Ik ben begonnen met de Watchmen serie van HBO. Ik heb ooit de Snyder film gezien maar weet er niet veel meer van en de comic heb ik niet gelezen.
Ik moet zeggen dat het me meer en meer bevalt. Vaak gebeuren er dingen die totaal van de pot gerukt zijn (in a good way) en die je doen verlangen zo snel mogelijk de volgende aflevering te zien.
Origineel geplaatst door Surya
Ik ben begonnen met de Watchmen serie van HBO. Ik heb ooit de Snyder film gezien maar weet er niet veel meer van en de comic heb ik niet gelezen.
SURYA!!!
Hie is het mogelijk dat je dat nog niet gelezen heb! Ik heb thuis 2 versies, 1 om uit te lenen aan vrienden .
Ik herlees hem regelmatig en ontdek nog steeds nieuwe dingen.
Verplichte kost voor elke stripliefhebber.
Tja, ik begrijp dat het geen klassieke superhelden comic is, maar superhelden op papier spreken me gewoon niet aan. Ik zal eens in de bib kijken of ze 'm hebben.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.