Jean-Paul schreef:
Voor wie het nog niet gezien had: Vrije Vlucht heeft een actie lopen ter gelegenheid van het twintigjarig bestaan van de collectie; van een deel van de albums zijn er nu drie te krijgen voor de prijs van twee. De selectie is hier en daar wat vreemd - alleen deel 2 van Vergeten in Annam, alleen deel 1 van Het uitstel - en waarschijnlijk ingegeven door wat men nog had liggen, maar er staan wel de nodige goede titels tussen: De bloedbruiloft, De eeuwige oorlog 2 en 3, De fotograaf 1 t/m 3, De teenloze adelaar, Elke raaf pikt 1 en 2, Zoo 1 t/m 3…
Mijn stripverkoper raakte alleen een beetje in de war toen ik hem naar deze aanbieding vroeg en kon me niet gelijk helpen; ik moet nu nog eens terug komen, bij voorkeur met een concreet verlanglijstje, en dan gaan we kijken of een en ander besteld kan worden. Mijn vraag aan jullie: hoe pakken jullie stripwinkels deze aanbieding aan? Zijn er zaken waar nu een bord staat “Vrije Vlucht: 3 voor de prijs van 2!”? Of is het overal een kwestie van de winkelier aan zijn mouw trekken?