kagebe schreef:
Volgens de info van alle delen moet er een cover variant zijn die getekent is door Tom Derenick.Veel succes met het vinden van deze covers, zelf heb ik alleen de varianten van het eerste deel gezien en die heb je er al bij gezet.
kagebe schreef:
Volgens de info van alle delen moet er een cover variant zijn die getekent is door Tom Derenick.Veel succes met het vinden van deze covers, zelf heb ik alleen de varianten van het eerste deel gezien en die heb je er al bij gezet.
T.I.A schreef:
Ik heb ze toegevoegd van Issue #1, als je de rest vind mag je ze zelf toevoegen ![]()
Veter schreef:
Alternatieve cover van deel 5 is toegevoegd, de rest vond ik ook niet dadelijk.
Royale de luxe schreef:
aaaaah een uitdaging naar mijn hart… soms is het wel echt moeilijk…
Waar zoeken jullie zoal?
T.I.A schreef:
Heb alleen intensief gezocht naar dit pareltje, ook niet gemakkelijk gevonden…
US databanken en Ebay…
Succes!
Royale de luxe schreef:
Van shadow reavers heb ik op (http://www.mycomicshop.com/search?srt=bestselling&tid=397251&SetShowNotes=Y) ook een master edition gevonden, onder welke reeks valt deze dan?
Of zijn dat de vermeende tom derenick covers?
Veter schreef:
Dat zijn ze inderdaad!
Spijtig genoeg zijn de covers daar niet bruikbaar (watermerk logo van hun site)
Royale de luxe schreef:
daar valt met foto soep misschien wel iets aan te doen… ga eens proberen ze ![]()
Veter schreef:
Omdat we nu zeker zijn dat ze bestaan, heb ik ze al toegevoegd (zonder cover dus).
Royale de luxe schreef:
Ik heb eens geprobeerd met issue 2. is dat voldoende zo?
Veter schreef:
Thanks!
T.I.A schreef:
Mooi werk! :))
Stripverzamelen is meer dan een hobby — het is het bewaren van verhalen die generaties verbinden. Elke strip in je collectie vertelt niet alleen het verhaal van de tekenaar, maar ook jouw eigen verhaal: waar je hem vond, wanneer je hem las, en waarom hij ertoe doet.