Chris Van de Meerssche schreef:
Origineel geplaatst door Surya
Origineel geplaatst door Fumetti
Vlotten de sollicitaties?
Eerste keer prijs, ik begin volgende week ![]()
ah, goed nieuws!
ah, goed nieuws!
simonstrip schreef:
Origineel geplaatst door woelfie
In het oversicht van een reeks staan reeds enige tijd boekjes bij de strips die in je collectie zitten. Dit is nu bijgestuurd
Dit vind ik echt leuk, maar ik vind dat het onderscheid tussen oranje en rood nogal moeilijk te zien is (maar misschien ligt het gewoon aan mij).
Dat zijn niet de boekjes, maar de covers zeker? Ik heb het ook al gemerkt. Ik kijk nog wat ik er van maak. Misschien een ander oranje nemen.
simonstrip schreef:
Origineel geplaatst door woelfie
In het oversicht van een reeks staan reeds enige tijd boekjes bij de strips die in je collectie zitten. Dit is nu bijgestuurd
Dit vind ik echt leuk, maar ik vind dat het onderscheid tussen oranje en rood nogal moeilijk te zien is (maar misschien ligt het gewoon aan mij).
Dat zijn niet de boekjes, maar de covers zeker? Ik heb het ook al gemerkt. Ik kijk nog wat ik er van maak. Misschien een ander oranje nemen.
Er zijn toch ook nog andere, meer contrasterend kleuren.
Kan er dan ook nog onderscheid gemaakt worden in grote en kleine covers?
Fumetti schreef:
Origineel geplaatst door Iyo74
Proficiat!
Dan zijn de wensen voor 2015 ook gemakkelijk: “Veel werkvreugde in 2015!” (en hopelijk ook wat vrije tijd om te werken aan Stripinfo.be)
sluit me hier volledig bij aan!
Fumetti schreef:
Zo, de tekstjes zijn aangepast.
Ik kan het ook nog informeler maken als jullie dat willen. Wat denken jullie van 'Ey, dude, ge ‘ebt tees boekske in uw kast steke’
dan toch liever die uw vervangen door aa
Surya schreef:
Dit is nu een klein beetje bijgestuurd. Het boekje is nu grijs als je een versie van een album in je bezit hebt, maar dat album behoort tot een andere reeks.
Voorbeeld: Je bezit de hele reeks I.R.$. maar bekijkt de Engelse uitgaves. Bij de albums die identiek zijn, zie je dan grijze boekjes ipv groene.
Iyo74 schreef:
Dit is nu een klein beetje bijgestuurd. Het boekje is nu grijs als je een versie van een album in je bezit hebt, maar dat album behoort tot een andere reeks.
Voorbeeld: Je bezit de hele reeks I.R.$. maar bekijkt de Engelse uitgaves. Bij de albums die identiek zijn, zie je dan grijze boekjes ipv groene.
Dit is een heel mooie verbetering!
Kan dat ook als het album een deel is van een bundeling of integrale? ![]()
Origineel geplaatst door Iyo74
Dit is een heel mooie verbetering!
Kan dat ook als het album een deel is van een bundeling of integrale? ![]()
daarvoor zou je een link moeten hebben tussen de integrales en de individuele albums.
Soms is er een in de opmerkingen, maar ik betwijfel of dat voldoende is.
Er zou een functie moeten komen waarmee je die makkelijker kunt linken, een soort ‘Opgenomen in’ en ‘Bevat’ of zoiets.
Surya schreef:
Het is de bedoeling dat je dat in de toekomst effectief zal kunnen linken en dat zullen er inderdaad links zijn van de ene naar de andere uitgave.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.