Jean-Paul schreef:
Hallo allen,
Als cadeautje voor een liefhebber zoek ik nog een leuke, nieuwe gagstrip. Iemand tips?
Jean-Paul schreef:
Hallo allen,
Als cadeautje voor een liefhebber zoek ik nog een leuke, nieuwe gagstrip. Iemand tips?
Royale de luxe schreef:
Ik vind deze reeks wel goed:
Jean-Paul schreef:
Origineel geplaatst door Royale de luxe
Ik vind deze reeks wel goed:
Dank! Maar de kans lijkt me wel vrij groot dat hij daar al iets van heeft. Iemand een wat obscuurdere reeks is? En dan liefst met een album dat net verschenen is?
woelfie schreef:
Kan je wat meer info geven over de liefhebber?
Voor jongere kinderen vind ik (Prof Oja-Aha 1 Augurken & Kwallen - stripINFO.be) zeer leuk én educatief verantwoord.
Als hij het frans machtig is moet eens een kijkje nemen bij het weekblad Spirou, daar heb je wel wat leuke gagreeksen.
Jean-Paul schreef:
Origineel geplaatst door woelfie
Kan je wat meer info geven over de liefhebber?
Voor jongere kinderen vind ik (Prof Oja-Aha 1 Augurken & Kwallen - stripINFO.be) zeer leuk én educatief verantwoord.
Als hij het frans machtig is moet eens een kijkje nemen bij het weekblad Spirou, daar heb je wel wat leuke gagreeksen.
Het is een collega van mijn vriendin; ken hem zelf niet zo goed. Nederlandse man, achter in de twintig of voor in de dertig. Dus het moet in elk geval geen kinderstrip zijn.
$tripofiel schreef:
Deze schijnt wel leuk te zijn: (De kippen van Kentucky - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) of deze: (De kleine Robbe - Alle delen van de reeks - stripINFO.be) of deze misschien: (Game over - Alle delen van de reeks - stripINFO.be)???
Er zullen er ongetwijfeld nog (betere) zijn … ![]()
beus schreef:
ik vind swamp thing wel een leuke gag reeks die niet zo gekend is (deel 4
verscheen maar twee maanden geleden)
ook niet zo gekend : lars van lecter, mevrouw de heks (wel maar 1 deel) en peer de plintkabouter
en dan zijn er nog de toppers elsje en dirkjan natuurlijk
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.