Vrije Vlucht 2 + 1 gratis

Jean-Paul schreef:

Voor wie het nog niet gezien had: Vrije Vlucht heeft een actie lopen ter gelegenheid van het twintigjarig bestaan van de collectie; van een deel van de albums zijn er nu drie te krijgen voor de prijs van twee. De selectie is hier en daar wat vreemd - alleen deel 2 van Vergeten in Annam, alleen deel 1 van Het uitstel - en waarschijnlijk ingegeven door wat men nog had liggen, maar er staan wel de nodige goede titels tussen: De bloedbruiloft, De eeuwige oorlog 2 en 3, De fotograaf 1 t/m 3, De teenloze adelaar, Elke raaf pikt 1 en 2, Zoo 1 t/m 3…

Mijn stripverkoper raakte alleen een beetje in de war toen ik hem naar deze aanbieding vroeg en kon me niet gelijk helpen; ik moet nu nog eens terug komen, bij voorkeur met een concreet verlanglijstje, en dan gaan we kijken of een en ander besteld kan worden. Mijn vraag aan jullie: hoe pakken jullie stripwinkels deze aanbieding aan? Zijn er zaken waar nu een bord staat “Vrije Vlucht: 3 voor de prijs van 2!”? Of is het overal een kwestie van de winkelier aan zijn mouw trekken?

Martin Van K schreef:

Hier had ik nog niet van gehoord. Vroig jaar hebben ze een identieke actie gedaan met Vrije vlucht-albums en dan heb ik mijn collectie aangevuld met een aantal toppertjes (De taanloze adelaar, De woesteling 1 & 2, Brieven uit de bar, Vergeten in Annam, De goelagwals,…).
Ik zal eens moeten vragen in mijn stripspeciaalzaak of ze aan deze actie ook mee doen, maar momenteel zijn ze een maand in vakantie.

Voske schreef:

Goede tip; heb de vraag bij mijn SSZ uitgezet of hij hier wat mee doet.

Voske schreef:

Antwoord SSZ:

’ Helaas doe ik niet mee aan deze actie.

Bepaling dat ik 400 vrije vlucht boeken kreeg die hun uitzochten vond ik niet echt interessant ’

Waarschijnlijk niet heel veel SSZ die hieraan meedoen. Je wil toch enige invloed hebben op de albums die je binnenhaalt…

Jean-Paul schreef:

Origineel geplaatst door Voske
Antwoord SSZ:

’ Helaas doe ik niet mee aan deze actie.

Bepaling dat ik 400 vrije vlucht boeken kreeg die hun uitzochten vond ik niet echt interessant ’

Als dat de deal is, verwacht ik dat mijn winkel mij ook teleur gaat stellen… Jammer, want ik kwam met gemak tot vijftien Vrij Vlucht-albums op het lijstje die ik met plezier tegen een gereduceerde prijs aan zou schaffen…

Voske schreef:

Ik had zelf ook al een tiental albums op 't oog…

Herbert schreef:

In de folder met de “Nieuwe titels september oktober 2008” van Balloon Books staat hierover een advertentie: “20 jaar Vrije Vlucht: 2 + 1 gratis !” en een lijstje met alle deelnemende albums.

Heeft inmiddels al iemand een SSZ gevonden die deelneemt aan deze actie ?

Voske schreef:

Een vriend van me heeft de uitgever aangeschreven per e-mail, met de vraag welke SSZen deelenemen. Onderstaand de terugkoppeling:

Geachte,

Via info@dupuis ontving ik uw mail.
Hartelijk dank voor uw interesse in onze schitterende auteurscollectie ‘Vrije Vlucht’
Helaas kunnen wij niet rechtstreeks aan de consument leveren. Indien u aangeeft welke albums u wenst te bestellen kunnen wij misschien een regeling treffen met een stripspeciaalzaak in de regio Den haag.
Wij zullen dan uitzonderlijk de bestelde albums aan de condities 2+1 gratis leveren aan deze stripspeciaalzaak.

Mag ik dan ook vragen uw selectie aan mij door te geven zodat ik verder het nodige kan doen.

Mocht iemand anders hier ook gebruik van willen maken, dan graag middels PM een bericht aan mij en FF ik je de mail, incl. bijlage met albums.

Martin Van K schreef:

In De Poort in Gent namen ze deel aan de actie, maar niet met bijzonder veel albums. Zeker niet op dezelfde schaal als de 2+1 actie van Vrije Vlucht vorig jaar.
Ik heb zitten twijfelen, maar dan toch maar geen albums aangeschaft. De aangeboden albums boeiden mij niet voldoende (of toch niet degene die ik nog niet in mijn bezit heb).

Voske schreef:

De albums die wij via bovenstaande medewerker van Vrij Vlucht kunnen reserveren zijn mijn inziens niet de minste en behoorlijk veel keus (69 titels). Zie onderstaand de lijst. Uiteraard niet allen begerenswaardig, maar Azrayen, Eeuwige Oorlog, Teenloze Adelaar, Hart voor Ijsland, Elke raaf pikt en Zoo zijn toch albums die in geen enkele stripcollectie misstaan…

AGADAMGORODOK
ANGE MARIE
AZRAYEN , DEEL 1
BLAUWE ROOK
DE BLANKE WEDUWE
DE BLOEDBRUILOFT
DE BOEMAN, DEEL 1
DE BOEMAN, DEEL 2
DE EEKHOORNPRINS
DE EEUWIGE OORLOG, DEEL 1
DE EEUWIGE OORLOG, DEEL 2
DE EEUWIGE OORLOG, DEEL 3