Heb net een strip toegevoegd op de site. ( “een tik van de molen” van maraboe)
Hier bij moest ik een reeks opgeven, maar volgens mij maakt hij geen deel uit van een reeks.
Dus heb ik hier onbekend ingevuld en toen heeft de site hem bij onbekende heldinnen gezet.
Dus als iemand dat kan fixen zou dat mooi zijn.
En nog een vraagje krijg je een berichtje als het ge acepteerd is wat je toegevoegd hebt ??
En neen, voorlopig is er geen systeem om te bevestigen of je bijdragen goed- of afgekeurd zijn.
Op de homepage zie je wel 2 linken: (- stripINFO.be) en (- stripINFO.be), daar kan je wel wat volgen wat toegevoegd en aangepast is op de site.
Als de toevoeging in orde is, zal die meestal na enkele uren tot max. enkele dagen (eerder uitzonderlijk) op de site verschijnen (naargelang de moderatoren die even binnenspringen en alles verwerken)
Daarstraks Battlestar Galactica: The Final Five ingegeven. Nu zie ik dat er bij de taal ineens nederlands staat ipv Engels. Kan dit aub veranderd worden, denk zelf niet dat het in het nederlands is uitgegeven.
( trouwens mijn excuses voor de zaakjes die ik had vergeten, was de eerste keer )
Je hebt dan waarschijnlijk zelf de taal niet gewijzigd naar Engels.
Je kan dit trouwens als gebruiker ook makkelijk aanpassen: bij de betreffende strip: klikken op Aanpassen (rechts naast de strip), wijzigen waar nodig en klikken op ‘Aanpassen’ onderaan het formulier. De gewijzigde gegevens komen dan terecht in het administratiegedeelte waar de mods ze kunnen nakijken en goedkeuren.
Ook ontbrekende auteurs e.d. kunnen op die manier toegevoegd/gewijzigd worden.
Origineel geplaatst door Veter
Je hebt dan waarschijnlijk zelf de taal niet gewijzigd naar Engels.
Je kan dit trouwens als gebruiker ook makkelijk aanpassen: bij de betreffende strip: klikken op Aanpassen (rechts naast de strip), wijzigen waar nodig en klikken op ‘Aanpassen’ onderaan het formulier. De gewijzigde gegevens komen dan terecht in het administratiegedeelte waar de mods ze kunnen nakijken en goedkeuren.
Ook ontbrekende auteurs e.d. kunnen op die manier toegevoegd/gewijzigd worden.
Bij de taal heb ik wel degelijk Engels ingegeven.
Ik wist niet dat ik nog wijzigingen kon aanbrengen, zal ik direct eens doen, bedankt voor de info.
Aanpassing is gedaan, moest het nog steeds niet in orde zijn, weet ik echt niet wat ik verkeerd doe, zeker daar de rest wel allemaal zonder probleem is aangenomen.
Daarstraks een versie van Bone ingegeven die er nog niet tussenstond, echter hij staat er nog steeds niet tussen, een probleempje of er nog niet aan toegekomen ??
Geen probleem.
Maar eigenlijk had je hem ook niet echt helemaal goed toegevoegd. Je had/hebt hem toegevoegd als nieuw album in de reeks, terwijl het dan toch eigenlijk een andere versie van een bestaand album zou geweest zijn.
Je ISBN was ook onleesbaar, je had er iets voorgezet terwijl het veld enkel de 10-delige of 13-delige ISBN aanneemt.
Maar voor de rest was het ok hoor.
Origineel geplaatst door Veter
Geen probleem.
Maar eigenlijk had je hem ook niet echt helemaal goed toegevoegd. Je had/hebt hem toegevoegd als nieuw album in de reeks, terwijl het dan toch eigenlijk een andere versie van een bestaand album zou geweest zijn.
Je ISBN was ook onleesbaar, je had er iets voorgezet terwijl het veld enkel de 10-delige of 13-delige ISBN aanneemt.
Maar voor de rest was het ok hoor.
In elk geval bedankt voor je bijdrage en de moeite!
We ( Luuna en ikzelf ) zullen proberen naar de toekomst toe het allemaal wat beter te doen. We hebben er nog maar 3 toegevoegd die nog niet op de site stonden en zijn dus echt nog groentjes.
Het zal wel loslopen, alvast bedankt aan de mods voor de goede ondersteuning !
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.