aue schreef:
Weet er iemand waar ik de volledige reeks van de vrije vlucht albums kan terugvinden?
Misschien ook de beschikbaarheid?
En dan het belangrijkste welke de beste zijn.
Zelf bezit ik:
-Zoo
-De eeuwige oorlog
-en de Hermann 's
aue schreef:
Weet er iemand waar ik de volledige reeks van de vrije vlucht albums kan terugvinden?
Misschien ook de beschikbaarheid?
Zelf bezit ik:
-Zoo
-De eeuwige oorlog
-en de Hermann 's
Veter schreef:
De collectie kan je (Dupuis - Collectie: Vrije Vlucht - stripINFO.be) terugvinden.
De beschikbaarheid is wat anders natuurlijk. ?(
De SSZ of een online stripwinkel?
Een uitgebreide collectie met héél veel goede albums, weer een moeilijke keuze.
In elk geval al
(De eeuwige oorlog - Alle delen van de reeks - stripINFO.be)!!
(De fotograaf - Alle delen van de reeks - stripINFO.be)
(De teenloze adelaar - Alle delen van de reeks - stripINFO.be)
(Reis naar Italië - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) en de andere Cosey’s
(Azrayen' - Alle delen van de reeks - stripINFO.be)
..
en de Hermann’s heb je al
…
aue schreef:
Origineel geplaatst door Veter
De collectie kan je (Dupuis - Collectie: Vrije Vlucht - stripINFO.be) terugvinden.
Merci, wist niet dat je bij uitgevers ook op collectie kon sorteren
$tripofiel schreef:
Even googelen leverde me (http://search.benl.ebay.be/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ25QQsassZdrQ2edoxeyQQssPageNameZSTRKQ3aMEFSQ3aMESOI) op, hier worden een aantal “Vrije Vluchten” aangeboden?! ?(
Hopelijk kan je je collectie een beetje aanvullen??? ![]()
Jean-Paul schreef:
Origineel geplaatst door aue
(http://www.vrijevlucht.dupuis.com/titels/titel_select.shtml) was je vast al geweest?
Zelf bezit ik:
-Zoo
-De eeuwige oorlog
-en de Hermann 's
Ik was erg onder de indruk van Het uitstel (Gibrat). Elke raaf pikt van dezelfde auteur zal dan ook wel goed zijn. Azrayen’ was heel degelijk maar ook weer niet super, Brieven uit de bar niet zo mijn smaak. Maar in het algemeen ben ik erg te spreken over de collectie. Jammer dat mijn striphandelaar ze niet meer drie voor de prijs van twee verkoopt…
Herbert schreef:
Naast wat hierboven al opgesomd werd, vind ik deze Vrije Vluchten ook heel erg de moeite :
aue schreef:
Wat bedoel je met de hoeveelheid sterretjes Herbert?
Herbert schreef:
Helemaal niets, eigenlijk ('t is geen waardering voor de albums, dus) - gewoon een grafisch middeltje om de opsomming minder saai te maken. ![]()
fluiten schreef:
Niet echt ter zake, maar toch.
Ik stond wel even versteld toen ik de song van (http://www.youtube.com/watch?v=h1S-OHMj4r0) hoorde. Nooit bij stilgestaan in feite.
bibber2000 schreef:
De boeken van Gibrat zijn geweldig.
multatuli schreef:
De besten (naar mijn mening) zijn:
ange marie (stalner) Ange-Marie - Alle delen van de reeks - stripINFO.be
het uitstel 1&2 (gibrat) Het uitstel - Alle delen van de reeks - stripINFO.be
elke raaf pikt 1&2 (gibrat) Elke raaf pikt - Alle delen van de reeks - stripINFO.be
de teenloze adelaar (lax) De teenloze adelaar - Alle delen van de reeks - stripINFO.be
het ibismeisje (lax) Het ibismeisje - Alle delen van de reeks - stripINFO.be
azrayen 1&2 (lax) Azrayen' - Alle delen van de reeks - stripINFO.be
vergeten in annam 1&3 (lax) Vergeten in Annam - Alle delen van de reeks - stripINFO.be
De bovenstaande strips vond ik echt hoge kwaliteit. Die van Stalner en Gibrat zijn echt grafische hoogstandjes, terwijl de albums van Lax vooral qua verhaal ontzettend goed zijn, terwijl de tekeningen ook niet onaardig zijn.
Het andere spoor & sarane van Lax heb ik ook, maar die vond ik beiden iets minder dan de andere delen van Lax.
Die van Servais heb ik ook allemaal, maar omdat ik die nog niet gelezen heb, kan ik er nog niets over zeggen.
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.