Vraagje

pepzaza schreef:

mijn zoon (11) vindt Jump heel leuk
eigentijds en coole kids

belgianbingo schreef:

Origineel geplaatst door pepzaza
mijn zoon (11) vindt Jump heel leuk
eigentijds en coole kids

Vind ik zelf ook erg leuk

castor schreef:

Jump is precies een aanrader.

Moet ik in mijn achterhoofd houden. Mijn zoon kan nog niet lezen (dat is pas voor volgend jaar)
Op dit moment lijstert hij geboeid naar de S&W die ik hem voorlees.
Is best wel leuk, want zo fris ik de verhalen ook nog eens op (en sommige verhalen bijven steengoed)

Iyo74 schreef:

Origineel geplaatst door castor
Jump is precies een aanrader.

Moet ik in mijn achterhoofd houden. Mijn zoon kan nog niet lezen (dat is pas voor volgend jaar)

Voor jonge lezertjes (luisteraartjes) raad ik ook de reeks (Pol (Hansen) - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) aan! Mijn kinderen waren en zijn (de jongst) er nog steeds door geboeid.

Rosebud schreef:

inderdaad, Pol leest hij ook graag. Vooral omdat het voor hem niet te moeilijk om lezen is; de tekstballonnen niet te groot zijn en het dus goed vooruit gaat.

Ik heb samen met hem net eentje van Jojo gelezen (ieder op toer een vakje) en die vond hij ook leuk. Ik heb altijd veel strips gelezen maar als ik zijn leesniveau nu bekijk op die leeftijd, kan het niet anders dan dat ikzelf in de beginjaren ook heel veel naar de prentjes heb gekeken en zeker niet alles heb gelezen (later pas).

Nu ja, we keken vroeger ook wel naar tekenfilms op franse posten en daar verstonden we ook geen snars van :]

Chris Van de Meerssche schreef:

Origineel geplaatst door Rosebud

Nu ja, we keken vroeger ook wel naar tekenfilms op franse posten en daar verstonden we ook geen snars van :]

Club Dorothée? Ik heb zo Frans geleerd…

Rosebud schreef:

ik zou het niet meer weten!

ik heb er idd wel wat frans door geleerd