Chris Van de Meerssche schreef:
Blijkbaar gaat het nieuws al een tijdje rond, maar ik wist er nog niks van.
Aargh. Ik weet niet wat ervan te denken. Goed of slecht?
Chris Van de Meerssche schreef:
Blijkbaar gaat het nieuws al een tijdje rond, maar ik wist er nog niks van.
Aargh. Ik weet niet wat ervan te denken. Goed of slecht?
belgianbingo schreef:
Wouldn’t count on it. En gelukkig maar.
spock schreef:
Van mij mogen ze gerust een prequel maken.
Dat doet toch niks af aan het origineel ?
En daarbij, nog slechter dan het origineel zal moeilijk zijn. ![]()
![]()
belgianbingo schreef:
Een prequel? Of een animatiereeks?
spock schreef:
youtube werkt niet voor mij. soms is dat niet eens jammer. ![]()
Van mij mogen ze prequels maken, spin offs, films, wat al niet meer. Dat doet helemaal niks af aan het origineel.
En Moore mag nog zo op zijn achterste poten gaan staan, hij krijgt er toch maar mooi voor betaald, ook al heeft-ie al jaren afstand genomen van Watchmen en zijn andere DC/Wildstorm/ABC/Vertigo boeken. ![]()
En mijn grap over dat het toch niet slechter kan ? … al lachende zegt ne zot zijn waarheid, zeker ?
![]()
woelfie schreef:
Origineel geplaatst door spock
En Moore mag nog zo op zijn achterste poten gaan staan, hij krijgt er toch maar mooi voor betaald,
Daar zou ik sterk aan twijfelen. Zoals bij zovele reeksen zitten de rechten bij DC en niet bij Moore. Hij mag nog zoveel kakelen als hij wil, de marketingafdeling van DC staat niet stil.
spock schreef:
Wie ook de rechten heeft, DC betaalt royalties, dus ook voor Watchmen. Watchmen was na de film de best verkopende GN.
Moore heeft de rechten van Watchmen overlaatst geweigerd. Hij wou ze niet terug. DC vroeg enkel om prequels en spin offs te mogen maken. Aangezien hij de rechten weigerde, kan DC sowieso spin offs maken. ![]()
Moore heeft de royalties van de film geweigerd. Aangezien die moeten uitbetaald worden, weet ik niet naar waar dat bedrag gaat. Een groter deel voor DC en Gibbons ?
Moore kakelt inderdaad aan de lopende band. Hij weet natuurlijk ook dat slechte reclame ook reclame is. ![]()
woelfie schreef:
Origineel geplaatst door spock
4) Moore kakelt inderdaad aan de lopende band. Hij weet natuurlijk ook dat slechte reclame ook reclame is. ![]()
(y)
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.