van deel 4 Zwart koraal - stripINFO.be) (Aquablue 4) een “moeilijk nummer” was.
Ben het nu wel zeker, als je ziet wat (Sorry voor de onderbreking...) het startbod is!!
Nou ja, ik vrees dat die handelaar eigenlijk vooral speculeert op strips. Ik heb hem al verscheidene keren ‘moelijke’ albums zien wegkapen, die hij dan een tijdje later te koop stelt aan zéér hoge prijzen. Spijtig genoeg zijn er blijkbaar genoeg kandidaten die daar op ingaan. En zo drijven ze de prijzen op voor iedereen… :frowning:

Mens schreef:

hierzie nog beter :wink:

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door Mens
hierzie nog beter :wink:

Zijn verzendkosten zijn voor België en Nederland hetzelfde? Dus wie deze “verdomd dure” man (en hier heb ik mijn woorden serieus moeten wegen.) eens wil te pakken nemen… :smiley:

$tripofiel schreef:

Ik denk dat hij vanuit Nederland verstuurd, heb ik hem eens horen zeggen!!! Ik weet dus niet of dat het dezelfde prijs is om iets te versturen… indien dit niet zo is, buitenkansje NL-ders :smiley:

Herbert schreef:

Origineel geplaatst door $tripofiel
Ik denk dat hij vanuit Nederland verstuurt, heb ik hem eens horen zeggen!!! Ik weet dus niet of dat het dezelfde prijs is om iets te versturen… indien dit niet zo is, buitenkansje NL-ders :smiley:

Eigenlijk helemaal geen buitenkans, maar eerder een sterk staaltje van sluipend (consumenten-) bedrog !!

't Is 'n pure schande dat dat album nu al op eBay verschijnt X(
Hopelijk trapt geen enkele koper erin …

Nederlanders kunnen namelijk (http://www.consuwijzer.nl/Consumentennieuws/Nieuwsarchief/2008/April/ConsuWijzer_geeft_5000_unieke_Lucky_Lukes_weg?sview=news) terecht om één van de 5000 (!) gratis exemplaren aan te vragen (dus ook geen verzendkosten !!)

Voor Vlaanderen kan je nog steeds (http://economie.fgov.be/protection_consumer/fraud_prevention/home_nl_003.htm) een aanvraagformulier downloaden (de actie loopt hier al sinds begin maart - zie ook (http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=1624&hilight=sluipend+bedrog) …)