Er moet ergens een updatje misluskt zijn. Dat kan je oplossen door de strip aan je collectie toe te voegen (iets aanvinken hoeft niet) en dan wordt alles up to date gebracht. Problem solved
Origineel geplaatst door Surya
Er moet ergens een updatje misluskt zijn. Dat kan je oplossen door de strip aan je collectie toe te voegen (iets aanvinken hoeft niet) en dan wordt alles up to date gebracht. Problem solved
Ah, bon: gewoon niets aanvinken, toevoegen (ook al heb je het album niet in bezit), het is in orde? Cool!
Origineel geplaatst door Chris Van de Meerssche
Inderdaad raar, en blijkbaar heb ik die zelfs geschreven en getekend. 'k moet zwaar aan de drank geweest zijn, want ik herinner me er niets van.
Stevig aan de drank zijn of een ander probleem lijkt me een voorwaarde voor het schrijven van deze strips
Origineel geplaatst door belgianbingo Origineel geplaatst door Surya
Ah, bon: gewoon niets aanvinken, toevoegen (ook al heb je het album niet in bezit), het is in orde? Cool!
Ik zie al wat 't probleem is. Sommige mensen hebben hem als in bezit aangevinkt, maar bij aantal 0 ingegeven. Dat slaat nergens op natuurlijk. Een bugje dat ik eens zal fixen
Origineel geplaatst door Surya
Ik zie al wat 't probleem is. Sommige mensen hebben hem als in bezit aangevinkt, maar bij aantal 0 ingegeven. Dat slaat nergens op natuurlijk. Een bugje dat ik eens zal fixen
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.