Iemand interesse???

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door Surya
Nog een reeks die wat lastiger is:

http://cgi.benl.ebay.be/Vae-Victis-REEKS-deel-1-tem-14-SOFT-COVER_W0QQitemZ320207948798QQihZ011QQcategoryZ48378QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Staat ook nog op mijn lijst om te verkopen. Maar zulk een bedrag vraag ik daar nooooooooiiiiiiiit voor.

iemand interesse voor € 1.299? :smiley:

Kurt schreef:

à Fluiten : 1.499 EUR? :))

Ik denk dat iemand met de initialen RM dringend geld nodig heeft :stuck_out_tongue:

ignoramus schreef:

Begrijp toch niet goed wat daar de bedoeling van is. Die mens betaald 3,1 euro voor iets dat zeker niet verkocht raakt.

Surya schreef:

Sommige van de delen van Vae Victis gaan makkelijk €90. €90 * 14 delen = het start bod. Met dat voordeel dat je meteen de hele reeks hebt en je niet suf hoeft te zoeken.

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door Kurt
à Fluiten : 1.499 EUR? :))

Verkocht. Geef je mail adres maar even door dan regelen we dat wel met een kortingske? :smiley: :wink:

Voske schreef:

Worden (delen) van deze reeks daadwerkelijk verkocht voor € 90 per album??? 8o
Moet nog enkele delen hebben, maar vindt zulke bedragen te zot worden…

Misschien komt iemand ooit op 't idee naar China te gaan en wat albums bij te laten drukken/copy-pasten… :wink:

@Surya, wordt er in de site versie waar je nu mee bezig bent de optie opgenomen om albums aan te bieden aan anderen? Of is er op 't forum een opsomming van features die gaan komen (wellicht inidicatie van kwartaal/versie waar het in zit?)

Surya schreef:

De nieuwe versie is zo goed als klaar, ik hoop 'm binnen de week klaar te hebben. Die functionaliteit is echter nog niet aanwezig, maar dat is de eerstvolgende toevoeging.

Kurt schreef:

Shit, ben overboden. Staat nu op 31 EUR. Ik denk dat je hem op beurzen nog aan 25 à 30 EUR moet kunnen vinden, niet?

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door fluiten

Staat ook nog op mijn lijst om te verkopen. Maar zulk een bedrag vraag ik daar nooooooooiiiiiiiit voor.

iemand interesse voor € 1.299? :smiley:

Mocht je ooit van plan zijn de delen afzonderlijk te verkopen: ik ben nog op zoek naar deel 9! Maar ik zal je al waarschuwen: €1299 geef ik daar niet voor! :stuck_out_tongue:

Voske schreef:

Bij mijn stripsepciaalzaak hebben ze enkel nog 3, 4, 5, 7, 8 en 10… (mochten anderen nog op zoek zijn, voor € 7,99)

Heb zelf ook oa. deel 9 nog nodig… :wink: (en 1, 11, 12 en 14)
Lijkt wel of er van bepaalde delen veel minder albums zijn gedrukt…

fluiten schreef:

Ik zie nog toekomst in deze thread. :stuck_out_tongue:

Voske schreef:

Ik kijk uit naar het moment dat de website geupdatet wordt en eenieder (overbodige) strips kan aanvinken zodat er een match plaatsheeft tussen enerzijds zoekende en anderzijds aanbiedende

(ok, je kunt ze ook wel op e-bay plaatsen maar ruilen/elkaar op een (financieel) vriendelijke wijze helpen heeft toch meer mijn voorkeur…)

Kurt schreef:

Hoera, ik heb hem (De As…) voor 33 EUR! Bedankt voor de tip Stripofiel !

Veter schreef:

Proficiat.

Maar ik blijf dit toch veel te veel geld vinden. Ik wacht wel op de herdruk. :slight_smile:

chico 2 schreef:

Ik ook,maar mijn geduld zal beloond worden voor de normale prijs.
Hoop ik toch. :rolleyes:

Veter schreef:

Er is er weer eentje op ebay, ik heb toch een halfuurtje het hoogste bod gehad :stuck_out_tongue:

(Sorry voor de onderbreking...)

$tripofiel schreef:

Origineel geplaatst door Kurt
Hoera, ik heb hem (De As…) voor 33 EUR! Bedankt voor de tip Stripofiel !

Geen enkel probleem, als we elkaar kunnen helpen sta ik altijd paraat!!!

Aan Kaeten (Het Kristallen zwaard) breng ik liever zelf dan leer ik de mens achter de schermen ook kennen! EN als je ze niet wilt doe ik ze terug mee (niet dat ze niet mooi zijn, maar als ik ze met de post verstuur moet je ze wel nemen). Laat iets weten of het zaterdag past???

kaeten schreef:

Zal pas morgen weten of het past. Moet eventueel klanten bezoeken.
Laat zeker iets weten.
Tjow

$tripofiel schreef:

Ook een zeer zeldzaam album die velen zoeken, VEEL succes!!! :smiley:

Veter schreef:

Origineel geplaatst door Veter
Er is er weer eentje op ebay, ik heb toch een halfuurtje het hoogste bod gehad :stuck_out_tongue:

(Sorry voor de onderbreking...)

Deze keer is het €41,50 gegaan!