Vrije vlucht

aue schreef:

1. Iemand enig idee welke delen uit de collectie vrije vlucht nog verkrijgbaar zijn en welke uitverkocht zijn?

2. Iemand enig idee wat de 3 delen van de eeuwige oorlog (Marvano) waard zouden zijn in eerste druk en zeer goede staat?

3. Wat zou de waarde kunnen zijn van het eerste deel S.O.S geluk in eerste druk en zeer goede staat?

Herbert schreef:

Ik neem aan dat wat nog op Dupuis’ website (http://vrijevlucht.dupuis.com/index.html) staat, nog in de handel verkrijgbaar is ?

Surya schreef:

2: Zou nog wel moeten lukken denk ik

Herbert schreef:

Origineel geplaatst door aue
2. Iemand enig idee wat de 3 delen van de eeuwige oorlog (Marvano) waard zouden zijn in eerste druk en zeer goede staat?
3. Wat zou de waarde kunnen zijn van het eerste deel S.O.S geluk in eerste druk en zeer goede staat?

Wat ze waard zijn, weet ik niet, maar de vraagprijs is 22,01835 euro per stuk (excl. verzendingskosten).

Je kan ze (http://shop.kapaza.be/stripverzameling/9157437/Complete_reeks_Collectie_Vrije_Vlucht_1_druk.html) kopen, maar dan moet je er de 105 (!!!) andere albums uit de Collectie wel allemaal bijnemen … :smiley:

Deecee1 schreef:

Origineel geplaatst door aue

1. Iemand enig idee wat de 3 delen van de eeuwige oorlog (Marvano) waard zouden zijn in eerste druk en zeer goede staat?

Volgens Stripcatalogus van Silhouet ( 2006) 25 euro/stuk.

Veter schreef:

Ik heb toch mijn twijfels over zo’n prijzen. Veel van die Vrije Vluchten zijn nog makkelijk te vinden, staan zelfs nog in de rekken in nieuwstaat.
De Eeuwige Oorlog heb ik pas eind vorig jaar ontdekt en aangeschaft. Eentje 2de hands aan €8 en de andere in nieuwstaat (1ste druk) aan normale winkelprijs.

aue schreef:

Heb je dat 2de handsalbum bij Pierke gekocht Veter?
Ik ben op zoek naar albums uit de collectie vrije vlucht 2de hands.

Veter schreef:

Inderdaad.

Ook bij Adhemar staan er 2de handse en (ik denk) 2 bakken met nieuwe.

$tripofiel schreef:

Opgelet bij SSZ Pierke vind je inderdaad nog heel wat uit de Vrije Vlucht reeks, maar ook vele andere dingen!!!

Beetje reclame voor m’n ‘Hofleverancier’ kan geen kwaad, hé? :smiley:

T.I.A schreef:

amen !! pierke mag er wezen voor mij dan nederlandstalige comics voor amerikaanse comics… betty boop

T.I.A