strip toegevoegd

Bmad schreef:

Heb net een strip toegevoegd op de site. ( “een tik van de molen” van maraboe)

Hier bij moest ik een reeks opgeven, maar volgens mij maakt hij geen deel uit van een reeks.
Dus heb ik hier onbekend ingevuld en toen heeft de site hem bij onbekende heldinnen gezet. :frowning:
Dus als iemand dat kan fixen :slight_smile: zou dat mooi zijn.

En nog een vraagje krijg je een berichtje als het ge acepteerd is wat je toegevoegd hebt ??

Veter schreef:

Elke strip hoort altijd bij een reeks, ook alleenstaande albums zijn een reeks. :slight_smile:

Meer uitleg over het toevoegen van albums: (http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=4377)

En neen, voorlopig is er geen systeem om te bevestigen of je bijdragen goed- of afgekeurd zijn.
Op de homepage zie je wel 2 linken: (- stripINFO.be) en (- stripINFO.be), daar kan je wel wat volgen wat toegevoegd en aangepast is op de site.
Als de toevoeging in orde is, zal die meestal na enkele uren tot max. enkele dagen (eerder uitzonderlijk) op de site verschijnen (naargelang de moderatoren die even binnenspringen en alles verwerken)

En welkom op de site!

Bmad schreef:

bedankt voor het toevoegen van de strip :slight_smile:
zal van de week eens kijken of ik een scan van de cover kan maken.

Als ik die 2 links zie hebben jullie geen benijdens waardige baan :smiley:
alleen de uitgave die ik had toegevoegd vond ik er nog niet in terug :frowning:

En dank voor de welkom :slight_smile:

Veter schreef:

Het is niet alle dagen even druk hoor. :slight_smile:

‘Een tik van de molen’ bedoel je toch?

Bmad schreef:

inderdaad die bedoelde ik :slight_smile: :slight_smile:
Bedankt scheelt weer scan werk :slight_smile:

Centauri167 schreef:

Daarstraks Battlestar Galactica: The Final Five ingegeven. Nu zie ik dat er bij de taal ineens nederlands staat ipv Engels. Kan dit aub veranderd worden, denk zelf niet dat het in het nederlands is uitgegeven.

( trouwens mijn excuses voor de zaakjes die ik had vergeten, was de eerste keer :frowning: )

Veter schreef:

Je hebt dan waarschijnlijk zelf de taal niet gewijzigd naar Engels. :slight_smile:

Je kan dit trouwens als gebruiker ook makkelijk aanpassen: bij de betreffende strip: klikken op Aanpassen (rechts naast de strip), wijzigen waar nodig en klikken op ‘Aanpassen’ onderaan het formulier. De gewijzigde gegevens komen dan terecht in het administratiegedeelte waar de mods ze kunnen nakijken en goedkeuren. :slight_smile:

Ook ontbrekende auteurs e.d. kunnen op die manier toegevoegd/gewijzigd worden.

Centauri167 schreef:

Origineel geplaatst door Veter
Je hebt dan waarschijnlijk zelf de taal niet gewijzigd naar Engels. :slight_smile:

Je kan dit trouwens als gebruiker ook makkelijk aanpassen: bij de betreffende strip: klikken op Aanpassen (rechts naast de strip), wijzigen waar nodig en klikken op ‘Aanpassen’ onderaan het formulier. De gewijzigde gegevens komen dan terecht in het administratiegedeelte waar de mods ze kunnen nakijken en goedkeuren. :slight_smile:

Ook ontbrekende auteurs e.d. kunnen op die manier toegevoegd/gewijzigd worden.

Bij de taal heb ik wel degelijk Engels ingegeven.
Ik wist niet dat ik nog wijzigingen kon aanbrengen, zal ik direct eens doen, bedankt voor de info.

Centauri167 schreef:

Aanpassing is gedaan, moest het nog steeds niet in orde zijn, weet ik echt niet wat ik verkeerd doe, zeker daar de rest wel allemaal zonder probleem is aangenomen.

Luuna schreef:

Daarstraks een versie van Bone ingegeven die er nog niet tussenstond, echter hij staat er nog steeds niet tussen, een probleempje of er nog niet aan toegekomen ??

Chris Van de Meerssche schreef:

'k zie die niet staan in de adminmodule hoor, en hij staat niet bij de nieuwe strips.

Had je alle velden ingevuld?

Kan je anders de cover hier posten, en liefst ook het ISBN, dan kijk ik eens verder.

Luuna schreef:

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
'k zie die niet staan in de adminmodule hoor, en hij staat niet bij de nieuwe strips.

Had je alle velden ingevuld?

Kan je anders de cover hier posten, en liefst ook het ISBN, dan kijk ik eens verder.

Alles was ingevuld en ik kreeg bevestiging.

Zal het seves nog eens proberen en anders stuur ik de gegevens wel door.

Veter schreef:

Je had een reeds aanwezige Bone toegevoegd:

Graphix is een imprint van Scholastic, vandaar dat op de cover Scholastic staat, maar uitgave zou van Graphix zijn.

Luuna schreef:

Je had een reeds aanwezige Bone toegevoegd:

Graphix is een imprint van Scholastic, vandaar dat op de cover Scholastic staat, maar uitgave zou van Graphix zijn.

Heb hem juist terug toegevoegd, sorry voor de fout.
Ben al blij dat ik het juist had ingegeven.

Veter schreef:

Geen probleem.
Maar eigenlijk had je hem ook niet echt helemaal goed toegevoegd. Je had/hebt hem toegevoegd als nieuw album in de reeks, terwijl het dan toch eigenlijk een andere versie van een bestaand album zou geweest zijn.
Je ISBN was ook onleesbaar, je had er iets voorgezet terwijl het veld enkel de 10-delige of 13-delige ISBN aanneemt.
Maar voor de rest was het ok hoor.

Voor meer info over het verschil nieuwe uitgave/alternatieve uitgave en over toevoegen van albums in het algemeen: (http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=4377)

In elk geval bedankt voor je bijdrage en de moeite!

Centauri167 schreef:

Geen probleem.
Maar eigenlijk had je hem ook niet echt helemaal goed toegevoegd. Je had/hebt hem toegevoegd als nieuw album in de reeks, terwijl het dan toch eigenlijk een andere versie van een bestaand album zou geweest zijn.
Je ISBN was ook onleesbaar, je had er iets voorgezet terwijl het veld enkel de 10-delige of 13-delige ISBN aanneemt.
Maar voor de rest was het ok hoor.

Voor meer info over het verschil nieuwe uitgave/alternatieve uitgave en over toevoegen van albums in het algemeen: (http://www.stripinfo.be/forum/thread.php?threadid=4377)

In elk geval bedankt voor je bijdrage en de moeite!

We ( Luuna en ikzelf ) zullen proberen naar de toekomst toe het allemaal wat beter te doen. We hebben er nog maar 3 toegevoegd die nog niet op de site stonden en zijn dus echt nog groentjes.
Het zal wel loslopen, alvast bedankt aan de mods voor de goede ondersteuning !

Veter schreef:

Laat je vooral niet afschrikken door mijn opmerkingen over details.
De tips even doornemen en het zal inderdaad wel loslopen.

Bedankt!

Hey, iedereen maakt fouten hé. Oefening baart kunst zou ik zeggen.

Hoeveel keer dat ik persoonlijk op de vingers getikt ben, is niet te tellen. (voor ik mod werd)

fluiten schreef:

Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche(voor ik mod werd)

En ook daarna!

Origineel geplaatst door fluiten
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche(voor ik mod werd)

En ook daarna!

oh gij! :stuck_out_tongue:

:smiley: