ik heb helaas weinig tijd maar ik heb bergen strips die hier nog niet toegevoegd zijn ik zoek eigenlijk mensen die daar wel de tijd voor hebben
ik zal geregeld deze topic nakijken
maar je kan me ook gewoon op me msn bereiken of me een emailtje sturen
ik kan je al die strips gewoon toesturen …
het zijn allemaal top qualiteit scans en helemaal complete albums
Kan je misschien al een beetje een richting aangeven waar het hier over gaat (Nederlands, Engels, Frans?), en eventueel al enkele voorbeeldreeksen?
Dat kan mogelijk belangrijk zijn voor interessesferen van eventuele helpende handen.
Origineel geplaatst door crimeinc
voornamelijk nederlands en engels
Nog een geluk dat het niet Japans is.
Qua Engels ontbreekt er zeker nog een grote massa.
Qua nederlandstalig werk van de laatste 20 jaar zal deze site - op de Donald Duck en Mickey Mouse uitgaven na - toch al vrij volledig zijn.
Ah, nu snap ik je uitleg over je enorme collectie. Je hebt het over ingescande albums.
Die ingescande albums zijn echter illegaal, en je kan hier geen links plaatsen naar illegale bestanden, we willen niet in de problemen geraken! Ik heb de links dus verwijderd uit je bericht.
Ik kan je alvast zeggen dat we Agent 327 volledig hebben. Maar we volgen niet altijd dezelfde manier van catalogiseren als jij (of de Zilveren Dolfijn) (en er zitten onbestaande albums tussen dat lijstje).
The making of… Agent 327 bv zit bij ons als aparte reeks:
Je kan natuurlijk altijd een lijstje posten of opsturen met wat we zouden missen, maar dan een lijstje waar geen illegale bestanden bijzitten. We kunnen ook op die manier proberen nagaan welke reeksen of albums we zouden missen.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.